در اینجا به همین دلیل آن را ناعادلانه به سرزنش قاضی Bauer برای تعصب روی نیمکت | نظر

نظرRobert J. Watson مهمان نویسمنتشر شده 4:04 AM EDT Jun 17, 2020یک قاضی من شناخته شده برای چندین دهه به عنوان

توسط ABTINNEWS در 28 خرداد 1399

نظر

یک قاضی من شناخته شده برای چندین دهه به عنوان یک وکیل و قاضی تبدیل به یک الگوی رفتاری. یک مرد سفید تصویر کیفری بی عدالتی است.

جنایی بی عدالتی است اما 19th قضایی مدار قاضی شروود بائر است نه علت. به دلیل قضایی سوگند او نمی تواند در دفاع از خود و من خود را مدافع (او نمی خواست من بود).

من یک وکیل مدافع جنایی. قاضی قبل از گرفتن دفتر نیز تمرین دفاع جنایی و یکی از اقلیت کوچک آن را به نیمکت پس از داشتن نمایندگی متهمان جنایی. ما وکلای دفاع جنایی سوال ورزش از قدرت دولتی و تعصبات است که وجود دارد و بسیاری استدلال می کنند در حال ساخته شده را به سیستم عدالت کیفری.

اقتدار پرسش است که همیشه چیز خوبی است. این یک امریکایی چیزی. این قاضی به طور موثر انجام داد که زمانی که او در آن نقش. وجود دارد برخی از طنز در خود بودن چهره نژادی و بی عدالتی که مطمئنا یک چیز است.

او است نه علت آن و نه تحمل وزن آن را.

بیشتر: الگوی رفتاری می رود ویروسی از قاضی Martin County صدور حکم

مورد او نامیده شده است در یک مورد از ناخالص اختلاف در صدور حکم است. سفید متهم می شود 2 سال. سیاه متهم می شود از 26 سال. همان جرم. همان رکورد. به نظر می رسد مانند یک ناخالص مثال از همان داستان که نقش را در ما اختلاف نژادی و بیش از دوباره.

در این مورد چیز وجود دارد به سرزنش دیگر از این قاضی ،

سفید متهم تبدیل دولت شاهد و فرار فلوریدا جنایی مجازات قرار است که شبح در ماشین باعث overincarceration.

که نوبت دولت شواهدی است که اغلب بیشتر از یک سوال که چه کسی برنده این مسابقه به دادستانی از آن است که در این مسابقه از متهم در دست نیست.

که دسترسی به چه وکیل و چه زمانی نیست اما از لحاظ اقتصادی و نه به لحاظ نژادی خنثی است. سیاه جوان متهم نیست فرار از مجازات فلوریدا مقننه تا به حال در ذهن هر دو از این مردان جوان است.

قضات باید بدون دخالت در ساخت این "موافقتنامه همکاری و شاهد" و قاضی در این مورد اعمال این حکم در یک دست که آورده بود به او در مورد درخواست و از سوی دیگر تحمیل جمله قوه مقننه که به او تحمیل کنند. او فقط یکی از سمت چپ برگزاری مجلس قانونگذاری تفنگ سیگار کشیدن. و او می شود هدف آسان در غیر این صورت شکایت معتبر.

کلی انگیزه پشت این الگوی رفتاری نابجا است. حقایق خیره چیز است. اکثر سازمان های اجرای قانون را منعکس نمی کند ترکیب جوامع که زندگی حقوق آزادی و اموال آنها سوگند یاد کرد برای محافظت از. فرصت های اقتصادی برابر برای همه.

در حالی که ترکیب آن دستگیر و از کسانی که زندانی است به دلیل عدم تعادل. این overincarceration اعتیاد در این کشور می افتد سخت در اقلیت است اما wrongheaded در هر زمانی بدون در نظر گرفتن مسابقه.

تاریخ برده داری است که تراژدی از تاریخ آمریکا که در دادن نگه می دارد. کسانی که تحت تاثیر آن می خواهید به نقطه به بیش از حد پیشرفت کند که ساخته شده است. دسترسی به مسکن اگر شما می توانید آن استطاعت و دسترسی به آموزش و پرورش آن است که اگر تشویق در خانواده خود و مجاز اقتصادی خود شرایط برگزار می شود تا به عنوان مدرک در حالی که نادیده گرفتن "ifs." هیچ یک از این موانع در حال کاهش با یک بیماری همه گیر.

آن است که به خوبی گذشته زمان برای ایجاد تغییرات خاص در اشتغال استخدام سازمان های اجرای قانون در د-نظامی پلیس در حالی که در حال گسترش جامعه مخاطب و کمک توسط همان سازمان است که اجرای قانون و حذف "تکنیک های خویشتن داری" است که کشتن مردم معمولا مردم رنگ بدون هیچ دلیل روشنی.

قاضی بائر است نه علت بزرگ نژادی مشکلات در این کشور است و نباید برگزار شد که نشان از آن است. به جای ناعادلانه او را نگه دارید تا به عنوان یک درس ما باید بسیار خاص مطالبات برای تغییر در راه ما بررسی, بازداشت, محاکمه, و حل و فصل پرونده های جنایی.

که کمک خواهد کرد. با اشاره انگشتان دست در بیش از حد آسان به اهداف خواهد شد.

Robert J. Watson یک استوارت وکیل مدافع جنایی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب