بالا کویر کارمند کشته شدند در حالی که رانندگی به ردینگ به گارد بستری اهل بیت

انزال زن, Shulman ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 5:29 PM EDT Jun 27, 2020بالا کویر دولت گارد زندان کشته شد پنج شنبه

توسط ABTINNEWS در 8 تیر 1399

بالا کویر دولت گارد زندان کشته شد پنج شنبه در یک تصادف در نزدیکی ردینگ در حالی که در راه خود را برای محافظت از یک زندانی در یک بیمارستان محلی این ایالت اعلام کرد.

تادیبی افسر ریچارد Bianchi, 53 بود که تنها سرنشینان خودرو وزارت کالیفرنیا از اصلاحات و توانبخشی گفت.

Bianchi مرده پیدا شد اوایل روز شنبه در خارج بدبختانه دولت صادر شده خودرو در بزرگراه 44 چند کیلومتری از ایستگاه جاده آژانس گفت. سقوط هنوز تحت بررسی است.

او تا به حال شده است در راه خود را به ردینگ به ارائه پوشش در یک بیمارستان در شهر CDCR گفت. زمانی که زندانیان در زندانها از خارج نیاز به مراقبت های پزشکی یک گارد به بیمارستان می رود و به آنها نظارت آژانس توضیح داده شده است.

Bianchi شده بود با CDCR از اکتبر 2010 آغاز شده و کار در سوزان ویل بالا کویر در فوریه 2011 به آژانس گفت. او جان سالم به در با همسر و دو بزرگسالان و کودکان است.

"تادیبی افسر Bianchi مرگ احساس از طریق تمام این بخش است. خدمات خود را به کالیفرنیا شد تا حد زیادی نهان توسط شهروندان این دولت اما کار روزانه خود را و فداکاری را نمی توان فراموش کرده بود همسالان خود و خودم" CDCR وزیر رالف دیاز در بیانیه ای گفت. "ما از صمیم تسلیت در حال گسترش به Bianchi, خانواده, دوستان و عزیزان."

بالا کویر اقدام سرپرست Jason Pickett گفت: Bianchi "یک کمال حرفه ای و عالی عضو HDSP تیم. او و خانواده اش خواهد بود و در افکار ما و ما از او تشکر می کنم برای خدمت خالصانه."

بیشتر: Lassen, زندان, چهره COVID-19 شیوع سرزنش منبع در سن کوئنتین نقل و انتقالات

بیشتر: مرگ داخل: چرا بیشتر مرگ و میر اتفاق می افتد در Shasta County زندان بازداشت ؟

بیشتر: Coronavirus زندگی می کنند به روز رسانی: آنچه ما می دانیم شنبه در مورد COVID-19 در شمال کشور

انزال زن, Shulman را پوشش می دهد یک کمی از همه چیز را برای ثبت شوند. به طور خاص او را دوست دارد به نوشتن در مورد مسائل این جامعه از طریق فرم داستان سرایی. کار او اغلب مراکز محلی جرم امکانات و سیاست و موفق به کسب جوایز برای بهترین نوشته, بهترین کسب و کار پوشش و بهترین گزارش های تحقیقی در کالیفرنیا اخبار انجمن ناشران را بهتر روزنامه های مسابقه. او در توییتر دنبال کنید (@ashulman_RS) او را در 530-225-8372 و برای حمایت از کار خود را, لطفا با عضویت در.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن