باران های سنگین ایجاد مشکلات برای هند رودخانه مرداب, St. Lucie رودخانه و بیشتر در راه

تایلر Treadway Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 3:48 PM EDT Jun 5, 2020باران های سنگین بیش از دو هفته گذشته صو

توسط ABTINNEWS در 17 خرداد 1399

باران های سنگین بیش از دو هفته گذشته صورت گرفته تلفات در کیفیت آب در سنت لوسی رودخانه و مرداب به رود.

بیشتر باران هوا برای تعطیلات آخر هفته شرایط به احتمال زیاد بدتر خواهد شد قبل از آنها بهتر است.

در سمت به علاوه دریاچه اوکیچوبی ترشحات بعید است در آینده نزدیک به عنوان Army Corps of Engineers مقامات اغلب می گویند می تواند فقط یک طوفان گرمسیری دور.

بیش از دو هفته گذشته گنج ساحل بدست خیس, دریافت به طور متوسط 6 تا 9 اینچ باران در Indian River County 10 تا 12 اینچ در سنت لوسی شهرستان و 15 تا 18 اینچ در شهرستان مارتین گفت: Kevin رودریگز, هواشناس در خدمات ملی آب و هوا در ملبورن.

بیشتر: گنج در سواحل شهرستانهای چند اینچ از بارش باران

"برخی از مناطق اطراف حوب ساند و پورت سلرنو کردم به اندازه 22 تا 24 اینچ" رودریگز گفت: "در حالی که برخی از مناطق اطراف Fellsmere کردم خیلی بیشتر قابل کنترل 4 و نیم اینچ است."

بیشتر باران انتظار می رود که این آخر هفته به عنوان کریستبل یک طوفان گرمسیری دوباره بعد از ظهر جمعه می سازد راه خود را به شمال از مکزیک, Yucatan Peninsula در سراسر خلیج مکزیک است.

بیشتر: شمالی سواحل خلیج فارس ساکنان آماده شدن برای کریستبل

گنج ساحل است که به دور از قلب کریستبل اما سمت شرق از طوفان تمایل به تولید بیشتر باران و هواشناسان هشدار ساکنان که در مورد این طوفان است. .

"وجود دارد یک شانس بالایی باران در ساحل گنجینه آخر این هفته و اوایل هفته آینده" رودریگز گفت: "با 2 تا 4 اینچ در حال سقوط به طور کلی و در برخی نقاط تا 6 اینچ."

همه که باران می تواند اثر مخربی بر روی یک رودخانه که در حال حاضر صدمه زدن به.

باکتری ها در ساحل گنجینه آبراه

سروصدا از باران های سنگین می شستن مدفوع از حیوانات خانگی و حیات وحش و انسان فاضلاب از چکه کن, سپتیک تانک به آب است.

نمونه های گرفته شده در طول چند هفته گذشته نشان داده اند که سطوح بالایی از باکتری های روده ای, نشانه ای از آلودگی مدفوعی در سایت های مختلف در رودخانه است.

بیشتر: آیا شنا در اطراف رودخانه پارک مارینا در پورت سنت لوسی

هشدارهای فلوریدا وزارت بهداشت برای جلوگیری از تماس با آب در اثر هستند در:

  • رودخانه پارک مارینا در شمال چنگال از سنت لوسی رودخانه در پورت سنت لوسی
  • لیتون پارک در رودخانه جنوب چنگال در پایان غرب از کف پل شهرستان
  • روزولت پل بر روی رودخانه اصلی کانال در مرکز شهر استوارت
  • Sandsprit پارک در پورت سلرنو در نزدیکی رودخانه تقاطع با رودخانه مرداب

بیشتر: اقامت در خارج از سنت لوسی رودخانه در 3 Martin County سایت

خطرات بالقوه بهداشتی برای کسانی که مصرف و یا در تماس با آب عبارتند از ناراحتی معده و اسهال و سوزش چشم و خارش پوست است.

عوامل متعددی ترکیب را به شکوفه جلبک در رودخانه امکان

به طور معمول سنت لوسی لب شور مخلوطی از آب شیرین و شور که به نوعی از یک خور اما باران های سنگین تبدیل شده اند "کل رودخانه به آب تازه تمام راه را به سنت لوسی ورودی" هند ice watch ltd مایک کانر در روز جمعه گفت.

فلوریدا اقیانوس شناسی جامعه که ارزیابی کیفیت آب در رودخانه و مارتین کانتی بخش از تالاب به داد خور یک "D" کلاس این هفته عمدتا به دلیل شوری کم و ضعیف وضوح.

بیشتر: بررسی فلوریدا اقیانوس شناسی هفتگی آب ارزیابی

به رواناب فاضالب های سطحی نیز می تواند شستن چمن و باغ کود کردن چمن و به رودخانه. درست مثل کود تغذیه چمن در چمن می تواند خوراک سمی شکوفه جلبک در آب است.

همین دلیل است که اکثر شهرداری ها در امتداد رودخانه هند تالاب منع استفاده از کود با نیتروژن و فسفر در طول تابستان هنگامی که باران می شستن مواد شیمیایی به آب بدن.

"هنگامی که شما ببینید چقدر آب ایستاده بود و در حال اجرا خارج از محوطه ها و به رودخانه" کانر گفت: "این باعث می شود شما فکر می کنید" با تشکر از خدا برای کود بان.' این همچنین باعث می شود شما تعجب می کنم که چگونه بسیاری از مردم در حال مطیع آن است."

بیشتر: تابستان کود بان کی مون شروع ژوئن 1 به حفظ مواد مغذی از تالاب

کم شوری و کود رواناب همراه با دماهای بالاتر در هر دو آب و هوا را شکوفه جلبک در رودخانه امکان گفت فلوریدا اقیانوس شناسی, مدیر اجرایی, Mark Perry.

"شکوفه نمی تواند گسترده و آنها ممکن است microcystis," پری گفت: با اشاره به آنچه که معمولا شناخته شده به عنوان جلبک های سبز-آبی.

"اما شکوفه در کانال ها و creeks و آب راکد در اطراف رودخانه امکان پذیر است."

دریاچه ای تخلیه بعید است در حال حاضر

گسترده شکوفه جلبک مانند کسانی که پوشانده بخش هایی از این رودخانه در سال 2013, 2016 و 2018 رخ می دهد تنها زمانی که وجود دارد گسترده ترشحات از دریاچه اوکیچوبی ،

بیشتر: دریاچه ای تخلیه نمی سپتیک تانک باعث عظیم شکوفه جلبک

با ارتفاع 11 پا 8 اینچ جمعه صبح, دریاچه ای است که "در یک موقعیت خوب در حال حاضر" و ترشحات بعید است گفت: سپاه سخنگوی اریکا Skolte.

"من واقعا نمی بیش از حد نگران دریاچه O" کانر گفت. "من فکر نمی کنم آن زمان به وحشت در مورد ترشحات. قطعا وجود دارد هیچ دلیلی برای سپاه شروع به تخلیه.

"من نمی خواهد فکر می کنم آنها می خواهم شروع به ارسال آب اینجا مگر این دریاچه بیش از 14 و وجود یک تهدید بزرگ طوفان گرمسیری راه آینده ما."

تایلر Treadway یک محیط خبرنگار که متخصص در مسائل تالاب رودخانه هند. حمایت از کار خود را در TCPalm.com. تماس با او را در 772-221-4219 و tyler.treadway@tcpalm.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن