او وزن 305 پوند در سن 37. در حال حاضر این ایممکلی مرد کار می کند به ارائه مواد غذایی سالم برای جامعه خود

امیلی سیمپسون ویژه به اخبار مطبوعاتمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 24, 2020توجه خوانندگان: اخبار مطبو

توسط ABTINNEWS در 3 مرداد 1399

توجه خوانندگان: اخبار مطبوعات و ناپل اخبار روزانه همکاری با یک FGCU راه حل های روزنامه نگاری کلاس در طول سال 2020 ترم بهار. این یکی در یک سری از داستان های این دانش آموزان تولید شده است.

در سال 2016 Franck Legrand جونیور بازدید دکتر با سردرد. او با خبری که او به زودی خواهد مرد. او 37 سال و وزن 305 پوند است.

سردرد Legrand تا به حال تجربه شده است تمام هفته بودند نشانه ای از فشار خون بالا است. Legrand استفاده می شود که خندیدن در نزد سالاد گفته شد او نیاز به از دست دادن وزن برای جلوگیری از تشنج و حملات قلبی و مرگ زودرس.

"احساس است که شما شکست ناپذیر تا زمانی که شما نه" Legrand گفت. "هر بار که من دیدم دکتر من او همیشه ذکر مرگ ، این درایوهای نقطه خانه است."

در یک سال Legrand از دست داده و بیش از 100 پوند با تغییر عادات غذا خوردن.

"مردم می گویند:" هی Franck. چه با شما ؟ جایی که بقیه به شما برود؟'" به گفته دیوید لنگفیلد-Smith, آبی مناطق سازمان پروژه منجر شود. "او را تبدیل به بسیار الهام بخش برای دیگران."

بهداشت و سلامتی: زنده باشید و پیروز? ناپل در میان مکان های بالا در آمریکا که می گوید: رژه مجله

بیشتر: آبی: مناطق تناسب اندام کلید ارشد بهداشت

چه آبی مناطق پروژه ؟

آبی مناطق پروژه یک جامعه گسترده ابتکار را تشویق می کند که شیوه زندگی سالم و انتخاب است. ایممکلی در نظر گرفته شده است مواد غذایی کویر: منطقه ای که فاقد دسترسی به, سالم, مواد غذایی مناسب. اما Legrand خانواده کسب و کار کار کرده اند با آبی مناطق پروژه به ارائه ایممکلی جامعه با گزینه های غذایی سالم.

National Geographic یافت پنج مکان در جهان که در آن مردم زندگی طولانی و سالم زندگی می کند و آنها را به نام "آبی مناطق".

Smith, 61, با این نسخهها کار با آبی مناطق پروژه در جنوب غربی فلوریدا کمک به کارفرمایان محلی رستوران ها و فروشگاه های مواد غذایی سالم افزایش گزینه های مواد غذایی.

با وجود اینکه در صبح بخیر امریکا اپرا و امروز نشان می دهد اسمیت می گوید: بسیاری از مردم در ایممکلی ندارد و دسترسی به یادگیری بیشتر در مورد آبی مناطق پروژه.

"این رفتن به یک چالش در ایممکلی به دلیل مهاجرت, فرهنگ و عدم ارتباط" اسمیت گفت. "ما نیاز به پیدا کردن که واقعی پیام ساده و با آنها می توانید ببینید که پیام را به زندگی می آیند."

Franck Legrand جونیور یک زندگی واقعی به عنوان مثال آبی مناطق پیام.

Franck داستان

Legrand کارائیب بازار شده است به یک جزء اصلی در ایممکلی برای بیش از 20 سال است. Franck Legrand Sr. افتتاح شد کسب و کار خانوادگی در سال 1997. در سال 2011 او در یک تصادف .

در حال حاضر Legrand جونیور به عنوان مدیر کل Legrand کارائیب بازار است.

"این چیزی است که به آرامی به ارمغان آورد ما از نقاط مختلف فلوریدا بازگشت به خانه" Legrand خواهر Francesca Sainvilus گفت. "ما می خواستیم برای حمایت از مادر و سعی کنید به نگه داشتن همه چیز با هم و مدیریت فروشگاه است."

هنگامی که پدرش در گذشت, Legrand وزن حدود 250 پوند است.

"قبل از من آن را می دانستند, یک سال گذشت و من در به دست آوردن وزن انبوه" Legrand گفت. "ما از طریق رفت و آنقدر مانند سوار غلتکی coaster. آن را مانند یک چیز پس از دیگری."

یک سال پس از پدرش گذشت, Legrand را تجربه زایمان عوارض. Legrand خود را از دست داده و کودک. سال بعد مادرش گذشت بیش از حد. این ضرر و زیان ها در نهایت چه منجر به Legrand وزن به دست آورید.

قبلا: سیستم بیمارستان می شود آبی مناطق standout

و: آبی مناطق پروژه می افزاید: چهار شرکت بیشتر

"ما در حال حاضر از دست بیش از حد بسیاری از مردم" Legrand گفت. "من شروع به درک من تنها مرد در خانواده در حال حاضر."

این چیزی است که انگیزه Legrand به از دست دادن وزن و تغییر شیوه زندگی خود را. در تلاش برای صرفه جویی در زندگی خود را Legrand شروع به تحقیق در مورد فواید غذاهای مختلف.

Legrand شنیده در مورد آبی مناطق پروژه از طریق برادر خود را در قانون است و در حال حاضر مشغول به کار با اسمیت را Legrand کارائیب بازار آبی مناطق پروژه تایید شده است.

"غذا خوردن سالم بود و هرگز چیزی که من پس از من کنجکاو در مورد آبی مناطق پروژه" Legrand گفت. "چگونه این مردم زندگی می کنند ، آبی منطقه پروژه ترویج بسیاری از چیزهایی است که در واقع می تواند زندگی خود را بهتر. بیشتر به شما در مورد آن می دانیم بهتر زندگی می کنید و احساس می کنید."

امروز Legrand وزن آن در حدود 210 پوند است.

Legrand کارائیب بازار

رنگی میوه ها و سبزیجات خوش آمد می گوید مشتریان به عنوان آنها وارد بازار شد. زمانی که در رسیدن به کولر برای نوشیدن بطری آب اولین چیزی که به لمس یک مشتری نوک انگشتان. میان وعده های سالم قرار گرفتن در نزدیکی ثبت نام برای مشتریان برای گرفتن در راه خود را.

با توجه به Legrand او تنظیم بازار این راه برای ترویج انتخاب سالم.

"خود را از دست دادن وزن کمک کرده است و از مردم می خواهم به کسانی که انتخاب" Sainvilus گفت. "آنها می گویند "شما مانند نصف اندازه خود را. آنچه شما انجام دهید ؟ " و او به آنها می گوید."

Legrand سهام خود داستان مشاوره و پژوهش به اعضای جامعه که بازدید از بازار است.

"مردم در فروشگاه و آنها خیلی به من بگویید که تمام زندگی خود را داستان" Legrand گفت. "هنگامی که شخص بعدی می آید از طریق درب, من می خواهم برای کمک به آنها را حتی بیشتر به دلیل شما می بینید که شما ساخته شده یک تغییر است."

با توجه به Sainvilus بسیاری از مردم خرید در بازار اسپانیایی صحبت می کنند و یا Haitian Creole به عنوان زبان اول یا تنها کسانی که صحبت می کنند زبان.

"وجود دارد مقدار زیادی از موانع زبان برای کسانی که مردم به دلیل وجود مقدار زیادی از ادبیات در زبان آنها در مورد غذا خوردن سالم" Sainvilus گفت. "هنگامی که آنها را به یک محل راحت در اینجا در فروشگاه آنها احساس راحت به دست آوردن اطلاعات در زبان خود را در مورد نحوه انتخاب آن گزینه های سالم."

Legrand هل می دهد مشتریان به خرید همان مواد غذایی سالم او می خورد.

"او صحبت کردن به مردم است که می توانید در گوگل آن را" Sainvilus گفت. "برادر من است که صحبت کردن به افرادی که شاید اصلا دسترسی به اینترنت دسترسی ندارید به خواندن آن و یا می توانید به عنوان خوانده شده نیست در همه."

Legrand همچنین کمک می کند تا مشتریان پیدا کردن آنچه که بهترین است برای هر گونه مسائل در رژیم غذایی و یا محدودیت های آنها ممکن است.

"ارتباطات و آموزش و پرورش کلید همه چیز و بسیاری از مردم در اینجا نبود که آموزش و پرورش" Legrand گفت. "این احساس بسیار خوبی برای کمک به افرادی که در حال تلاش برای پیدا کردن چه چیزی برای آنها خوب است. آنها فکر می کنند پس این چیزی است که من همیشه خورده و باید آن را خوب است."

برادرش را از دست دادن وزن و خواسته های جامعه است برای مواد غذایی سالم است که چه انگیزه Sainvilus برای تبدیل شدن به یک بخشی از آبی مناطق جنبش است.

در سال 2016 Sainvilus برآورده Franck Sr. رویای باز کردن یک رستوران است. در حدود همان زمان خانواده آموخته آبی مناطق پروژه در شهرستان نشست.

"ما هرگز انتظار می رود مردم به اینجا می آیند و انتخاب یک گزینه سالم, اما زمانی که ما آن را در منوی آنها آن را امتحان کنید" Sainvilus گفت. "آنها احتمالا در آمد در اینجا برای چیزی سرخ شده و یا مورد پسند اما هنگامی که شما را در هیئت مدیره است که آن را آبی منطقه الهام گرفته از افراد فقط می خواهم به دانستن آنچه در آن است."

اسمیت شروع به کار با خانواده پس از Bryant کارائیب آشپزی افتتاح شد و به زودی مانند خانواده.

"یکی از چیزهایی که من احتمالا بیشتر افتخار است که کسب عنوان عمو دیو" اسمیت گفت. "من واقعا آنها را دوست داشت و در مورد مراقبت از آنها و من تا لمس توسط تمایل خود را به شرکت."

اسمیت به نظر می رسد در یک رستوران, منو, چه مواد تشکیل دهنده و ظروف آنها در حال حاضر و کمک می کند تا آنها را دوباره تصور کنید که چگونه آنها می تواند سالم باشد.

"ما احساس می کردم که هیچ جای دیگر برای بسیاری از مشتریان ما برای رفتن به طوری که ما در تلاش بودند به ضرب و شتم تمام آبی منطقه با مانع را به مواد غذایی سالم به مشتریان است که احتمالا نمی رفتن در هر نقطه دیگری" Sainvilus گفت.

Bryant کارائیب طبخ شد آبی مناطق پروژه مصوب Feb. از 4 سال 2020 است.

"انجام منطقه آبی منو مثل شکر و تخم مرغ در کیک است." Sainvilus گفت. "این فقط در مورد تلاش برای فروش است. این بزرگتر است. National Geographic big — مثل شما بخشی از این بیشتر مفهوم است. به خصوص اینکه در این مواد غذایی صحرا من فکر می کنم که آن را به ارزش آن است. آن را مانند یک الماس در خشن."

قبل از رستوران شد آبی مناطق پروژه مصوب Legrand خواسته ویژه غذاهای سالم نه در منو است.

"در بازار او را ترویج آنچه ما پخته شده فقط برای او" Sainvilus گفت. "مثل ما خدمت نیست که اما او شروع به فرستادن مردم در اینجا به یک گزینه سالم است."

در حال حاضر زمانی که مشتریان می آیند و در آنها می توانید سفارش "Franck مورد علاقه": جوشانده بارهنگ و پیاز و فلفل و سیاه دانه در برنج قهوه ای.

آبی مناطق پروژه

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آبی مناطق پروژه بازدید communities.bluezonesproject.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن