در اینجا به همین دلیل پایان کودک خود را اسکواش قهوه ای تبدیل

Leimone Waite استاد باغبانمنتشر شده 11:59 AM EDT Jul 4, 2020س: من به عنوان خوانده شده مقاله خود را در مورد کود

توسط ABTINNEWS در 14 تیر 1399

س: من به عنوان خوانده شده مقاله خود را در مورد کودک کدو قهوه ای تبدیل و سقوط کردن اما من یک مشکل کمی متفاوت با کدو گیاهی است. این کدو کودک که رشد چند اینچ طولانی اما پس از پایان شروع می شود به نوبه قهوه ای و پوسیده به دنبال. بقیه اسکواش به نظر می رسد خوب و نگه می دارد در حال رشد است اما پایان همه قهوه ای و چرمی. شما می توانید به من بگویید که چه چیزی باعث این مشکل ؟

یک: آنچه شما توصیف برای تلفن های موبایل مانند blossom end rot.

دانشگاه کالیفرنیا در مدیریت تلفیقی آفات سایت توصیف علائم شبیه به این: "گیاهان با blossom end rot نمایش کوچک نور, لکه های قهوه ای در blossom end میوه نارس. منطقه آسیب دیده به تدریج گسترش می یابد به یک غرق شده, چرمی قهوه ای یا سیاه زخم به عنوان میوه می رسد. سخت قهوه ای ممکن است زمینه توسعه در داخل میوه با یا بدون خارجی علائم است."

Blossom end rot نه تنها تاثیر می گذارد تابستان اسکواش اما گوجه فرنگی و فلفل و گیاهان دیگر در cucurbits خانواده است. تابستان اسکواش با blossom end rot را تبدیل به قهوه ای یا سیاه در blossom end اما بقیه میوه ممکن است نگه داشتن در حال رشد در انتهای ساقه مانند شما شرح داده شده است.

Blossom end rot است نه ناشی از قارچ است اما به دلیل کمبود کلسیم در بافت میوه به عنوان آنها به سرعت در حال تقسیم.

این است که معمولا یک نتیجه مستقیم از نادرست تعادل آب در گیاه اغلب به این دلیل که خاک اجازه داده شد به خشک کردن بین آبیاری و گیاه پژمرده.

ریشه گیاه جذب کلسیم مولکول احاطه شده توسط آب و گیاه حرکت کلسیم به جایی که مورد نیاز است در حال رشد بافت. هنگامی که گیاه پژمرده می شود, جنبش کلسیم متوقف می شود و محروم در حال رشد بافتهای مورد نیاز کلسیم و در نتیجه آسیب می بینید در blossom end میوه.

در برخی از موارد به خصوص در گلدانی یا تخت مطرح شده شرایط blossom end rot می توان به کمبود کلسیم موجود در خاک است.

دیگر علل blossom end rot شامل ریشه آسیب است که باعث می شود آن را دشوار برای گیاه به جذب مواد مغذی و یا رشد سریع در گیاهان جوان که کراوات کلسیم در رشد سلول های گیاهی. این باعث می شود نه به عنوان مشترک به عنوان نادرست آبیاری.

برای از بین بردن blossom end rot, نظارت بر رطوبت خاک به مطمئن شوید که منطقه ریشه گیاهان خود را مرطوب بماند اما نه خشک و یا تبدیل شدن به بیش از حد اشباع شده بین آبیاری.

اگر شما در پیدا کردن خاک خشک شدن به سرعت سعی کنید مالچ در اطراف گیاهان برای حفظ رطوبت بین آبیاری. اگر آب استرس مسائل ثابت بعدی مجموعه ای از کدو کودک باید به طور معمول توسعه.

اگر شما برخی که خود را آبیاری شیوه را نه کمک به این مشکل سعی کنید به آرامی مخلوط کردن برخی از سنگ گچ به خاک اطراف ريشه و یا درخواست یک محلولپاشی کود که شامل محلول کلسیم.

دانشگاه ایالتی میشیگان بزرگ برگۀ اطلاعات در مورد چگونه به اجتناب از شکوفه گلگاه در گوجه فرنگی و این استراتژی اعمال کدو و فلفل به عنوان به خوبی. این نکته ورق را می توان در این لینک. https://www.canr.msu.edu/resources/blossom_end_rot_tip_sheet

این شستا استاد باغبان برنامه را می توان از طریق تلفن در 242-2219 یا ایمیل mastergardener@shastacollege.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب