در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن در مورد لاک پشت خلیج بازگشایی

جسیکا Skropanic ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 6:15 PM EDT Jun 17, 2020لاک پشت خلیج اکتشاف پارک اعلام کرد قصد دارد

توسط ABTINNEWS در 29 خرداد 1399

لاک پشت خلیج اکتشاف پارک اعلام کرد قصد دارد به بازگشایی برخی از آن ردینگ پردیس این هفته پس از بسته شدن در ماه مارس با توجه به کوروناویروس.

شروع جمعه پارک را بازگشایی آن موزه در جنگل کمپ و پارک حیات وحش به اعضای. آن را پس از آن باز می شود به عموم مردم در روز یکشنبه.

نرم بازگشایی می آید در پی مرحله 2 بسط توسط Shasta County بهداشت و خدمات انسانی سازمان گفت: پارک بازاریابی, مدیر, Seth McGaha.

کسانی که سفر را محدود برنامه زمانبندی نسبت به پارک های معمول ارائه شده است. پیاده روی در سمت وحشی حیوانات ارائه خواهد شد (به کوچک نشان می دهد و برای مخاطبان کوچکتر.

مهمانان توصیه به رزرو آنلاین برای اطمینان از دریافت آنها در محل پارک است که محدود کردن ورود به 150 نفر در یک زمان McGaha گفت. ممکن است برخی از راه رفتن در پذیرش عبور در دسترس بسته به چگونه بسیاری از مردم شرکت کنند.

بازدید کنندگان باید زود می رسند برای برنامه ها در پارک عمومی سالن آمفی تئاتر McGaha گفت. تئاتر صندلی اصلاح شد اجازه می دهد تا به صورت فیزیکی فاصله بین خانواده ها که به معنی کرسی های کمتری در دسترس هستند.

"اجتماعی فاصله و ضد عفونی اقدامات (در محل) در سراسر موزه و مناطق اطراف آن" McGaha گفت.

در حالی که کارکنان پارک خواهد بود با پوشیدن ماسک, چهره, حفاظت لازم نیست برای مهمانان او گفت: اما کارکنان انجام دهید توصیه می شود مهمانان پوشیدن ماسک یا سپر در حالی که در داخل خانه و یا زمانی که در مجاورت نزدیک به پارک حیوانات.

مهمانان نیز خواست تا برای حفظ 6 پا از فضای بین خود و دیگر احزاب زمانی که ممکن است.

برخی از برنامه ها و رویدادهای هنوز در انتظار نگه داشته در حال حاضر McGaha گفت. بازدید از نمایشگاه و بال پروانه تابستان خانه شده اند به تعویق افتاد که باید سالانه عمومی جمع آوری اعانه مانند لاک پشت خلیج حراج و Brews توسط پل.

لاک پشت خلیج نرم بازگشایی می آید پس از شهرستان مقامات بهداشت عمومی گسترش فهرست Shasta County کسب و کار مجاز به کار در فاز دوم دولت بازگشایی طرح است. این لیست شامل برخی از گردشگری مبتنی بر کسب و کار.

جمعه است و سه ماه از تاریخ از تاریخ 19 مارس روز پارک بسته با توجه به کروناویروس خاموش شدن دستور رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom.

برخی از مناطق پارک باز مانده است در طول shutdown از جمله ساعت آفتابی پل و باغ گیاه شناسی و مهد کودک. کسب و کار وابسته و لاک پشت خلیج — موزاییک رستوران و سبک مبل سازی ساده وسبک ردینگ هتل در ساعت آفتابی پل نیز باز مانده است برای برخی از خدمات در طول بیماری همه گیر.

بیشتر: Coronavirus زندگی می کنند به روز رسانی: آنچه ما می دانیم درباره COVID-19 در شمال کشور

پارک کارکنان ارائه یک برنامه رایگان سری در پارک در وب سایت به نام خلیج لاک پشت تلویزیون. این شامل بیش از 60 فیلم رایگان زندگی می کنند و "خشک" نمایشگاه که از ویژگی های این پارک حیوانات, ستاره های باغبانی کلاس ها و تورهای نمایشگاه و مهد کودک. این ادامه خواهد داد ارسال شده در پارک در وب سایت.

ساعت 10 صبح تا 4 بعد از ظهر روزانه. پذیرش 14 دلار به 18 دلار. سالانه اعضای خانواده شروع در $90. رزرو مکان در www.turtlebay.org تماس بگیرید و یا 243-8850.

جسیکا Skropanic است ویژگی های خبرنگار برای ثبت افکن/ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او را پوشش می دهد شیوه زندگی و سرگرمی داستان و هفتگی هنر ویژگی d.یک.t.e. او در توییتر دنبال کنید @RS_JSkropanic و on Facebook. تاریخ جسیکا در خارج! و نه کال تفریح Facebook ، برای حمایت و حفظ این کار لطفا با عضویت در امروز. با تشکر از شما.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن