'دلخراش': COVID-19 کشته ردینگ مرد قرار می دهد دختر در بیمارستان

دامون آرتور ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 9:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 1, 2020Coronavirus آورده سیندی Culp فقط ب

توسط ABTINNEWS در 12 خرداد 1399

Coronavirus آورده سیندی Culp فقط به درد قرار دادن او را در بیمارستان و کشتن پدرش.

COVID-19 محدودیت نگهداری خواهر و برادر خود را از بودن در 84 ساله پدر بالین به عنوان او در حال مرگ بود.

"دلخراش بود برای او کاملا به تنهایی. من مطمئن هستم که هر کسی در کنار او هنگامی که او در طول گذشت یا نه" او گفت:.

او و پدرش نزدیک شد اما در 3 آوریل روز درگذشت او, او نمی توانست با او چرا که او نیز در بیمارستان با ویروس.

54 سال ردینگ زن گفت: علايم بر خلاف او تا به حال تحمل کرده است.

آن آغاز شده و با سرفه که بدتر رشد و نمی خواهد اجازه دهید تا او گفت:.

"این بسیار شدید است. من احساس مثل من کل دستگاه تنفسی, از پشت گلو به ریه ها من بودند پوشش داده شده با چیزی. من هرگز چیزی مانند این که" او گفت:.

به سرفه تبدیل شد تا خشونت که تمام بدن او را تکان داد. "این فقط در رفت و در و در" Culp گفت. "این احساس همه دنده ها شکسته شد. آن صدمه دیده است و خیلی بد است."

در بیمارستان او نیاز به اکسیژن برای کمک به او را بکشم اما او نیاز به یک دستگاه تنفس مصنوعی, او گفت:. پس از چند روز علائم کاسته و او قادر به رفتن به خانه از بیمارستان پس از حدود یک هفته است.

'قطعا آن را تغییر آگاهی ما'

پدر او را به عنوان خوش شانس. Culp گفت: پدر او یک مسیحی مؤمن صحبت به نوه اش در مدت کوتاهی قبل از مرگ او و به او گفت که حتی اگر هیچ کس در خانواده وجود دارد می تواند با او به تنهایی نیست.

""من به تنهایی نیست. عیسی در اینجا با من' که بیشترین آرامش چیزی که پدر من می تواند به ما گفت:" Culp گفت.

او دیرین ساکن وایریکا قبل از حرکت به ردینگ که در آن او متعلق به سبز هکتار پارک RV. سه تن از فرزندان خود رونالد "فرفری" Culp, بروس Culp و نانسی Culp هنوز هم زندگی می کنند در وایریکا. دختر مدل لباس Culp و پسر جاناتان Culp زنده در ردینگ و دختر لری همسایه زندگی در چپلا, مکزیک.

رونالد Culp بود در میان کسانی که به تازگی در فهرست نیویورک تایمز در صفحه اول وقتی روی خروجی اخبار مشخص شده نقطه عطف ملت مرگ و میر از این بیماری رسیدن به 100,000 نفر است.

در Shasta County چهار نفر کشته شده اند. در حالی که هیچ کس مرده است از coronavirus در Siskiyou County, فرفری Culp گفت: نگرش خود را در مورد این ویروس تغییر پس از آن ضربه پدرش و خواهر.

"در ابتدا بسیاری از مردم در اینجا [در وایریکا] شد و گفت:" چه معامله بزرگ است؟'" اما برای Culps, COVID-19 واقعی است.

"قطعا آن را تغییر آگاهی ما به عنوان یک خانواده است."

'یک انتخاب دشوار است برای ایجاد'

سیندی Culp گفت: او در ابتدا معتقد بودند دولت و مقامات محلی مورد نیاز به اعمال محدودیت در افراد و کسب و کار, اما نگرش او تغییر کرده است.

برای جلوگیری از گسترش این بیماری افراد باید مراحل را مانند حفظ فاصله فیزیکی با پوشیدن یک ماسک و اغلب شستن دست خود را, او گفت:.

اما Culp گفت که او معتقد است که دولت نباید با زور افراد کسب و کار و کلیساها را به آن مرحله است.

"خطر تبدیل شدن به یک دولت سوسیالیستی است تا واقعی و حقوق مدنی ما در حال نقض شوند. پس از آن یک انتخاب دشوار را به, اما من لاغر نسبت به این دیدگاه که مردم نیاز به یک انتخاب است. مردم حق دارند به یک خطر" او گفت:.

Culp است به دور از تنهایی در نظر او. در سراسر کشور, هزار نفر برگزار شد تظاهرات در اعتراض به محدودیت در اجتماعات بزرگ, اقامت در خانه سفارشات و کسب و کار بسته شدن.

بیشتر: صدها نفر در اعتراض ساکرامنتو برابر stay-در-خانه سفارش

اما بسیاری از کسانی که محدودیت های به تازگی برداشته شده است در کالیفرنیا است. حدود 45 58 دولتی شهرستانهای مجوز دریافت کرده اند به بازگشایی ترین فروشگاه — حداقل برای منظقه وانت — و بسیاری از فضاهای عمومی جلسه استانداردهای دولتی برای کنترل coronavirus.

اجتماعی فاصله شیوه شده اند ذکر شده به عنوان دلیل اصلی نرخ مرگ و میر و بستری شدن در بیمارستان را آهسته در بسیاری از استان ها و مردم شده اند خواست برای حفظ خود ماسک و نگهبان خود را در حالی که با بهره گیری از به تازگی بازگشایی مسیرهای دوچرخه سواری, پیاده روی مسیرهای پیاده روی و سواحل با توجه به آسوشیتد پرس.

Culp گفت: او در ابتدا آزمایش شد برای عفونت در مارس حتی اگر از او خواسته می شود. Culp همچنین گفت که او احساس می کند تست ارائه نمی دهد نتایج قطعی.

"رئیس جمهور تهمت بود در تلویزیون صحبت کردن در مورد چگونه ما باید فوق العاده تست و ما رو بزرگ, تست, blah, blah, blah. و آنها نه تنها تست در Shasta County است. آنها به سختی کسی تست و آنها تبدیل مردم دور و آنها از من دور حتی با تب" Culp گفت.

Shasta County بهداشت و خدمات انسانی سخنگوی Kerri Schuette گفت که در ماه مارس در مراحل اولیه این بیماری در شمال کشور وجود دارد تعداد محدودی از کیت های آزمایش در دسترس به عنوان مورد در سراسر کشور.

به همین دلیل این شهرستان به حال به طور انتخابی مورد بود که در آزمایش محدود کردن آنها به کسانی که بسیار بیمار و یا در بیمارستان بستری Schuette گفت.

وضعیت تغییر کرده است, اگر چه, و شهرستان مقامات بهداشت در حال تشویق هر کسی که می خواهد به آزمایش می شود برای دریافت یک آزمون. وجود دارد حتی موبایل تست در دسترس او گفت:.

بیشتر: چگونه تست گرفتن برای coronavirus می تواند کمک به شهرستان خود را به جلو حرکت می کند

در حالی که احساسات خود را در مورد تلاش ها برای مهار ویروس پیچیده Culp گفت که او می خواهد کسانی که نمی به طور جدی آن را به می دانم که آنها باید.

"نه یک فریب مردم. آن را واقعی و به هر دلیل خانواده من ضربه سخت به خصوص" او گفت: در Facebook post. "حتی از دست دادن پدر خود من توجیه نمی کند فلج کننده اقتصاد ما متخلف در حقوق مدنی ما و تهدید آزادی ما."

و افرادی که انتخاب می کنید به پوشیدن ماسک باید با احترام رفتار شود, او گفت:. او همچنین تشویق دیگران به عمل اجتماعی فاصله شستن دست های خود را و اجتناب از دست زدن به صورت خود را.

دامون آرتور رکورد افکن منابع و محیط زیست خبرنگار. او در میان برای اولین بار بر روی صحنه در اخبار حوادث, گزارش زمان واقعی در توییتر @damonarthur_RS. دامون بخشی از یک تیم از روزنامه نگاران که بررسی تخلف و یافتن بی سابقه voices به داستان شمال کشور. او از داستان راهنمایی در 530-338-8834 و damon.arthur@redding.com. کمک های محلی و روزنامه نگاری رشد با اشتراک امروز!



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن