در اینجا سایه دوست گیاهان است که به خوبی در شمال کشور گرما

Leimone Waite استاد باغبانمنتشر شده 9:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 24, 2020س: آیا گیاهانی که در ردینگ را در تا

توسط ABTINNEWS در 3 مرداد 1399

س: آیا گیاهانی که در ردینگ را در تابستان گرم اما مانند تمام یا قسمتی از سایه ؟ من با داشتن مشکل پیدا کردن گیاهانی که مانند 100+ درجه اما لازم نیست خورشید.

یک: سایه است که قطعا یکی از بیشتر به چالش کشیدن چشم انداز مناطق به کار با ما در آب و هوا. بسیاری از سایه دوست گیاهان نیز مانند خفیف تر و غالب تر حدودی شرایط رشد پس ما در اینجا پیدا کنید در دره.

بسیاری از گل های گیاهان نیاز به برخی از قرار گرفتن در معرض آفتاب به منظور شکوفه بنابراین من توصیه با استفاده از گیاهان که دارای شاخ و برگ های رنگارنگ و یا برگ variegations برای سایه. وجود دارد کاملا چند گیاهان با برگ های رنگارنگ و متنوع و یا جالب برگ بافت است که در گرما و سایه.

در اینجا برخی از گیاهان است که من را دیده اند به خوبی انجام در سایه وجود ما تابستان گرم:

Bergenia crassifolia یا cordifolia, نیاز, نور, سایه و یا یک زن و شوهر ساعت از خورشید در هر روز به شکوفه. این جالب از شاخ و برگ و حتی اگر آن را نمی پرورانند. این گیاه رشد می کند در یک روزت شکل و ضخامت برگ های چرمی که قلب یا قاشق به شکل و خوشه های زرق و برق دار صورتی یا گل سرخ. انواع "winterglow" رنگارنگ پاییز, شاخ و برگ است که در گذشته بسیاری از ماه های زمستان.

به محض تنوع در رنگ برگ نگاه هیچ بیشتر از مرجان زنگ (heuchera). برگ های این گیاه چند ساله در بسیاری از رنگ های زیبا از رنگ زرد مایل به سبز به ارغوانی رنگ سیاه و سفید. زمانی که در شکوفه های فزاینده گل های رسیدن به بالای شاخ و برگ به "wave" در نسیم نور. اگر شما می خواهید برای رفتن بیشتر بومی بسیار خوبی وجود دارد کالیفرنیا بومی انواع به نام Heuchera ماکسیما می کند که به خوبی در سایه خشک.

برجسته دیگر چندساله به نظر می astilbe و خونریزی قلب.

Astilbe x arendsii یک انتخاب متنوع از گونه های خود را با بسیاری از گزینه های برای رنگ; شما می توانید گل های بنفش و سفید و صورتی و قرمز.

خونریزی قلب (Dicentra ارقام) قرمز و صورتی و یا سفید گل را انتخاب کنید. نیز وجود دارد که بسیار زیبا کالیفرنیا بومی Dicentra formosa است که به خوبی در سایه با آب به طور منظم.

برای پوشش زمین در یک منطقه سایهدار کالیفرنیا چمن های بومی Carex پانا خوب خشکسالی متحمل انتخاب است. این گسترش به صورت طبیعی چمن یا چمن نگاه کنید.

یکی دیگر از پوشش زمین است bugleweed (Ajuga speciosa). این پخش كردن, گیاه دارای گل های آبی و برخی ارقام مانند "کبود براق" را شاخ و برگ های رنگارنگ. من می خواهم به استفاده از این گیاه به عنوان یک spiller (گیاهی است که از آبشار پایین) در ظروف با heuchera و dicentra به عنوان هیجان انگیز (دراماتیک به دنبال گیاه) و پر کننده.

وجود دارد یک زن و شوهر از درختچه است که اضافه کردن رنگ به هر خشک منطقه مشکوک.

Cornus stolonifera (قرمز twig زغال اخته) متوسط اندازه درختچه با رنگ قرمز روشن ناشی اضافه خواهد شد که یک پاپ از رنگ در برابر یک سبز تیره و یا خاکستری رنگ زمین را پوشش میدهد.

دریا pinnata (انگور اورگون) یک درختچه ای با برگ های سبز براق و گل زرد روشن.

هر دو از این درختچه ها را بهتر رنگ و شکوفه اگر آنها یک زن و شوهر ساعت از خورشید در هر روز.

به یاد داشته باشید همه گیاهان نیاز به آب به طور منظم برای تبدیل شدن به تاسیس شده است. پس از تاسیس, حتی متحمل به خشکی گیاهان ذکر شده در بالا هنوز هم نیاز به برخی از آب در طول ماه های تابستان است.

این شستا استاد باغبان برنامه را می توان از طریق تلفن در 242-2219 یا ایمیل mastergardener@shastacollege.edu. باغبان دفتر کارکنان توسط داوطلبان آموزش دیده توسط دانشگاه کالیفرنیا برای پاسخ به باغبان' سوالات با استفاده از اطلاعات مبتنی بر تحقیقات علمی است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن