بالا achiever متوجه فارغ التحصیلی اهداف اما COVID-19 دزد مرحله

Mike Chapman ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 8:45 PM EDT May 30, 2020دبیرستان ارشد هانا ولنزا تا به حال grand قصد او

توسط ABTINNEWS در 12 اردیبهشت 1399

دبیرستان ارشد هانا ولنزا تا به حال grand قصد او جشن منحصر به فرد دو فارغ التحصیلی در این بهار.

17 سال از Cottonwood است که نه تنها بسته بندی تا دبیرستان حرفه ای بلکه به دست آورده انتقال کل آموزش و پرورش AA درجه از شستا ، ولنزا علمی دستاوردهای شامل biliteracy مهر و موم برای او ديپلم در هر دو زبان انگلیسی و زبان اشاره آمریکایی.

او در مراسم فارغ التحصیلی هنوز هم در حال وقوع است اما در کمتر مقیاس با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر. ولنزا دریافت خواهد کرد او دیپلم فقط با پمپ و شرایط او برای امیدوار بود.

"من واقعا می خواستم به راه رفتن در سراسر مرحله در شستا کالج," ولنزا گفت: از مادر بزرگ او را روز سه شنبه.

کالج مجازی گراد مراسم ندارد همان درخواست تجدید نظر.

"آن را به عنوان هیجان انگیز ... آن را به عنوان خاص" او گفت:.

بیشتر خواهد شد و فارغ التحصیلان دبیرستان در ردینگ منطقه به پرتاب کلاه خود را?

هنوز ولنزا دلیلی برای شادی. او برای اولین بار در خانواده او فارغ التحصیل در سطح دانشگاهی. او برنامه های اصلی بودند به استقبال برخی از 200 اعضای خانواده و زندگی در جاهای دیگر از جمله لس آنجلس, Santa Rosa, کانزاس و خارج از کشور است.

"من تا به حال, خانواده, آینده, از, از دولت ... بستگان است که مبلغان" او گفت:.

به جای سنتی ورزش با فوتبال می ایستد بسته بندی شده در مارس 15, شستا, کالج برگزار خواهد شد مجازی مراسم است. این کالج با همکاری یک شرکت به نام StageClip که کامپایل دانشجويان گراد اطلاعات به صورت آنلاین شروع ارائه شده است.

ولنزا حضور همیشه سبز موسسه تعالی مدرسه منشور در کاتن وود و مصرف شده است دوره های کالج از او یک دانشجوی سال اول. او 12-عضو کلاس 2020 است در انتظار یک تصمیم در چه شروع خواهد شد.

بیشتر: Modoc شهرستان می شود برای اولین بار به سهولت در کالیفرنیا اقامت-صفحه اصلی سفارشات

همیشه سبز تا به حال محفوظ و متعلق به دو کباب چاله در Anderson رودخانه پارک برای شروع.

"همه که لغو شده است در حال حاضر" گفت: ولنزا مادر بزرگ, استر Yingling. فقط خانواده شاهد هنوز هم-به-بود-تصمیم گرفت همیشه سبز مراسم, او گفت:.

لیلا Dumore همیشه سبز موسسه مدیر گفت: یکی از مراسم فارغ التحصیلی ایده این است که یک رژه با "فاصله اجتماعی دم دروازه جو است."

ولنزا ذکر شده ممکن است انجام مراسم در مدرسه پیگیری و یا حتی با استفاده از یک بالابر مکانیکی در زمین بیس بال است که دانش آموزان می تواند ایستادن روی که Dumore گفت: اتفاق نمی افتد.

"من در برگزاری با من ناخن" که رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom خواهد استراحت قوانین در گردهمایی که اجازه مدرسه برگزار سنتی برای ارشد شروع Dumore گفت.

همیشه سبز موسسه K-12 صفحه-برنامه مدرسه غیر کلاس درس بر اساس نمی توان تعطیل در طول بیماری همه گیر. Dumore گفت: دانش آموزان خود را هنوز بدست آوردن اعتبار با کامل نمرات به عنوان بخشی از خود را آنلاین آموزش.

همانطور که برای دولت به طور منظم به مدرسه عمومی دانشگاه Newsom این هفته گفت: کسانی که در کلاس های درس می تواند در بازگشایی با تغییرات به عنوان به زودی به عنوان در اواخر ماه جولای. هنوز هیچ تصمیم گیری ساخته شده است در مورد یک مدرسه اولیه شروع می شود.

بیشتر: چگونه این شمال کشور گوشت تامین کنندگان و خرده فروشان در حال چیدن کسب و کار در میان COVID-19 بحران

تحت چهار فاز طرح Newsom مشخص شده در شنبه انبوه جمعیت حوادث شلوغ فارغ التحصیلی نمی توان اجازه داد تا بعد از آن تاریخ و آن را نمی خواهد به زودی تحت دولت طرح آسوشیتد پرس گزارش داد. اصلا انتظار بازگشت از کنوانسیون های, کنسرت, و, رویدادهای ورزشی, تا زمانی که یک واکسن یا گسترده ایمنی AP گفت.

در ضمن Dumore اظهار چگونه ولنزا استقامت در اوایل به عنوان یک دانش آموز به درک دوگانه خود-فارغ التحصیلی هدف و به نام, نوجوانان هر دو با انگیزه و مصمم به جایی که او امروز است.

بیشتر: ردینگ Jiu Jitsu بدنسازی مالک مخالف کالیفرنیا اقامت در خانه سفارشات

ولنزا گفت: او قصد دارد برای بیشتر کلاس ها در شستا و می خواهد برای حضور در دانشگاه ایالتی چیکو در پاییز.

ولنزا و مادر بزرگ او می تواند ادعا می کنند یک پیش بینی نشده تمایز: تبدیل شدن به بخشی از شستا کالج, اولین مجازی فارغ التحصیلی ورزش.

"همه چیز مجازی به هر حال" Yingling گفت.

Mike Chapman یک عکاس خبری برای ثبت افکن در ردینگ, کالیفرنیا. او روزنامه حرفه ای دهانه وایریکا و ابراز پیروزی از اکتشاف در شمال کالیفرنیا و واشینگتن بشویید. او را دنبال کنید در توییتر @mikechapman_RS. مشترک شدن در امروز!



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب