اینجا چرا ماهیان خاویاری بالای زنجیره غذایی در شاستا لیک

اتان هانسون ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 12:00 PM EDT Jul 14, 2020یک ماهی کمین در آبهای عمیق دریاچه شستا و به نظر

توسط ABTINNEWS در 24 تیر 1399

یک ماهی کمین در آبهای عمیق دریاچه شستا و به نظر می رسد مانند آن بیرون آمد از یک دهه 1960 فیلم علمی تخیلی.

این موجود دارای یک platypus-مانند صورت با بینی بلند و زرهی فلس است. سفید ماهیان خاویاری پایین فیدر که شکار برای گربه ماهی و دیگر طعمه های کوچک در عمق 400 تا 500 فوت است.

این ماهی خاویار در شاستا لیک چشم هنگامی که آنها کشیده و به سطح. مردم در یک موقعیت نادر همچنین می توانید آنها را بیرون پریدن از آب است. چرا که آنها رشد می کنند به وزن حدود 1500 پوند با یک ظهر تا 20 فوت با توجه به کالیفرنیا ماهی و حیات وحش, محیط زیست دانشمند مونتی Currier.

در مه 14, یک اوروویل ساکن گزارش را گرفتار یک ماهی خاویار است که وزن بیش از 400 پوند با توجه به activenorcal.com. در 2018, ردینگ ساکنان شد با اعتبار نجات ماهیان خاویاری پس از آنها آن را پیدا خفگی در گربه ماهی.

Currier توضیح داد: ماهیان خاویاری رشد در طول زندگی خود. مردان و زنان از تخم ریزی نمی کند تا زمانی که آنها 20 سال است. در حالی که مردان کوتاه تر طول عمر 50 تا 60 سال زن ماهیان خاویاری می تواند زندگی می کنند به بیش از 100 سال است.

با این ماهی بزرگ Currier بر اهمیت تلاش برای گرفتن ماهی از آب است.

"آنها واقعا مقاوم و مقاوم در برابر ماهی" Currier گفت. "آنها می تواند اداره کند سطح اکسیژن و بسیار دشوار است. یک ماهی است که شما نمی توانید برداشت فراتر از اسلات محدودیت مندرج در کالیفرنیا مقررات. تقریبا هر ماهی خاویار شما می توانید از دریاچه شستا خواهد بود بیش از حد بزرگ است زیرا آنها بیش از حد بزرگ برداشت."

COVID-19:کالیفرنیا ماهی و بازی کمیسیون برگ ماهیگیری مقررات به شهرستانهای

به منظور گرفتن یک ماهی خاویار این ماهی باید بین 40 تا 60 اینچ طولانی از دم به بینی. اگر ماهی نمی دیدار با الزامات از آنجا که آن را بیش از حد طولانی و یا کوتاه آن را غیر قانونی برای آنها نگه داشته می شود. تنها یک ماهیان خاویاری می تواند گرفتار شود در طول یک سفر و یک فرد می تواند گرفتن تنها سه نفر در یک سال.

اگر هستند کسانی که شرایط ملاقات های ماهیان خاویاری می تواند گرفتار شود و برداشت شده است. هنگامی که به درستی پخته شده یک فیله ماهی خاویار است که قرار است به طعم ملایم و شرکت مانند گوشت گوساله یا سینه مرغ.

دلایل عظیم ماهیان خاویاری هنوز شنا در دریاچه شستا است که با توجه به ساخت و ساز از شستا سد در سال 1945. پس از این سد ساخته شد برخی از ماهیان خاویاری است که در این دریاچه ها مسدود شد از دسترسی های سنتی خود تخم ریزی زمینه را در رودخانه ساکرامنتو.

شما ممکن است علاقه مند می شود:سمور نیش می بندد بخشی از Manzanita دریاچه در پارک Lassen

به عنوان یک نتیجه, ماهیان خاویاری در دریاچه شستا نمی نژاد است.همین دلیل است که دیدن آنها یک اتفاق نادر است.

Currier می گوید ماهیان خاویاری اضافه شد به دریاچه توسط وزارت کالیفرنیا از ماهی ها و حیات وحش در 1980s اما هنوز هم نمی تواند تولید فرزندان.

"این (ماهی خاویار) ندارد و به اندازه کافی باز کردن جریان آب در رودخانه ساکرامنتو" Currier گفت. "آنها نیاز طولانی و پر پیچ و مناطق تخم ریزی و آنها فقط لازم نیست که در شاستا لیک."

محلی ماهیگیری برادر 10 ساله کای و 12 سال Trey با پدر خود تاد فرانکلین هدایت یک خبرنگار در قایق خود را در جستجوی هیولا ماهی.

محلی ماهیگیری برادر 10 ساله کای و 12 سال Trey فرانکلین با پدر خود تاد رهبری یک خبرنگار به بیابان در تلاش برای فریب هیولا ماهی از پنهان کردن.

هیولا ماهی نمی شود اما این دو موفق به گرفتن دو 2-پوند خال خال باس در طول تفرج.

"هنگامی که شما به آب و هوا متفاوت باس تمایل به حرکت در مکان های مختلف" سینی فرانکلین گفت. "آنها در آبهای کم عمق و فشار دادن به coves."

با چنین ماهی کمین در زیر آب, این پرسش در مورد اینکه آیا ماهیان خاویاری امن هستند و آنچه که به احتمال زیاد شانس کسی که گاز گرفته و یا مجروح شدند. خوشبختانه ماهیان خاویاری انجام هر گونه دندانها و هنوز به هیچ گونه ثبت شده مرگ و میر ناشی از ماهی فعالیت در شاستا لیک.

یک حادثه وجود دارد در سال 2015 که در آن 5 ساله دختر کشته شد در فلوریدا توسط یک ماهیان خاویاری پس از آن پریدم از آب در حالی که قایقرانی با خانواده اش.

منطقه خلیج اقامت شان ساقی شد, بازدید از دریاچه شستا با همسر و دو دختر. او نمی دانست که در مورد ماهیان خاویاری و یا توانایی خود را برای جهش بالا در هوا.

"این خنده دار بود چون من ساخته شده تا یک داستان در اطراف اردوگاه آتش در مورد دریاچه شستا دلفین" باتلر گفت. "پس اگر آنها را دیدم یک غول ماهیان خاویاری بیرون پریدن از آب پدر خواهد بود قهرمان من حدس می زنم. اما این امر می تواند بسیار قابل توجه برای دیدن " Loch Ness Monster دریاچه شاستا."

Shasta County سرپرستان: هیچ محدودیتی برای ماهیگیری اما out-of-towners موضوع

Trey و کای فرانکلین توضیح داد که ماهیگیری را نه تنها در مورد دیدن چه کسی می تواند زمین بزرگترین باس و یا پیدا کردن هیولا ماهیان خاویاری. کای معتقد است انتشار ماهی کمک می کند تا حفظ ماهیان خاویاری و خال خال باس در شاستا لیک.

"این در مورد کمک به ماهی های دیگر respawn," کای گفت: به عنوان او گذاشته و خود را کشف باس دوباره به دریاچه. "که راه ما ماهی بیشتر به گرفتن و مردم دیگر را می توانید گرفتن این ماهی بیش از حد."

اتان هانسون برای آغاز به کار ردینگ رکورد افکن پس از چهار سال با لس آنجلس اخبار روزانه به عنوان یک مترجم آزاد است. خود را پوشش شامل کار NCAA مسابقات بسکتبال زنان در ساوث بند ایندیانا و نوشتن در مورد St. Louis Rams' حرکت به لس آنجلس با شهرستان ونتورا ستاره. او شروع به کار خود را به عنوان یک play-by-play برای پخش لا پیرس کالج از 2011-2017. او را دنبال کنید در توییتر @EthanAHanson_RS.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن