خط تلفن راه اندازی برای حمایت از پدر و مادر و مراقبان از طریق COVID-19

ندا آتیه ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 9:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 29, 2020مسیرهای امید برای کودکان Shasta Coun

توسط ABTINNEWS در 8 مرداد 1399

مسیرهای امید برای کودکان Shasta County, کودک آزاری پیشگیری شورای هماهنگی راه اندازی کرده است یک والدین, مشاوره تلفنی خدمات تدریس خصوصی در خانه برای امید در همکاری با Shasta County بهداشت و خدمات انسانی Agency – کودکان شعبه دارد.

آموزش پدر و مادر همکاران خواهد بود و پاسخ دادن به تماس در سراسر COVID-19 همه گیر و ارائه راهنمایی های پدر و مادر منابع و مبتنی بر شواهد برنامه برای مراقبین کودکان تا 17 سال از دوشنبه – پنج شنبه ساعت 8 صبح تا 10 شب

بیشتر: چگونه Shasta County, خانواده, طرفداران را افزایش اطلاع رسانی به عنوان کودک آزاری گزارش کاهش طول COVID-19

خط تلفن برای امید در نظر گرفته شده است به ارائه مراقبان پشتیبانی برای مقابله با موقعیت های استرس زا از حرفه ای آموزش دیده از طریق همه گیر خواهد شد و نه به عنوان یک بحران تدریس خصوصی در خانه. پدر و مادر و مراقبان می تواند بحث در مورد مسائل مانند:

  • ایجاد روابط سالم بین مراقبان و فرزندان خود
  • ایجاد حساس و پاسخگو تعاملات بین مراقبان و فرزندان خود
  • صحبت کردن هر چند احساس انزوا
  • ارائه راهنمایی برای کمک به کودکان شادتر خوش بینانه تر و با انگیزه
  • بحث در مورد استرس و عدم اطمینان در طول این زمان بی سابقه
  • ارائه مراقبان با تکنیک های صحبت کردن با کودکان در مورد COVID-19 و همه گیر
  • ارائه مشاوره و ابزار برای فرزندپروری مثبت و امید-رویکرد متمرکز
  • ساختمان اعتماد به نفس و اعتماد به نفس در مراقبان' مهارت و توانایی برای تنظیم فرزندان برای موفقیت در آینده
  • ایجاد استراتژی برای آموزش از راه دور و از بازگشت به کلاس درس
  • مراقبان سلامت روان — احساس افسردگی و اضطراب و خشم و احساس گناه — با توجه به تنش COVID-19 و متصل بودن به جامعه ارزشمند منابع

"ما دریافت کرده اند به طور متوسط 200 کمتر تماس برای کودک آزاری گزارش در مه و ژوئن و ژوئیه به طور قابل توجهی پایین تر نیز می باشد. ما بسیار هیجان زده است که پدر و مادر که به دنبال یک رویکرد جدید می تواند رسیدن به یک پدر و مادر شریک برای صحبت کردن از طریق منحصر به فرد خود را وضعیت" Shasta County بهداشت و خدمات انسانی سازمان کودکان شعبه مدیر نانسی Bolen در بیانیه ای گفت:.

بیشتر: Coronavirus: کارشناسان وزن در روانشناسی ماسک-مقاومت

پدر و مادر که می تواند مراجعه کننده به پدر و مادر شریک برنامه ارائه می دهد که اختصاص داده شده مورد مدیران برای خانواده ها با کودکان تا 17 سال "در تلاش برای کمک به ایجاد مهارت های فرزند پروری, اتصال مردم به منابع و خدمت به کودکان" بلور فوتونی را, مدیر اجرایی, Michael Burke نیز در بیانیه ای گفت.

برای رسیدن به خط امید تماس 710-8609. به گزارش مشکوک به کودک آزاری تماس Shasta County سلامت و خدمات انسانی – کودکان شعبه در 225-5144.

بیشتر: به روز رسانی: فواره پارک موافق به رئیس پلیس می گوید

ندا آتیه یک گزارش برای امریکا سپاه عضو و خبرنگار آموزش و پرورش با تمرکز بر ترومای دوران کودکی و شکاف دستاورد برای ردینگ ضبط می شوند. او در توییتر دنبال کنید در @nada_atieh. کمک های محلی و روزنامه نگاری رشد با اشتراک امروز!



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن