هرتز عرصه می شود پارکینگ برای اجاره غول بیکار اتومبیل

لورا اشپزخانه ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 3:18 PM EDT May 15, 2020مانند مکانهای تفریحی در سراسر جنوب غربی فلوری

توسط ABTINNEWS در 28 فروردین 1399

مانند مکانهای تفریحی در سراسر جنوب غربی فلوریدا و کشور هرتز عرصه باقی مانده توقیف در استروئ.

آن بسته شده برای هفته ها با توجه coronavirus بیماری همه گیر. هیچ کنسرت, هیچ رکوردی بازی هاکی بازی بدون جلسات و یا تجارت را نشان می دهد. هنوز پارکینگ پر شده است با صدها نفر از اتومبیل و کامیون ها و Suv ها.

چه می دهد ؟

ناپل تاجر دیوید هافمن و هافمن خانواده Cos., که خریداری این تیم و این عرصه در ماه اوت توافق کردند که به اجازه می دهد هرتز به فروشگاه خود را بیکار اجاره اتومبیل در این عرصه زمینه را چند هفته پیش.

این در عین حال یکی دیگر از نشانه ای از ضربه ویرانگر صنعت گردشگری گرفته شده از این بیماری همه گیر محلی, ملی و جهانی با توجه به ممنوعیت سفر و محدودیت های دیگر طراحی شده برای جلوگیری از گسترش COVID-19.

هرتز مستقر در استروئ امضا چند سال حقوق نامگذاری توافق با عرصه فلوریدا Everblades تیم هاکی در سال 2018 است.

"آنها یک شریک ماست. این اتومبیل تا به حال برای رفتن به جایی و ما با استفاده از پارکینگ ما در حال حاضر. پس از آن ساخته شده حس به آنها به اینجا می آیند" گفت: Craig برس فلوریدا Everblades رئیس جمهور و مدیر کل.

در حالی که این عرصه را به یک اسکلت خدمه اجاره اتومبیل در حال نظارت کارکنان که هنوز مشغول به کار است.

می تواند به شما می گویند میلیاردر?: جنوب غربی فلوریدا خانه به 6 از ثروتمندترین مردم جهان را

بیشتر: جنوب غربی فلوریدا فروشگاه های مواد غذایی را در استخدام های جدید, دیدن جمعیت زیادی به عنوان موج تقاضا در میان بیماری همه گیر کوروناویروس

"ما اینجا هستیم تا در هر روز است. پلیس از طریق بیش از حد" براش گفت.

دیوید هافمن رئیس هافمن خانواده Cos., گفت: "ما باید فعال امنیتی وجود دارد. ما نیاز به هر حال. ما آن را انجام نمی فقط برای ماشین."

پرسید که چگونه بسیاری از اجاره اتومبیل های پارک شده در عرصه هافمن برآورد تعداد در حدود 500.

"اینها فقط ظرفیت ماشین که آنها می خواهند به خارج از فرودگاه پارکینگ," او گفت:.

زمانی که مسواک را به او نزدیک مورد هرتز درخواست برای پارک آن استفاده نشده خودرو در عرصه هافمن گفت: پاسخ او "کاملا" و آن را بدون هیچ هزینه ای برای اجاره ماشین های غول پیکر.

"ما هرتز به نفع" او گفت:. "در این محیط آنها ندارد و هر مکان به پارک تمام اتومبیل کرایه چرا که هیچ کس در پرواز است در آنجا که از coronavirus."

او افزود: "ما فکر آن را درست انجام دهد."

پرسید چرا هرتز خواهد پارک خودرو در این عرصه به جای فقط ترک آنها را در جنوب غربی فلوریدا در نزدیکی فرودگاه بین المللی, Victoria Moreland فرودگاه سخنگوی یک ایمیل به در گفت: "این یک سوال شما نیاز به طور مستقیم به هرتز."

یک هرتز سخنگوی نمی تواند بلافاصله نظر رسیده در مورد دلایل حرکت اتومبیل کرایه به عرصه.

هرتز تصمیم به پارک صدها نفر از وسایل نقلیه در این عرصه تبدیل کرده است تا مفید تر و اتفاقی از انتظار است.

هفته گذشته یک آتش سوزی در جنوب غربی فلوریدا بین المللی تخریب بیش از 3500 اجاره اتومبیل های پارک شده در بیش از 15 هکتار است.

اتومبیل در ناحیه سرریز می شد ذخیره می شود و نه اجاره ای در زمان.

در حالی که هرتز تایید آسیب به برخی از وسایل نقلیه خود را از آتش آن نیست ارائه جزئیات در مورد چگونه بسیاری از آنها تحت تاثیر یا تاثیر تخریب.

هافمن گفت که او خوشحال به کمک گرفتن بسیاری از هرتز وسایل نقلیه دور از فرودگاه "به طوری که آنها نمی سوزاند تا مانند آنهایی که دیگر را انجام داد."

رسیدگی به آتش سوزی است که هنوز هم در جریان است توسط دولت آتش مارشال Moreland گفت.

"ما انتظار داریم دولت آتش مارشال گزارش در چند هفته," او گفت:. "برآورد خسارت خواهد آمد از آژانس های کرایه ماشین و آنها خواهد شد آنهایی که به حذف وسایل نقلیه. بیمه کنندگان هنوز در حال کار بر روی آن است."

چون هرتز تلقی شده است ضروری کسب و کار مقر آن در اتاق باز می ماند اما با توجه به اطلاعات ارائه شده توسط این شرکت چند سال پیش آن را "به شدت تشویق کارکنان به کار از راه دور از خانه" به "پایبندی به اجتماعی فاصله ارشاد."

بیشتر: Coronavirus همه بد نیست برای کسب و کار در جنوب غربی فلوریدا

"ما از نزدیک نظارت بر گسترش coronavirus (COVID-19) و پس از مشاوره از دولت و مقامات بهداشتی به مطمئن شوید که ما در حال بدست گرفتن اقدامات مناسب برای حفاظت از مشتریان و کارکنان و جوامع که در آن عمل می کنیم" یک سخنگوی شرکت مشترک در یک ایمیل.

این اقدامات عبارتند از: تقویت کننده دقیق خودرو فرایند تمیز کردن است که شامل سطوح از قبیل دستگیره درب, فرمان, چرخ, داشبورد کنسول و صندلی.

در مارس 26, Hertz Global Holdings پدر و مادر از هرتز Corp. اعلام کرد که "به شدت مدیریت هزینه ها و کاهش قابل ملاحظه ای هزینه های سرمایه ای" در انتشار اخبار با توجه به تاثیر اقتصادی coronavirus در عملیات است.

"مثل بقیه سفر جهانی بخش COVID-19 و تاثیر آن بر هرتز وارد سریع و تغییر در تقاضای مشتری قابل توجهی بوده است" گفت: کاترین V. Marinello جهانی شرکت رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت در بیانیه ای در زمان. "ما در حال شدت گرفتن اقدامات برای حفظ عملیات و حفظ نقدینگی در حالی که مقابله با مسائل مطرح شده توسط برخی از سخت ترین شرایط اقتصادی ما را تجربه کرده اند."

بیشتر: مبارزه ناپل گلفروش به ارمغان می آورد لبخند در دوران سخت به دور گل

در ماه مارس شهرها, استان ها و شهرها در سراسر جهان به سرعت در حال شروع به خاموش کردن و هواپیمایی سفر کاهش یافته است به طور چشمگیری سوخت ماشین اجاره لغو و قرار دادن ترمز در جدید اجاره رزرو.

به عنوان یک نتیجه هرتز جهانی آن گفت: "بلافاصله شروع به تنظیم ناوگان سطوح در پاسخ به کاهش تقاضای سفر کار با تامین کنندگان خود را به "تسلیم جدید به ناوگان تحویل و یا تغییر قبلا دستور قرار می گیرد."

این شرکت همچنین تغییر چرخ دنده ها با اولویت بندی استراتژی های بازاریابی و فروش بیشتر در خط با محیط اقتصادی کنونی تثبیت محلی اجاره مکان در ایالات متحده و اروپا ارائه به مشتریان جایگزین انتخاب کنید تا امتیاز به عنوان لازم و اجرا کارمند furloughs در سراسر شمال آمریکا زمینه عملیات و در ایالات متحده شرکت های بزرگ محل.

'قهرمانان ما سایش و مالش': اولین پاسخ دهندگان خط خارج ناپل بیمارستان برای حمایت از پرستاران

همراه با furloughs ارشد رهبران در هرتز گرفته اند قطع پرداخت با Marinello دادن تا 100 درصد از پایه حقوق و دستمزد $1.45 میلیون.

این هرتز Corp. عمل هرتز دلار و صرفه جو اجاره برندها با هزاران نفر از شرکت های بزرگ و حق رای در سراسر کشور و همچنین خارج از کشور از اروپا به خاورمیانه به استرالیا. این یکی از بزرگترین شرکت های اجاره خودرو و در آن مبادرت به فروش آن با استفاده از وسایل نقلیه از طریق هرتز خرید و فروش ماشین.

در صورت نیاز هافمن گفت که او مایل به ذخیره بیش از هرتز اتومبیل در این عرصه به دلیل شرکت است که مانند یک "شریک بزرگ" و هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی از اتاق را برای بیشتر. او گردشگری محور شرکت در جنوب غربی فلوریدا گرفته شده است یک ضربه بزرگ بیش از حد به طوری که او می داند این شرکت گرفتاری او به عنوان معاملات با یک بحران خود را که او را مجبور به طور موقت اجازه رفتن بسیاری از کارکنان خود را در بسیاری از خانواده اش کسب و کار که شامل دسته رستوران در مرکز شهر ناپل ناپل شاهزاده خانم و خانم ناپل قایق و ناپل حمل و نقل و تورهای.

"خدا را شکر ما به خوبی با حروف بزرگ بنابراین ما می تواند مقاومت در برابر برخی از طوفان. اما آن را سرگرم کننده نیست furloughing مردم از طریق هیچ گسل از خود را" هافمن گفت.

ترافیک مسافری کاهش پیدا کرده است و در جنوب غربی فلوریدا بین المللی, به عنوان آن را در فرودگاه های سراسر کشور و جهان را وادار برنامه کاهش است. اما آن سخت است برای قرار دادن یک شماره محلی تاثیر فقط رتبهدهی نشده است.

فرودگاه آمار برای ماه مارس در دسترس نخواهد بود تا هفته آینده و مارس اعداد نخواهد بود نهایی تا اواسط ماه مه Moreland گفت.

نویسنده کارکنان مایکل براون کمک به این داستان.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن