او به من به نام 'چوب پنبهای': فلوریدا مرد می گوید او corked بیس بال خفاش ها برای Pete Rose 1984

جو Capozzi پالم بیچ پستمنتشر شده 3:40 PM EDT Jun 5, 2020مشتری — در آرام cul-de-sac, Bryan Greenberg wades از ط

توسط ABTINNEWS در 17 خرداد 1399

مشتری — در آرام cul-de-sac, Bryan Greenberg wades از طریق دستکش بلند از ابزار سطل رنگ و قوطی در ایستاده-اتاق-تنها گاراژ در جستجوی یک بازی بیس بال, عتیقه.

رسیدن به یک گوشه طاقچه او در می یابد آن — Black & Decker قدرت مته nicked و دندانه دار از سال و مسافت پیموده شده آزادانه پیچیده در آن برق.

گرینبرگ گفت: او با استفاده از مته دهه پیش نه تنها برای ساخت کابینت و قفسه های آویزان برای مشتریان بازگشت به خانه در مونترال بلکه به چوب پنبه بیس بال خفاش برای "یک زن و شوهر از" مونترال Expos بازیکنان از جمله پیت افزایش یافت.

گرینبرگ نمی خواهد شناسایی بازیکنان دیگر که خفاش ها او می گوید corked در نقض بیس بال قوانین تنها که آنها در 1990s. اما او ادعا می کند او corked "چند از ده" از رز Mizuno خفاش ها در سال 1984 هنگامی که گرینبرگ مشغول به کار به عنوان یک خصوصی نجار و گل رز برای وطن Expos.

"او به من به نام 'چوب پنبهای,'" گرینبرگ به یاد می آورد, نشستن روی یک صندلی پلاستیکی در جلوی خانه, یک کم رنگ پرچم کانادا بالای سر خود را بیش از ورود به گاراژ. "او می خواهم با من تماس گرفت و بگو: چوب پنبهای من نیاز به چهار.' "

با نام مستعار چارلی فشار در طول زندگی حرفه ای صرف بیشتر با Cincinnati Reds, گل رز, مجموعه لیگ رکورد بیشترین بازدید حرفه ای با 4,256 در حالی که بازی از سال 1963 تا 1987. او را ممنوع از بیس بال در سال 1989 به دلیل قمار از جمله شرط بندی در بیس بال.

اتهامات که رز corked خود را خفاش ها جدید نیستند. در سال 2001 رز دوست طولانی مدت تامی Gioiosa گفت: غرور نمایشگاه که با افزایش corked خود را خفاش ها در سال 1985 در حالی که بازی با لیورپول و تعقیب Ty کاب تمام زمان های بازدید ضبط.

رز اتهام بت دستکاری در طول کوتاه خود Expos تصدی گزارش شد در ماه مه توسط Montreal Gazette, در یک داستان با استناد به دو منبع ناشناس که ادعا گرینبرگ corked خفاش ها برای رز در یک اتاق در ورزشگاه المپیک.

"آنها می گویند هر چه می خواهند" گرینبرگ گفت: این روزنامه به دلیل خودداری از تایید یا رد دخالت خود را.

اما در مصاحبه هفته بعد با پالم بیچ پست گرینبرگ که دوره نقاهت بعد از لنفوم غیر هوچکین روشن است که او corked خفاش ها برای رز در ballpark اما در خانه خود را. و ارائه برخی از جزئیات در مورد چگونگی آن پایین رفت.

"گل سرخ به من گفت که او با استفاده از آنها را برای تمرین پنبه حلاجی شده. من نمی دانم آنچه که او با خفاش ها. شاید او تنها استفاده از آنها در BP. من نمی دانم اگر او با استفاده از آنها در این زمینه" گرینبرگ گفت.

"من می دانم که آن را نه می توانید از کرم ها به دلیل آن را در حال حاضر باز شده است," او گفت با اشاره به این روزنامه داستان قسمت از آن او اختلاف است. "من فقط می خواهم حقیقت را به بیرون می آیند."

یک تماس تلفنی به گل رز و یک ایمیل برای یک نماینده در روز پنج شنبه شده اند بازگشته است.

در سال 2001 پس از Vanity Fair, مقاله, رز را تکذیب کرد تا کنون با استفاده از یک corked خفاش در یک بازی. او گفت: بلومبرگ گزارش خبرنگار که قدرت hitters با استفاده از چوب پنبه به دلیل آن کمک می کند تا بیس بال سفر دورتر.

"در حال حاضر آنها بدانند راه چگونه من فریب خورده به دریافت این بازدید گفت: رز که آمار تنها 160 حرفه ای صفحه اصلی اجرا می شود.

'گل رز می خواهد برای دیدن شما'

در سال 1984 حدود 10 سال قبل از او شروع به کار به عنوان یک مدیر باشگاه وانجمن برای Expos و Florida Marlins گرینبرگ مشغول به کار به عنوان یک نجار در مونترال. او گفت که او به طور منظم در ورزشگاه المپیک از جمله بازسازی و تعمیرات به محل باشگاه وانجمن از وطن Expos.

او همچنین به عنوان مدیر تجهیزات برای مونترال جنون of the North American Soccer League, که تمرین و بازی در ورزشگاه المپیک.

یک روز در ماه آوریل سال 1984 گرینبرگ گفت: "او نزدیک شد جان سیلورمن Expos' مدیر باشگاه وانجمن.

"او می دانست که من یک کارگر ساختمانی و کاسب. او گفت: "رز می خواهد برای دیدن شما. شما می توانید چوب پنبه بت?'" گرینبرگ به یاد می آورد.

(اگر مکالمه اتفاق افتاده است سیلورمن هیچ خاطره ای از آن او در مصاحبه با این پست. "که 36 سال پیش. من نمی توانم به یاد داشته باشید آنچه من گفتم دو هفته پیش است." او همچنین گفت که او اصلا به یاد نمی شنیدن هر چیزی در آن مورد گل رز خیلی زیبا خود را خفاش ها.)

"من نمی دانم که چگونه به چوب پنبه یک خفاش" گرینبرگ به یاد می آورد: "اما من بسیار با اعتماد به نفس من می تواند آن را کشف کردن."

با توجه به Greenberg, افزایش حمل دو مورد از Mizuno خفاش — 12 در هر مورد به گرینبرگ خانه در Dorval حومه بعدی به فرودگاه مونترال, a 15-minute drive به ورزشگاه المپیک.

کار در زیرزمین خانه خود را که او گفت: به نظر نمی آید بسیار متفاوت از ابزار خود-گاراژ ریخته در مشتری او با استفاده از یک معاون برای اتصال چوب به یک میز کار. سپس او تحت فشار ماشه که Black & Decker قدرت مته و نوک 16 اینچ مته به پایان بت در هر بشکه رسید.

"پیت خفاش ها شد فوق العاده سخت است. آن چوب سبز است که به عنوان سخت به عنوان فولاد," او گفت:. "من می خواهم آن را برش و مته خواهد بود،"

'10 دقیقه به انجام یک خفاش'

پس از حفاری 12 اینچ عمیق او وارد شده حدود 8 اینچ چوب پنبه ای; او با استفاده از یک دست پانچ ابزار برای برش 40 تا 50 دیسک تقریبا قطر یک پنی از یک ورق چوب پنبه. او با چسب آنها را با هم پنج در یک زمان به شکل یک چوب پنبه پشته که او هل بت تحت فشار با خانه های چوبی و میخ پرچ بهم متصل کردن روکش در چسب.

پس از آن خشک شده یک شبه او اره از ستونهاي باريك استوانهاي شكل. در نهایت او sanded بیش از پایان هر بشکه و لمس کردن چوب با رنگ یا مداد رنگی را دانه به نظر می رسد untampered.

"آن زمان من 10 دقیقه به انجام یک خفاش" گرینبرگ گفت.

سپس او را خفاش ها به ورزشگاه المپیک که در آن گل رز "تضعیف من پول یک بار در در حالی که," او گفت: کاهش بگم چقدر.

گرینبرگ گفت که او نمی تواند به یاد داشته باشید تاریخ دقیق که او corked اولین خفاش برای رز تنها که آن را در اوایل فصل. اما او با اعتماد به نفس است که آن را مدتی پس از Expos' اولین homestand. مونترال افتتاح شد فصل در جاده ها است.

در 13 آوریل سال 1984 در Expos' خانه, درب بازکن, رز متصل کردن دو فیلیز پارچ جری Koosman پیوستن به کاب به عنوان تنها بازیکن با 4000 بازدید.

گرینبرگ گفت که او مطمئن است که او تا به حال هنوز رتبهدهی نشده است corked هر خفاش ها برای افزایش طول است که برای اولین بار خانه سری. اما او پیشنهاد عجیب و غریب حکایت در مورد آن روز تاریخی.

گل رز متعلق به "یکی از Ty کاب خفاش و او که قرار بود به استفاده از آن Ty کاب بت در بازی برای به دست آوردن 4,000 هفتم رسید اما او را شکست و آن را در پنبه حلاجی تمرین" گرینبرگ گفت.

همه در همه, گرینبرگ گفت: "در حال محدود تماس با رز" که معامله شد به لیورپول در اوت. 16, سال 1984 پس از بازی 95 بازی برای Expos.

'هیچ راز اتاق'

رز نیست تنها بازیکن متصل به اتهامات خیلی زیبا خفاش ها که hitters فکر می کنم به توپ اضافه شده پرش زمانی که تماس ساخته شده است. مجرم باید شامل ستاره مانند سامی Sosa و آلبرت دختر خوشگل بلکه کمتر شناخته شده بازیکنان.

گرینبرگ گفت: او corked خفاش برای "یک زن و شوهر از" Expos بازیکنان هم بعد از او شروع به کار برای Expos به عنوان یک بازدید از محل باشگاه وانجمن مدیریت در سال 1995. او نمی خواهد شناسایی آن دسته از بازیکنان است.

"من هرگز هر گونه خیلی زیبا در ورزشگاه المپیک گفت:" بر خلاف روزنامه داستان. "وجود دارد هیچ راز و اتاق برزنت بدون ماشین."

جوزف رایت یک Expos groundskeeper از سراسر 1983 تا 1995 متفاوت خاطره.

رایت گفت گرینبرگ گفت: او یک یا دو سال پس از افزایش چپ مونترال که او corked خفاش ها برای رز در ورزشگاه المپیک.

"من قسم می خورم او مرا به اتاق قفل هیچ کس وجود دارد و او گفت:" شما می خواهید برای دیدن ماشین من استفاده می شود به چوب پنبه پیت خفاش?'" رایت به یاد می آورد در مصاحبه ای از لندن جایی که او با این نسخهها کار به عنوان یک باشگاه نوازنده تحت نام جو امواج.

رایت تنها در ثبت منبع در روزنامه داستان گفت که او به یاد چگونه گرینبرگ "مرا به سمت اتاق در سمت چپ و در زیر tarp یک دستگاه تراش و او توضیح داد که چگونه آن کار می کرد. شاید او bull****تینگ من اما او بسیار دقیق بود."

روی لئامت دادن با Marlins

گرینبرگ کار کرده و Expos از طریق فصل 2001 و سپس پیوست Marlins در سال 2002. او گفت که او نمی کورک هر خفاش ها در طول Marlins تصدی.

او گفت که او از کار اخراج شده توسط مارلین در سال 2009 پس از یک وزیر در مقابل دفتر او را متهم کرد از لحاظ نژادی حساس دیدگاه. گرینبرگ گفت: اتهامات کاذب بودند.

David Samson این Marlins' تیم رئیس جمهور در سال 2009 خواهد نظر نیست چرا گرینبرگ اخراج شد.

سامسون شناخته شده بود گرینبرگ از دسامبر سال 1999 زمانی که سامسون اول پیوست Expos به عنوان معاون اجرایی رئیس جمهور.

"زمانی که من وجود دارد تنها چیزی که من به یاد داشته باشید که درباره او گفته است او خراط" سامسون گفت. "من چندین خفاش قفسه از او در طول سال. اما او هرگز به من گفت نه من بپرسید نه من او را چوب پنبه هر خفاش ها."

گرینبرگ گفت که پس از او از کار اخراج او فروخته 2003 Marlins جهان سری حلقه برای $22,000.

برای 10 سال گذشته او برای Lojo بازاریابی ورزشی شده است و زندگی در سیاره مشتری که در آن او نقل مکان کرد و در سال 1998 است.

در ژانویه 2019 او مبتلا به لنفوم غیر هوچکین. "من تقریبا در بهبودی," او گفت:, و او خود را ستایش پزشکان در کلینیک کلیولند و دانشگاه میامی سیلوستر مرکز جامع سرطان برای صرفه جویی در زندگی خود.

"من از دست همه ، آن را به رشد کرده. من از دست دادن 50 پوند," او گفت: "اما من همه حق است."

به عنوان او دوباره قدرت خود را به او گفت, او به صرف زمان در گاراژ خود را سازماندهی بسیاری از ابزار های او را نگه داشته و تمام عمر خود را, از جمله برخی که خاطرات خود را از بیس بال گذشته است.

گرینبرگ گفت: او در آخرین صحبت به افزایش در سال 2008 در لاس وگاس که در آن افزایش یافت تا به حال یک یادگاری فروشگاه. گرینبرگ بود که حضور در بیس بال سالانه زمستان جلسات متوقف شد, با سلام.

"رز بود پسر خوب. او سخاوتمندانه و خنده دار" گفت: گرینبرگ, که گفت که او در تلاش برای رسیدن به گل رز در ماه گذشته پس از روزنامه داستان منتشر شد.

"هر کس تلاش می کند برای به دست آوردن یک لبه بالایی. آن می رود در هر ورزش است. من چیزی در مقابل (گل رز). هیچ کس را تا کنون انجام آنچه او انجام داد. هیچ کس را تا کنون دریافت بازدید او کردم و هیچ کس به عنوان سخت به عنوان او انجام داد."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب