در اینجا چگونه برای مشاهده جدید ستاره دنباله دار NEOWISE, مشتری, زحل, مریخ, ماه, بارش شهابی برساوشی شهابی

لوری K. بلندفرد Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 9:10 PM EDT Jul 14, 2020مردم در دوران باستان مشاهده ستاره های

توسط ABTINNEWS در 26 تیر 1399

مردم در دوران باستان مشاهده ستاره های دنباله دار به عنوان یک انگشت اشاره را از آسمانها هشدار دهنده از قحطی و سیل و یا طاعون.

پس از آن تقریبا اتصالات جدید یک ستاره دنباله دار به نظر می رسد این سال برای اولین بار در 23 سال — در طول بیماری همه گیر کوروناویروس گفت: جان بل, مدیر, هندی, رودخانه, کالج ایالتی Hallstrom افلاک نما در فورت پیرس.

"ستاره های دنباله دار بسیار غیر منتظره" بل گفت. "اصطلاح فنی برای زمانی که یک ستاره دنباله دار به نظر می رسد در آسمان است به نام ظهور — مانند یک شبح."

آنها به نام چه کسی یا چه چیزی در این مورد آنها را می یابد. جدید ستاره دنباله دار کشف شد مارس 27 توسط ناسا نزدیک به زمین شی Wide-field Infrared Survey Explorer یا NEOWISE با توجه به ناسا سایت.

آن را به نام ستاره دنباله دار C/2020 F3 NEOWISE و با نام مستعار ستاره دنباله دار NEOWISE.

ستاره های دنباله دار نیست ستاره تیراندازی که شهاب سنگ یا توپ های آتشین. در حالی که یک شهاب سریع است و یک سنگ اسمانی بزرگ است بزرگتر و روشن تر بل گفت: یک ستاره دنباله دار باعث می شود یک دنباله طولانی و به نظر می رسد در آسمان آویزان.

"ستاره های دنباله دار عمدتا تکه های یخ و سنگ تمام glommed با هم مانند یک گلوله برفی کثیف," بل گفت. "آنها در آمده از راه در فضا — deep space out گذشته اورانوس از گذشته نپتون از گذشته پلوتون — و زمانی که آنها می آیند در نور خورشید گرم آنها را."

بیشتر: سفر به سیارات و اقمار و ستارگان در گنج ساحل تنها افلاک

ستاره دنباله دار NEOWISE زیر را می توان یافت و کمی به سمت راست از دب اکبر یک گروه برجسته از ستاره در صورت فلکی دب اکبر, در امتداد غرب-شمال غرب افق پس از غروب آفتاب, او گفت:.

فلوریدا بهترین فرصت را به مشاهده ستاره دنباله دار است که از طریق پنج شنبه تیر 22, اما زنگ نمی خواهند به مردم امید. آن را بیشتر قابل رویت در آغاز ماه ژوئیه هنگامی که آن را نزدیک به خورشید و آن را رفته بود در پایان تابستان.

ستاره دنباله دار است که دشوار است برای دیدن با چشم غیر مسلح بنابراین او پیشنهاد کرد با استفاده از دوربین دوچشمی. یک دوربین گران قیمت با یک لنز تله است نیاز به آن را گرفتن.

Skygazers شانس دیدن آن را پس از غروب آفتاب و همچنین درست قبل از طلوع آفتاب در پارک ملی کوه راکی در کلرادو و دورتر شمالی در ایالات متحده آمریکا و یا کانادا که در آن ستاره دنباله دار خواهد بود بالاتر به خارج از افق.

محلی او پیشنهاد رفتن به مناطق غربی با آسمان های تاریک مانند فلوریدا دشت حفظ پارک ایالتی یا بلوفیلد تگزاس حفظ کند.

"این رفتن به ستاره دنباله دار قرن" بل گفت. "اگر شما آن را نمی بیند و نمی خواهد نا امید می شود."

این نادر است برای فرد به طور متوسط برای دیدن ستاره های دنباله دار, او گفت:. یکی به طور معمول می تواند کشف هر 10-15 سال است. گذشته قابل مشاهده ستاره دنباله دار بود Hale-Bopp که کشف شد در سال 1995 و در گذشته در سال 1997.

مشهور هالی ' ثانیه ستاره دنباله دار به زمین بازگشت در مجاورت در مورد هر 75 سال با توجه به Space.com. از آن گذشته دیده می شد در سال 1986 و پیش بینی بازگشت در 2061.

اکثر ستاره های دنباله دار کشف شده توسط آماتور که زمان به خیره در آسمان شب از طریق تلسکوپ و نه توسط دانشمندان که در حال کار بل گفت.

"ستاره های دنباله دار و غیر قابل پیش بینی هستند نه فقط در زمانی که آنها می رسند اما در چگونه آنها را در صفحه نمایش خود را" بل گفت. "اگر شما نمی دیدن ستاره دنباله دار وجود دارد بسیاری از چیزهای دیگر به آن نگاه کند."

طولانی نیست پس از تاریک نگاه شرقی به دیدن ستاره های روشن که در واقع سیارات مشتری و زحل است. مشتری است که به خصوص روشن و آن را پس از زحل است که نه به عنوان روشن است اما رنگ زرد. آنها تسلط بر آسمان در اواسط تا اواخر شب ساعت را از طریق شب و به دنبال آن در اواخر شب توسط مریخ که دارای رنگ نارنجی.

به نظر مشتری استفاده از دوربین دوچشمی به نقطه دور با نزدیک ریز ستاره است که بزرگترین قمر. برای مشاهده زحل با استفاده از یک تلسکوپ کوچک به دیدن آن حلقه.

مریخ خواهد بود درخشان در اواسط ماه اکتبر زمانی که زمین و مریخ به یکدیگر پاس و آن را به بهترین از نظر سیاره سرخ تا سال 2035 بل گفت. او پیشنهاد کرد با استفاده از یک تلسکوپ برای دیدن آن کلاه قطبی یخ و ویژگی های دیگر.

به علاوه بعد از ماه کامل است Aug. 3. او گفت: چاله و ویژگی های دیگر از ماه دیده می شود از طریق دوربین دوچشمی.

این بارش شهابی برساوشی بارش شهاب سنگ در حال آمدن است Aug. 10-14 با اوج شب Aug. 11-12 بل گفت. سوم-چهارم ماه نمی رود تا بعد از نیمه شب پس از مشاهده بهترین زمان خواهد بود از 10 شب تا 2 صبح او گفت: آن را قابل اعتماد شهابی با حدود یک دوجین ستاره عکسبرداری قابل مشاهده ساعتی.

دور از چراغ پیدا آسمان های تاریک و نگاه به سمت شرق برای شهابی, او گفت:. رفتن به سواحل یا فورت پیرس جنوبی اسکله را پتو یا صندلی قطره, استفاده از اسپری اشکال را چراغ قوه و به تنهایی نمی رویم.

به جای استفاده از دوربین دوچشمی یا تلسکوپ فقط با استفاده از چشم خود را برای یک نمای گسترده از آسمان است. او گفت: همیشه وجود دارد چیزی برای دیدن وجود دارد.

"نه فقط برای یک چیز به صورت ستاره دنباله دار و یا شهاب سنگ" بل گفت. "بیرون رفتن و لذت بردن از آسمان شب و ستارگان."

لوری K. بلندفرد است TCPalm سرگرمی خبرنگار و مقاله نویس اختصاص داده شده به پیدا کردن بهترین چیز برای انجام در ساحل گنجینه. او در توییتر دنبال کنید در @TCPalmLaurie یا Facebook در faceboook.com/TCPalmLaurie.

پشتیبانی محلی نگاری و تبدیل شدن به یک مشترک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن