بارش شدید باران لغو, هوای آزاد, روز یادبود حوادث, اما مجازی مراسم افتخار افتاده

حداکثر Chesnes Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:07 PM EDT 25 مه سال 2020وینسنت Lavalle شروع بندر سنت لوسی مج

توسط ABTINNEWS در 6 خرداد 1399

وینسنت Lavalle شروع بندر سنت لوسی مجازی یادبود روز خدمات با یک حرکت مقدمه.

فقط پس از 10 صبح بازنشسته نیروی هوایی ایالات متحده کهنه ایستاده بود پشت تریبون با یک پرچم آمریکا به خود حق است. پشت سر او یک تصویر دیجیتال از جانبازان پارک یادبود شد بر روی صفحه نمایش از یک روز دور sunnier و خشک تر از دوشنبه.

"روز یادبود در شانس مجدد به پیدایش ملت ما وبرو آزادی" Lavalle گفت: در طول دیجیتال آدرس. "راه زندگی ما را شکل داده و ممکن است توسط کسانی که خدمت کرده اند و کسانی که از دست داده بودند و که ما امروز به یاد داشته باشید."

بالا و پایین Treasure Coast Memorial Day حوادث به افتخار افتاده در زمان جنگ قهرمانان لغو شد و یا انتقال به یک پلت فرم های مجازی در پی هر دو سنگین منطقه ای بارش و رمان coronavirus بیماری همه گیر.

در حالی که برخی از حوادث مانند پورت سنت لوسی مجازی خدمات در حال حاضر در حال برنامه ریزی به عنوان یک رویداد آنلاین برای کمک به کاهش گسترش COVID-19 دیگران وقایع در فضای باز بودند مجبور به انصراف از باران از طریق ساحل.

ادامه مطلب: Indian River County امید به دوباره باز کردن اجاره تعطیلات "در هفته آینده' مقامات می گویند

بیش از پنج اینچ باران شد پیش بینی کرد در تمام سه شهرستان در گنج ساحل توسط خدمات ملی آب و هوا در ملبورن در اوایل صبح روز دوشنبه. برخی از مناطق می تواند حتی بین هشت تا 10 اینچ از طریق پنج شنبه صبح با توجه به هواشناس Cassie Leahy.

"لذت بردن از روز یادبود اما امن به عنوان heavy rain به منطقه" گروه ارسال شده به صفحه توییتر خود درست قبل از ساعت 6 صبح

با وجود این آب و هوا جولی Biron, مادرش, ساندرا ریک و تاد Biron همه ورو بیچ قرار داده شده پرچم در خاطرات جانبازان یادبود جزیره پناهگاه در رودخانه شهرستان است.

"باران ؟ این است که حداقل من می تواند انجام دهد. آنها خود را قربانی زندگی" تاد Biron گفت. این گروه به خاطر سپردن ریک که درگذشت در سال 2019. او در ارتش ایالات متحده خدمت کرده است و در رنگ گارد.

به جای یک فرد در مراسم جانبازان شورای Indian River County همکاری با منطقه ای سازمان های اجرای قانون به تولید 30 دقیقه تصویری ادای احترام به سربازان جان باخته در عمل است.

در قبلا ثبت مراسم در آماده سازی برای روز دوشنبه تعطیل, میشل دیل جمهور Indian River County این فصل از آمریکا طلا ستاره مادران, Inc., رهبری یک لمس ادای احترام به خانواده های کسانی که از دست عزیزان خود.

"آنچه که ما باید به یاد داشته باشید به عنوان یک آمریکایی است که هدف از روز یادبود به افتخار و به یاد داشته باشید کسانی که افتاده اند" دیل گفت. "یا در مبارزه در خدمت به کشور خود و یا قربانی خودکشی به دلیل استرس پس از سانحه با توجه به این سرویس است."

دیل ادامه داد.

"ما به یاد داشته باشید عزیزان ما هر روز. ما ایستاده بلند ... چرا که آنها آمریکایی قهرمانان. آنها خود را در خدمت کشور است. آنها در زمان سوگند به حفاظت از قانون اساسی ایالات متحده آمریکا است."

منطقه ای لحظه سکوت شد نیز برگزار شد در 3 p. m. در به رسمیت شناختن "همه کسانی که فداکاری کردند" گفت: بندر سنت لوسی شهردار گرگوری Oravec.

"این یک افتخار است که به شما خوش آمد به ما مجازی جانبازان پارک یادبود" Oravec گفت: در طول یک آدرس آنلاین.

"همانطور که ما نوآوری و انطباق و غلبه بر به طوری که ما ممکن است ادامه طولانی ناگسستنی خط از جامعه ما را رعایت یادبود روز حتی در صورت ادامه بهداشتی خطر از retched دشمن: COVID-19," Oravec گفت.

روند: 10 پا کوسه بزرگ سفید با نام مستعار 'Miss ممکن است', درخواستهای فقط دریایی از ساحل Vero

در شهرستان مارتین یک گروه از مردم از جمله طلا ستاره مادران در برابر بارش آورده و تاج های گل اهدا برای یادبود پارک در مرکز شهر استوارت.

اولیه رویداد توسط استوارت راهپیمایی که تشویق ساکنان به عضویت در این رژه با "جیپ تانک یا ماشین کلاسیک" لغو شد به دلیل آب و هوای نامساعد این گروه اعلام کرد که در Facebook صفحه در حدود 9 صبح

Mary Jo Neeson بازنشسته عضو نیروی هوایی, کمک به سازماندهی یک نمایش در پارک با وجود لغو, او گفت: در یک مصاحبه تلفنی با TCPalm.

دو سال پیش هنگامی که یک شبیه مراسم روز یادبود لغو شد به دلیل آب و هوای Neeson رفت به پارک در مرکز شهر استوارت و راهپیمایی توسط او تنها و بیکس, او گفت:. در این سال جامعه تضمین او نمی خواهد تنها باشد.

Neeson تخمین می زند که در هر نقطه بین 50 و 100 نفر نشان داد تا به این رویداد دوشنبه, او گفت:.

"من تحت تاثیر قرار گرفته بود با مشارکت مردم. تا آنجا که به من مربوط می شود بیشتر merrier" او گفت:. "برای اینکه کاملا صادقانه, من نمی دانم اگر اجرای قانون قرار بود به من بگویید برای متوقف کردن. اما آن را در مورد سیاست. آن را فقط من و یک دسته از مردم که می خواست برای پیوستن به من در احترام ما کاهش یافته است."

در یک آنلاین اعلام هشدار به ساکنان که شهرستان ادارات دولتی باقی خواهد ماند بسته در رعایت تعطیلات مارتین هیئت مدیره شهرستان شهرستان کمیسیون مشترک توانمند سازی نقل قول از رئیس جمهور سابق Harry S. Truman:

"بدهی ما به قهرمانانه مردان و زنان شجاع در خدمت کشور ما هرگز نمی تواند بازپرداخت. آنها را به دست آورده ما مرگی قدردانی. آمریکا را هرگز فراموش نکنید خود را قربانی."

TCPalm عکاس لی واس کمک به این گزارش.

برای اخبار بیشتر به دنبال حداکثر Chesnes در توییتر اینجا را کلیک کنید.

حداکثر Chesnes است TCPalm اخبار خبرنگار Indian River County است. شما می توانید نگه دارید تا با حداکثر در توییتر @MaxChesnes ایمیل او را در max.chesnes@tcpalm.com و او را به یک تماس در 772-978-2224.

اگر شما مشترک با تشکر از شما. اگر نه, لطفا در نظر حمایت از کیفیت روزنامه نگاری محلی با عضویت اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب