در اینجا می آید حرارت: حرارت بیش از حد در اثر هفته آینده

جسیکا Skropanic ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 6:58 PM EDT Jun 19, 2020شمال کشور ساکن می توانید انتظار سه رقمی دما

توسط ABTINNEWS در 31 خرداد 1399

شمال کشور ساکن می توانید انتظار سه رقمی دما در هفته آینده و باید اقدامات احتیاطی را برای جلوگیری از گرما مربوط به مشکلات سلامتی هواشناسان و مقامات بهداشتی هشدار می دهند.

بیش از حد حرارت دیده بان است که در اثر از دوشنبه تا شنبه برای بسیاری از شمال دره ساکرامنتو از Shasta County مرز شمالی به Modesto با توجه به خدمات ملی آب و هوا اعلام روز جمعه.

درجه حرارت در حال انتظار برای رفتن به عنوان بالا به عنوان 108 درجه در برخی مناطق از جمله ردینگ — در روز دوشنبه و سه شنبه.

تعداد کسانی که حدود 10 تا 15 درجه بالای نرمال برای اواخر ماه ژوئن گفت: Idamis Del Valle, یک هواشناس در خدمات ملی آب و هوا در ساکرامنتو.

"ما باید یک سیستم فشار آوردن دمای بسیار داغ از کویر شرق" دلم واله گفت.

در این مرحله به نظر می رسد مانند گرما از طریق ادامه خواهد داد تا پایان هفته آینده, اما سازمان دیده بان تا کنون فقط از طریق پنج شنبه.

یک شب درجه حرارت می تواند به عنوان کم به عنوان 60s و 70s اما تسکین نمی خواهد آخرین طولانی به عنوان روز صبح ساعت گرما سریع, او گفت:.

مقامات بهداشتی در مراکز کنترل بیماری هشدار می دهند مردم به هیدراته ماندن و جلوگیری از بودن در زمانی که ممکن است.

جلوگیری از بیرون رفتن در گرمترین زمان روز از ساعت 10 صبح تا 4 بعد از ظهر دل واله گفت.

گروه های خاصی از جمله سالمندان و کودکان خردسال به ویژه آسیب پذیر به اثرات گرما و در معرض خطر ابتلا به گرما مربوط به بیماری مانند سکته گرما با توجه به CDC.

مطالب بیشتر:

به عنوان coronavirus موارد افزایش Newsom مسائل ایالت سفارش برای مردم به پوشیدن ماسک

در اینجا چیزی است که Shasta County پدر و مادر نیاز به دانستن در مورد سال تحصیلی آینده

مردم در خارج در نزدیکی آبراه باید آگاه باشند آب است که هنوز هم بسیار سرد و حرکت سریع Del Valle گفت. آبراه هنوز به حرارت تا او گفت:.

برای کسب اطلاعات بیشتر در داغ آب و هوا, ایمنی, دیدن CDC و پیشگیری نکاتی برای جلوگیری از گرما بیماری های مربوط در https://bit.ly/2YUAMHV.

جسیکا Skropanic است ویژگی های خبرنگار برای ثبت افکن/ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او را پوشش می دهد شیوه زندگی و سرگرمی داستان و هفتگی هنر ویژگی d.یک.t.e. او در توییتر دنبال کنید @RS_JSkropanic و on Facebook. تاریخ جسیکا در خارج! و نه کال تفریح Facebook ، برای حمایت و حفظ این کار لطفا با عضویت در امروز. با تشکر از شما.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن