سنگین باران و باد می وزد شرایط انتظار می رود در سراسر گنج ساحل گرمسیری به عنوان توسعه سیستم

Cheryl McCloud Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 1:35 PM EDT مارس 15 سال 2020بارش باران های سنگین می تواند رسید

توسط ABTINNEWS در 26 اردیبهشت 1399

بارش باران های سنگین می تواند رسیدن به گنج ساحل به عنوان یک گرمسیری سیستم تقویت در نزدیکی باهاما.

گرمسیری یا نیمه گرمسیری طوفان پیش بینی شده است به منظور توسعه نزدیکی شمال غرب باهاما اواخر امشب و یا شنبه با توجه به National Hurricane Center.

سیستم انتظار می رود را در شرایط باد می وزد محلی باران سنگین و بسیار خطرناک دریایی شرایط به ساحل گنجینه به روز شنبه با توجه به خدمات ملی آب و هوا ملبورن.

اگر سیستم توسعه به عنوان انتظار آن را تبدیل به گرمسیری یا نیمه گرمسیری طوفان آرتور.

سلامت: آهنگ طوفان

به عنوان پایین حرکت می کند شمال در امتداد جنوب شرقی سواحل فلوریدا بیش از 24 ساعت آینده, عمیق رطوبت و چند دور از دوش خواهد حرکت بر روی شرق مرکزی سواحل فلوریدا به خصوص Treasure Coast, آب و خدمات گفت.

جدا توفان رعد و برق امکان پذیر خواهد بود. اصلی اثرات شامل سیل بارندگی گاه به گاه رعد و برق و موضعی gusts باد از 30 تا 40 مایل در ساعت.

چند دور از خشکی حرکت squalls ممکن است تولید دو تا سه اینچ از بارش باران محلی امروز و امشب در سراسر بخش هایی از ساحل گنجینه و شهرستان اوکیچوبی آب و هوا خدمات گفت.

  • این بعد از ظهر: احتمال رگبار و سپس دوش به احتمال زیاد و احتمالا رعد و برق پس از 2 بعد از ظهر ابری با نزدیک 81. باد می وزد با شرق شمال شرقی وزش حدود 20 مایل در ساعت با gusts به عنوان بالا به عنوان 30 مایل در ساعت است. احتمال بارش 60 درصد است. جدید بارش مقادیر بین یک دهم و یک چهارم از یک اینچ به جز مقادیر بالاتر ممکن است در رعد و برق.
  • امشب: دوش به احتمال زیاد و احتمالا رعد و برق. ابری با کم حدود 72. باد می وزد و با یک وزش باد از شرق از 15 به 20 مایل در ساعت با gusts به عنوان بالا به عنوان 25 مایل در ساعت. احتمال بارش 60 درصد است. جدید بارش مقادیر بین یک چهارم و نیمه از یک اینچ است.
  • شنبه:50 درصد احتمال رگبار و رعد و برق. ابری با نزدیک 83. شمال شمال شرقی وزش باد 10 to 15 mph با gusts به عنوان بالا به عنوان 20 مایل در ساعت. جدید بارش مقادیر کمتر از یک دهم از یک اینچ به جز مقادیر بالاتر ممکن است در رعد و برق.

گاه به گاه نور متوسط باران دوش هوا به حرکت در ساحل در امتداد ساحل از Brevard County جنوبی به بعد از ظهر.

بیشتر: از آرتور به Wilfred در اینجا لیستی از طوفان نام برای سال 2020 فصل

بیشتر: شانس در 80 درصد برای اولین طوفان گرمسیری از فصل برای توسعه خاموش فلوریدا شنبه

انتظار افزایش پوشش دوش با گاه به گاه squalls که ممکن است تولید gusts به حدود 40 مایل در ساعت به حرکت آنها در خشکی از جنوب Brevard County جنوبی در سراسر گنج ساحل.

بادها را تند باد به باد نیروی بیش از اقیانوس اطلس در آبهای جنوب سباستین ورودی امروز باعث دریاها برای ساخت به بین 7 و 10 فوت است.

خشن, تپش گشت و گذار و متعدد قوی rip جریان رخ خواهد داد در گشت و گذار در منطقه است. قایقرانی و فعالیت های ساحل خواهد بود بسیار خطرناک و ناامید هستند.

محلی سنگین باران تعبیه شده و طوفان نیز امکان پذیر خواهد بود چهار شنبه همراه گنج ساحل که در آن انباشته بارندگی ممکن است در مجموع به 3 اینچ

شرقی بادها از 20 تا 25 مایل در ساعت با مکرر بالاتر gusts را تحت تاثیر قرار مناطق همراه گنج و فضا و سواحل.

وجود یک خطر تهدید کننده زندگی تبدیل جریان در منطقه سواحل امروز.

خطرناک صنایع دستی کوچک, قایق رانی, شرایط ادامه خواهد داد و در سراسر منطقه است. گیل هشدار است که در اثر تا 8 بعد از ظهر تپش خشن گشت و گذار تولید خواهد شد برخی از ساحل فرسایش به ویژه در اطراف بار جزر و مد بالا.

قایقرانی شرایط خواهد بود بسیار خطرناک با گیل شرایط ممکن و دریاها ساختمان 9 تا 11 پا دریایی به شنبه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن