حوب ساند مرد 'تغذیه' با خاک دوچرخه سواران شارژ با تشدید حمله با سلاح مرگبار

خواهد Greenlee Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 12:48 PM EDT Jun 16, 2020حوب ساند — 61-سال-مرد متهم به شلیک چن

توسط ABTINNEWS در 27 خرداد 1399

حوب ساند — 61-سال-مرد متهم به شلیک چندین عکس به عنوان دو نفر در خاک دوچرخه سوار با او در خانه بود زندانی به اتهام جنایت با توجه به کلانتر گزارش سه شنبه منتشر شد.

چارلز ادوارد Haggas از 13300 بلوک جنوب شرقی فلور خیابان دستگیر شد دو فقره تشدید حمله با سلاح مرگبار بدون قصد کشتن بعد از دوشنبه شب حادثه.

18 سال, پیر مرد و یک زن 23 ساله در این زمینه گفت: Martin شهرستان کلانتر محققان آنها سوار شمالی در جنوب شرقی فلور خیابان به سمت جنوب شرقی پل جاده هنگامی که یک مرد شلیک چندین عکس.

بیشتر: ادامه جستجو برای تیراندازی مشکوک بعد از ظهر پس از سقوط گلوله در جاده شهرستان 512

23-سال-پیر مرد گفت: آن را در مورد 7:30 p. m. و گفت: او از سفر حدود 15 مایل در ساعت. او گفت: او را دیدم یک مرد در حال بارگذاری یک تفنگ دستی با اشاره به آن را در مسیر خود را و شلیک چندین عکس. او گفت: در هر بشکه بود اشاره کرد و نسبت به هر دو آنها است.

18 سال, پیر مرد گفت: آنها هرگز به صحبت کرد و "این اتفاق افتاد از هیچ جا" یک گزارش.

Haggas گفته محققان چند نفر "باعث جهنم خود را در خیابان با دوچرخه خاک." او گفت که او "تغذیه" و می خواستم آنها را به متوقف شود.

او گفت: این موضوع دریافت نمی کند حل شد توسط مقامات اجرای قانون. او گفت که او نمی هدف در دو مردان اما اخراج چند عکس به زمین به عنوان آنها توسط سوار. او به نمایندگان 9 میلی متر تپانچه او گفت که او تا به حال مورد استفاده قرار گیرد.

بیشتر: ریویرا بیچ مرد به اتهام شلیک تفنگ در اشغال سنت لوسی County, صفحه اصلی

او همچنین گفت: رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن نشانه های حذف شده از مقابل خانه خود و "او نیاز به پایان دادن به این موضوع در حال انجام."

Haggas منتشر شد سه شنبه از شهرستان مارتین زندان $5,000 باند یک زندان رسمی گفت.

خواهد Greenlee است اخبار خبرنگار TCPalm. او همچنین پوشش عجیب و غریب, وحشی و عجیب و غریب انجام جنایات در "خاموش ضرب و شتم." دنبال خواهد شد و در توییتر @OffTheBeatTweet و یا رسیدن به او از طریق تلفن در 772-692-8936. E-mail او را در will.greenlee@tcpalm.com

اگر شما یک مشترک با تشکر از شما. اگر نه تبدیل شدن به یک مشترک برای دریافت آخرین اخبار و عجیب و غریب جرم پوشش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن