در اینجا سه شمالی وزارت امور خارجه ایده های تعطیلات است که به شما اجازه خود را حفظ فاصله فیزیکی

جسیکا Skropanic ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 9:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 2, 2020با کمی برنامه ریزی می توانید ب

توسط ABTINNEWS در 13 خرداد 1399

با کمی برنامه ریزی می توانید به یک تعطیلات در حالی که تمرین های اجتماعی فاصله.

سایت های تعطیلات در حال بازگشایی و اکثر مردم می خواهم به ماندن نزدیک به خانه, سفر کارشناسان می گویند. دلیل اصلی این است که این مشکل با نگه داشتن یک فاصله فیزیکی از دیگران و احساس که مقصد ممکن است امن است.

شمال ساکنان دولت در حال برنامه ریزی تعطیلات و rebooking لغو سفر, برای سال آینده گفت: عامل سفر Janette وبر در Avanti سفر در ردینگ.

آنها در حال امید بستن برای سفر روز.

آن را یک روند ملی آمریکا, خودرو Association (AAA) سخنگوی سرجیو آویلا گفت. در حالی که تعدادی از آخر هفته روز یادبود مسافران در سال 2019 شد دومین ثبت شده در 20 سال 2020 انتظار بود به یک رکورد کم طوری که AAA نیست انتشار سالانه آن سفر پیش بینی شده است.

در اینجا سه تعطیلات ایده های نزدیک به خانه اجازه می دهد که به صورت اجتماعی فاصله.

1. کتاب یک کابین در جنگل.

برخی از پارک ها در حال حاضر قبول رزرو برای منزوی کابین که بسیاری از آنها آشپزخانه و تخت. دیگران پراکنده طراحی شده برای محیط داخلی و کمپینگ.

کابین در دسترس هستند در شاستا-تثلیث جنگل ملی اگر چه "ما توصیه می کنند افراد از نو خلق کردن محلی" در حال حاضر پارک سخنگوی کارول Underhill گفت. مکان شامل Hayfork, McCloud, Mt. شستا و شاستا لیک مناطق.

خرس حوضه بوت-سیلور باو مواظب در شش رودخانه جنگل ملی; پيرسون کابین در نزدیکی گاسکوئت خانه ها یک به 12 نفر شروع در $75 در هر شب.

دیدن یک لیست از پارک سایت با کابین در https://www.recreation.gov/ برای دیدن یک نقشه سایت یا رزرو تماس بگیرید و یا 877-833-6777.

برخی از خصوصی اجاره کابین نیز با در نظر گرفتن رزرو.

  • در Siskiyou County, کوه شاستا توچال (926-3030, www.mountshastaresort.com) باز ژوئن 15. آن را اجاره lakeside کلبه های ییلاقی با خصوصی عرشه مخصوص ماشینها ممنوع و کامل آشپزخانه. برخی از آنها pet-دوستانه. وجود دارد یک زمین گلف و پیاده روی و دوچرخه سواری در مسیرهای پیاده روی. هزینه شروع می شود در $189 در هر شب.
  • در ترینیتی County, موج دار شدن نهر کابین در ترینیتی (مرکز 266-3505, www.ripplecreekcabins.com) باز است و در حال حاضر با کابین با آشپزخانه در $138 در هر شب.
  • پل قدیمی کابین در لوستن (623-5213, www.oldbridgecabin.com) اجاره دو کابین تا هشت نفر شروع در $130.

برای اطلاعات بیشتر اجاره کابین رفتن به https://tinyurl.com/yd49qqvj.

2. اجاره یک خانه قایقی.

گردشگران می توانند بسته مواد غذایی و اردوگاه ملافه به اقامت در یک خانه قایقی یا اجاره یک قایق با یک آشپزخانه کوچک و تخت در هیئت مدیره.

این قایقی اجاره باید دهانه در ماه ژوئن:

  • در Shasta County, پل خلیج در شاستا لیک (275-3021, bridgebayhouseboats.com) است که مصرف رزرو برای houseboats شروع در $950.
  • جونز دره رفت و آمد مکرر در ردینگ (833) 474-2782 , https://houseboats.com/jones-valley-houseboats/) است houseboats شروع در $1,190 برای سه شب.
  • تعطیلات بندر در اوبراین (238-2383, https://lakeshasta.com/) اجاره houseboats شروع در $573 برای دو شب.
  • در شهرستان ترینیتی Trinity آلپ مارینا در لوستن (286-2282, trinityalpsmarina.com) اجاره houseboats از $1,285 برای سه شب.

3. برو RV-ing.

با RV مسافران می تواند یک سفر جاده و هرگز ترک وسیله نقلیه خود را به جز گاز و یا اجتماعی که در آن فاصله است.

چند RV اجاره کسب و کار باز هستند با محدودیت. ردینگ RV اجاره در شاستا لیک (999-3927, www.reddingrvrentals.com است) رزرو بر روی تلفن و یا آنلاین تنها. پرداخت در پیشبرد و وانت با یک فرد کارکنان برای به حداقل رساندن تماس بگیرید. وجود دارد سه شب حداقل شروع 149 $در هر شب.

جستجو RV مستاجر پایگاه داده در کروز امریکا در www.cruiseamerica.com/rv-rentals.

سفر نکات ایمنی برای سفرهای جاده ای

سفر متخصصان و مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از ارائه این نکات ایمنی برای مردم و ضربه زدن به جاده.

  • قبل از اینکه شما بروید بررسی کنید که چه خدمات مواد غذایی (ناهار خوردن در حمل کردن و غیره.) در دسترس هستند را متوقف می کند و در مقصد خود را. برخی از فروشگاه ها و رستوران ها باید کوتاه تر ساعت پس از تماس ،
  • بسته مواد غذایی فاسد نشدنی, آب, ضد عفونی کننده دست, صابون, حوله کاغذی یا دستمال و الکل.
  • پیش تماس بگیرید تا مطمئن شوید که خود را به هتل باز است.
  • جلوگیری از لکه های اجتماعی که در آن فاصله دشوار است مانند مناطق پیک نیک و استراحت متوقف می شود و ایستگاه گاز مینی marts.
  • پرداخت برای گاز از راه دور با یک کارت اعتباری در پمپ. را به عنوان چند متوقف می شود که ممکن است برای مواد غذایی و یا حمام می شکند.
  • پارک و دور از وسایل نقلیه دیگر.
  • بدانید که چگونه برای دریافت کمک اگر شما مریض به خصوص در مناطق دور افتاده.
  • خود را تمیز سفر مسافرخانه با استفاده از CDC دستورالعمل: https://tinyurl.com/ycwzxjhu
  • پوشیدن یک ماسک صورت در حالی که پیاده روی و یا دوچرخه سواری.

جسیکا Skropanic است ویژگی های خبرنگار برای ثبت افکن/ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او را پوشش می دهد شیوه زندگی و سرگرمی داستان و هفتگی هنر ویژگی d.یک.t.e. او در توییتر دنبال کنید @RS_JSkropanic و on Facebook. تاریخ جسیکا در خارج! و نه کال تفریح Facebook ، برای حمایت و حفظ این کار لطفا با عضویت در امروز. با تشکر از شما.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن