سلامت-مراقبت های ارتجاعی وابسته به بیماران مبتلا به' بازگشت; طبیعی جدید پزشکی از راه دور

Mike Chapman ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 2:46 PM EDT 28 مه سال 2020به عنوان coronavirus رخنه کرد به شمال کالیفرن

توسط ABTINNEWS در 9 خرداد 1399

به عنوان coronavirus رخنه کرد به شمال کالیفرنیا همان سیستم مراقبت های بهداشتی هر کس وابسته به COVID-19 مراقبت بود که دوری بسیاری از می تواند به بیمارانی که ترجیح داده به نگه داشتن خود را از راه دور.

در حال حاضر آینده مالی سلامت از بیمارستان ها و درمانگاه ها بستگی دارد در بازگشت از بیماران بسیاری از آنها به احتمال زیاد کشیده خواهد شد به یک راه جدید برای دیدن دکتر خود را با استفاده از گوشی های هوشمند و رایانه است.

بیمار شماره پاییز بیش از COVID-19 ترس

بیمارستان های خالی به عنوان غیر اورژانس جراحی شد و به تعویق افتاد چرا که رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom خواسته بیمارستان تا راه را برای افزایش COVID-19 بيمار که هیچوقت تحقق.

اما ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی نیز شاهد بازدیدکننده داشته است بیمار شاقول به عنوان ترس رشد مورد ابتلا به کروناویروس.

یک مثال گفتن بود در اوایل ماه مارس زمانی که یک ردینگ زن رفت و به یک کلینیک محلی برای COVID-19 آزمون به دلیل او تا به حال فقط از یک بازگشت بزرگ شاهزاده خانم کروز بوده و در تماس با یک مسافری که بعد از آن درگذشت.

یک ایستگاه تلویزیون محلی پخش پارکینگ های زیادی امتحان در تپه کلینیک پزشکی به عنوان زن سرفه به شانه او. اخبار-داستان فیلم یک اثر فوری در کلینیک مشتریان.

"پس از آن پخش شد و نه یک روح آمد به درمانگاه گفت:" نانسی Sutton پیرس مربی بهداشت و سخنگوی تپه. شوهرش دکتر مارک پیرس بود که با استفاده از سواب برای تست زن که نتایج بعد از بازگشت منفی است.

تپه بلافاصله روشن تا عملیات خود را ارسال منظم بيمار به درمانگاه در سراسر شهر و با استفاده از آن تپه درایو محل برای بیماران تنفسی.

در وایریکا, 100 کیلومتر به سمت شمال Fairchild مرکز پزشکی مدیر عامل Jonathan Andrus با اشاره به تعداد بیماران مبتلا به سکته مغزی در خود ER کاهش 50 ٪ در ماه آوریل است. پیام خود را به مردم در بیمارستان تصویری بود: "آیا تاخیر مراقبت های پزشکی لازم است."

در شاستا مرکز پزشکی منطقه ای در ردینگ بازدید از آن اورژانس نیز در زمان شیرجه رفتن در مه از 3600 نفر به 2,100. کیسی Fatch, شستا منطقه ای مدیر عامل شرکت معتقد است که اخبار و گزارش جهانی همه گیر می ترسم مردم به دور است.

این روند نیز ایستاده بود برای Carmela Coyle, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت کالیفرنیا انجمن بیمارستان.

"مردم شده اند و دور ماندن از بیمارستان ها از ترس از COVID ویروس به خصوص که ما تجربه این کار را در آغاز این موج" Coyle گفت.

سلامت-مراقبت از تحول بود و هیچ چیز همیشه قبل از در شستا منطقه ای. اورژانس حجم تقریبا به نصف کاهش یافت, جراحی که نیست اورژانسهای پزشکی لغو شد, همه از ناگهانی بازدید کنندگان تبدیل شد و دور شد و تقلا برای ماسک.

"این بوده است که غیر معمول ترین 60 روز من تا کنون تجربه کرده اید در من 30 سال در این کسب و کار. من هرگز دیده می شود هر چیزی شبیه به این" Fatch گفت.

پزشکی از راه دور انتقال

به عنوان بیمارستان فعالیت شروع به چیدن در ماه مه پس از Newsom اجازه بازگشت الکتيو با روش های جراحی و بیمارستان و درمانگاه شاهد مراقبت های بهداشتی را به یک دوره جدید: پزشکی از راه دور.

بسیاری از پزشکان در شستا منطقه ای نیست که بیماران برای دیدن به طوری که آنها شروع به پریدن کرد بر روی telehealth ارابه موسیقی.

Fatch گفت: بیمارستان گروه پزشکی رفت و از صفر پزشکی از راه دور بیماران به 400 اواخر مارس پس از Newsom اعلام کرد که ماندن در خانه سفارش مارس 19.

"من فکر برخی از پزشکان در حال رفتن به می خواهید به نگه داشتن انجام است که; آنها به نظر می رسد مانند آن را به مقدار زیادی" Fatch گفت.

"آنها عمل خانواده, داخلی, پزشکی و معاینه بیماران از طریق پزشکی از راه دور," او گفت:.

بیشتر مردم در حال پرش مراجعه به مطب — بسیاری از بسته بودند به هر حال به عنوان یک coronavirus احتیاط — و ساخت telehealth قرار ملاقات با پزشکان عمومی با استفاده از گوشی های هوشمند و لپ تاپ و یا قرص.

"ما تحت یک تحول" گفت: دورین Bradshaw, مدیر اجرایی, بهداشت اتحاد شمال کالیفرنیا است که نشان دهنده جامعه درمانگاه ها و مراکز بهداشتی درمانی. "(پزشکی از راه دور) دارای بسیاری از امکانات. آن را دارای پتانسیل فوق العاده ای برای مراکز بهداشتی درمانی روستايی."

علاوه بر پزشکی از راه دور نهایی اجتماعی فاصله گفت: شیدا Pennebaker سنت الیزابت بیمارستان جامعه.

زمانی که این بیماری همه گیر, ضربه, برادشاو گفت: مراقبت های بهداشتی بیمه سست را بیشتر e-بازديد تحت پوشش خدمات. در حال حاضر پزشکی از راه دور ارائه دهندگان امیدوارم که بیمه درمانی خصوصی و برنامه های دولت ادامه خواهد داد به ارائه بازپرداخت.

عزت و سلامت پدر و مادر از رحمت مرکز پزشکی شروع به ارائه مجازی مراقبت فوری بازدیدکننده داشته است به صورت رایگان به هر کسی که فکر می کردند که این ویروس اگر آنها به حال یک درجه پایین تب و سرفه و یا تنگی نفس. این کد کوپن آسان برای به یاد داشته باشید: COVID19.

شأن و بهداشت گروه پزشکی می تواند گسترش پزشکی از راه دور در آینده اگر این سود بیشتر پذیرش به گفته دکتر جیل Fitzpatrick چمن دره یک مدیر پزشکی در شأن سلامت که شیوه های پزشکی خانواده.

"چیزی که ما نمی دانیم که شرکت های بیمه چگونه پاسخ خواهند داد رفتن به جلو و اگر آنها همچنان به پوشش این خدمات, او گفت:.

Fairchild را Andrus فکر می کند برای پزشکی از راه دور به موفقیت رفتن به جلو دهندگان نیاز به ارائه کمک های مالی و بیماران نیاز به راضی باشد.

"همه ذینفعان باید به چین," Andrus گفت. "شاید به همین دلیل نمی توانیم به طور موثر منتقل سوزن قبل از COVID."

"این COVID همه گیر است که یک نقطه اوج برای سرپایی تحویل سیستم مدل که در ذهن من خواهد بود برای همیشه لطفا برای تغییر" Andrus گفت. "حداقل در بخشی شما در حال رفتن به دیدن بیماران که در حال حاضر مایل به پذیرش یک بازدید مجازی."

Andrus گفت: Fairchild را آجر و ملات درمانگاه دیدم 60,000 بازديد سال گذشته با حدود نیمی برای مراقبت های اولیه. Andrus فکر می کند یک درصد خوبی از کسانی که به دنبال مراقبت های اولیه رفتن به جلو انجام خواهد شد از طریق پزشکی از راه دور.

در حال حاضر Andrus گفت: تقاضا telehealth خدمات تا 10 برابر شده است.

"در سراسر شمال کالیفرنیا در سراسر کشور, در سراسر کشور, شما در حال رفتن به یک مقدار بیشتر استفاده از پزشکی از راه دور از همیشه قبل از" Andrus گفت.

در ویسالیا ترس از به دنبال مراقبت های پزشکی منجر به چهار بيمار مرگ با توجه به Kaweah دلتا مراقبت های بهداشتی منطقه مدیر عامل گری Herbst که شرکت در مارس 14 آنلاین کنفرانس مطبوعاتی.

او صحبت از طب داخلی پزشک که گفت که او تا به حال چهار بیماران با شرایط بهداشتی مزمن اعم از آسم نارسایی احتقانی قلب و COPD. آن دسته از بیماران "بی ارزش درگذشت" چرا که آنها می ترسند به پزشک مراجعه کنید در کلینیک و یا رفتن به ER, Herbst گفت.

Herbst گفت: مردم اجتناب از مراقبت های پزشکی شده است یک نتیجه غیر منتظره از COVID-19 اما او گفت که مردم شروع به بازگشت. در عین حال او گزارش داد هزاران نفر از telehealth بازديد با Kaweah.

"قطعا یکی از لکه های روشن از این چیزی است که قطعا telehealth ادامه خواهد داد تا بخشی از آینده ما اما قطعا آن را واقعا فقط باعث تاسف ما را به دیدن تعدادی از مردم بی ارزش است که درگذشت به دلیل ترس از آمدن به بیمارستان" Herbst گفت.

یکی دیگر از مزایای پزشکی از راه دور است که حذف نیاز به سفر در مسافت های طولانی مانند ساکرامنتو و سان فرانسیسکو برای تخصص مراقبت.

که می تواند بیشتر بازدید کنندگان بازگشت ؟

توقف بازدیدکننده داشته است به خانه های سالمندان زندگی کمک امکانات و بیمارستان ها آغاز شده به عنوان یک COVID-19 احتیاط حتی جلوتر از ایالت اقامت-صفحه اصلی سفارش. وقتی که بازدید کنندگان خواهد بود و اجازه بازگشت به احتمال زیاد نمی تواند در حالی که برای.

Mayers بیمارستان یادبود در روستایی در شمال شرقی Shasta County عمل دو پرستاری ماهر امکانات که در آن هیچ بازدید کننده سیاست به اثر رفت 6 مارس.

"در حال حاضر که آسایشگاه جمعیت بسیار آسیب پذیر است بنابراین ما می خواهیم به مطمئن شوید که ما آنها را امن نگه دارید" Mayers' سخنگوی والری Lakey گفت. "ما زوم تماس. ما تا به حال از طریق درایو رژه می روند. ما همه چیز را از طریق پنجره. ما در حال تلاش برای گرفتن به عنوان خلاق همانطور که ممکن است وجود دارد."

بیمارستان هم اجازه دادن به بیماران با استفاده از تلفن و قرص خود را از کنار تخت برای ارتباط با خانواده و دوستان با استفاده از FaceTime, WhatsApp و WebEx ویدئو کنفرانس.

SRMC است شل شدن آن بازدید کننده سیاست برای قبل از عمل بیماران تنها در حالی که اجازه دادن به فقط یک نفر همراه بیماران جراحی و بیماران جوان. پایان زندگی بازدیدکننده داشته است یکی از تنها استثنا.

"(ملاقات) خواهد بود و احتمالا یکی از بعد از محدودیت هایی که ما با آسانسور فقط به مطمئن شوید که وجود دارد هیچ خطر بالقوه برای هر دو کارکنان و بیماران ما" SRMC را Mitchelson گفت.

یک 'جدید' عادی برای بیمارستان ها

بیمارستان انجمن Coyle باعث می شود یک مورد برای بیمارستان ها دریافت کمک های مالی از دولت گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی اخیر بهداشت و درمان-مراقبت از امکانات کلیدی برای راه اندازی مجدد کالیفرنیا اقتصاد است.

"یک county مجاز به بازگشایی دولت نمی تواند بازگشایی آن فعالیت های اقتصادی مگر اینکه بیمارستان در حال باز کردن در دسترس و کارکنان Coyle گفت.

در حالی که این ویروس همچنان یک تهدید بيمارستان مانند رحمت مرکز پزشکی را در حفظ آن جداگانه دریافت ترياژ و زمینه را برای بیماری های تنفسی گفت: Robert Folden رحمت را افسر ارشد عامل.

غربالگری, تست, جهانی, پوشش, اجتماعی, فاصله و عفونت اضافی-کنترل اقدامات خود ادامه خواهد داد و برای آینده قابل پیش بینی Folden گفت.

تغییرات در یک بیمارستان عمل است "در حال تحول و وضعیت" از آنجا که نظارتی موضوع گروه تغییرات هفته به هفته گفت: سنت الیزابت Pennebaker, مدیر ارشد عملیات و مدیر داروخانه در رد بلاف بیمارستان.

"برخی از تغییرات ما در طول چند ماه خواهد بود و طبیعی جدید," او گفت:. "که فرآیند غربالگری احتمالا با ما برای برخی از زمان.

"من حدس می زنم بزرگترین پیام برای مردمی در جامعه است برای آنها را به درک ما اینجا هستیم و باید اقدامات احتیاطی لازم در محل برای محافظت از آنها. ما نمی خواهیم مردم را به جلوگیری از بیمارستان به دلیل ترس" Pennebaker گفت.

دستی صفحه اصلی موارد برای پزشکی از راه دور

  • دماسنج

  • مقیاس
  • فشار خون مانیتور
  • ECG ضربان قلب ردیابی سازمان دیده بان برای بیماران قلبی

رکورد افکن خبرنگار میشل چندلر کمک به این گزارش.

Mike Chapman یک عکاس خبری برای ثبت افکن در ردینگ, کالیفرنیا. او روزنامه حرفه ای دهانه وایریکا و ابراز پیروزی از اکتشاف در شمال کالیفرنیا و واشینگتن بشویید. او را دنبال کنید در توییتر @mikechapman_RS. مشترک شدن در امروز!



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب