High school sports: منطقه مدیران ورزشی حمایت ULTIMOPREZZO تصمیم برای به تعویق انداختن سقوط شروع

جان Santucci Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:13 PM EDT Jul 24, 2020فلوریدا دبیرستان انجمن ورزشی هل دادن شرو

توسط ABTINNEWS در 4 مرداد 1399

فلوریدا دبیرستان انجمن ورزشی هل دادن شروع سقوط ورزش به اوت. 24 مواجه شد و با پاسخ مثبت از مدیران ورزشی در ساحل گنجینه.

"آنها در یک نقطه سخت" جان کارول کاتولیک مدیر ورزشی میکی Groody گفت. "همه رهبران آموزشی در حال حاضر. من فکر می کنم کار خود را به مسئول کل دولت را دو و میدانی و من فکر می کنم آنها آن را کردم راست (پنج شنبه) در شب.

"در منطقه ما بیشتر مدارس باز نیست تا 24 پس از آن اجازه می دهد تا زمان بیشتری برای دریافت پروتکل به منظور. من فکر کردم آن را خوب است که آنها گوش به SMAC (پزشکی ورزشی کمیته مشورتی) گزارش. آن جالب خواهد بود برای دیدن آنچه که برنامه های آنها را به رفتن به جلو است."

این ULTIMOPREZZO هیئت مدیره رای گیری پنجشنبه شب به تاخیر انداختن شروع همه سقوط تمرین های ورزشی تا Aug. 24 به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

هیئت مدیره که قبلا ملاقات دوشنبه برای حفظ قبلی تقویم تاریخ شروع جولای 27, یک تصمیم بود که ملاقات با واکنش فوری و درخواست تماس از مقامات در برخی از استان ها از جمله میامی-Dade برای خروج از ULTIMOPREZZO در دسترس نباشد.

رودخانه هند و مارتین مدارس عمومی کانتی به عنوان به خوبی به عنوان اوکیچوبی, John Carroll کاتولیک و کاج مدرسه در حال حاضر اعلام کردند که با تاخیر شروع سقوط ورزش تا Aug. 10 در اولین.

در حال حاضر مدارس اضافی دو هفته در بالا از آن به بررسی تعدادی از coronavirus موارد در دولت و قرار دادن مناسب از پروتکل های در محل برای زمانی که تمرین می کند از سر گرفت.

"این چیزی است که من پیش بینی و من خوشحال با تاخیر" سنت لوسی شهرستان مدیر ورزشی پیت کرسپو گفت. "امیدوارم این تقویم تنظیم خواهد شد برای سقوط ورزش پس از سقوط می شود زمان کافی برای بازی و اگر وجود دارد یک حالت سری تیم ها می توانند یک دولت سری. آنها احتمالا تا پایان ارائه برنامه های مختلف در جلسه بعدی.

"به من ULTIMOPREZZO است که ما اجازه می دانم که در حال حاضر و به ما آنچه را که آنها پروژه ها زمینه را برای شروع به جای ترک آن را به هر منطقه مدرسه. وجود خواهد داشت بسیاری از استان ها قادر به شرکت در 24th, به عنوان مخالف به جولای 27."

این ULTIMOPREZZO هیئت مدیره تنظیم شده است برای دیدار بین Aug. 10-17 به نگاه در هر پیشنهادات ULTIMOPREZZO کارکنان با هم قرار می دهد.

چند مدیران ورزشی در ساحل گنجینه ها به نفع ULTIMOPREZZO عقب هل دادن کل برنامه یک ماه و تلاش برای اطمینان حاصل شود هر, ورزش, یک فصل کامل.

"من می دانم که کشورهای دیگر به گذشته پایان سال تحصیلی در برخی از ورزش ها" Martin County مدیر ورزشی علامت Cowles گفت. "ما فقط صحبت کردن در ماه است. بیس بال خواهد بود در حال اجرا به اواسط ماه ژوئن. من فکر نمی کنم شما در حال رفتن به یک مقدار زیادی از نیش بازگشت از مربیان و بازیکنان. شما ممکن است در تضاد با سفر تیم, اما من می خواهم برای دیدن همه چیز را تحت فشار قرار دادند پشت یک ماه. بیایید همه چیز را."

وقت اضافی قبل از شروع سقوط ورزش همچنین به منطقه تیم های اضافی چند هفته برای دیدن آنچه که کشورهای همسایه برنامه ریزی برای شروع. چندین منطقه بازی تیم های منطقه بازی در برابر تیم های در بروارد یا پالم بیچ شهرستان. همه Martin County منطقه مخالفان در پالم بیچ شهرستان و جنسن بیچ منطقه مخالفان در پالم بیچ و Broward شهرستان.

مدیران ورزشی در ساحل گنجینه در حال حاضر به دنبال به برنامه ریزی گزینه فقط با بازی های محلی.

"من فکر می کنم ما هنوز هم برای دیدن آنچه که رفتن به پایین جنوب" Cowles گفت. "این هنوز اقدام به خرید ما زمان برای دیدن آنچه که آنها در حال برنامه ریزی برای انجام. ما خوب خواهید بود. ما می توانید با پر کردن یک برنامه. هر کس نیاز به انجام چه چیزی بهترین را برای خود و منطقه خود ، هیچ کس در حال رفتن به نگه دارید که در برابر کسی. ما می خواهیم به ادامه و با خیال راحت و ارائه بچه های ما با به عنوان بسیاری از یک فصل به عنوان امکان پذیر است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن