آیا شما دیده می شود 'ثانیه' بیلبورد در جنوب فورت مایرز? در اینجا داستان پشت آن

اندرو اتکینز ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 8:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 7, 2020h.نامه شناور در هوا بیش از Alico

توسط ABTINNEWS در 17 تیر 1399

h.

نامه شناور در هوا بیش از Alico جاده با متن: بیلبورد با حروف کوچک "h" در یک پس زمینه سفید. آنچه آن را تلاش برای فروش ؟ چه آن را در تلاش برای گفتن دارد ؟ پاسخ به هر دو پرسش از آن است که: هیچ چیز. این نقطه است.

و این همه به دلیل ناپل مبتنی بر Infinite خالق و لا مبتنی بر پاپ اواز یا موسیقی دو نفری. حقیقت این است که غریبه تر از داستان درست است ؟

بیشتر: دیدار با 3 French Bulldogs که می خواهید به ملاقات با شما از طریق پنجره

و: بهترین توییت memes, رسانه های اجتماعی واکنش در مورد مزاحم lovebugs

در پشت نامه

جان Casterline یک از 16 سال زندگی در ناپل. او تا به حال یک حساب کاربری در Infinite های تصویری های شبکه اجتماعی, پس از 2019. آن نیست تا زمانی که این بیماری همه گیر کوروناویروس خود را ارائه و Casterline در بر داشت خود را اجتماعی فاصله که او شروع به ساخت فیلم های بیشتر به طور مداوم خود را در حساب کاربری @h1t1. در ماه او گفت: او رفت و از داشتن حدود 6000 پیروان بر روی پلت فرم به یک در حال حاضر تعداد مورد 213,000.

Infinite شد گام طبیعی بعدی برای Casterline که Instagram پس در مجموع بیش از 24,000. او مشغول به کار در بازاریابی رسانه های اجتماعی از او در کلاس هفتم, او گفت:, و رشد یک گالری هنری را Instagram زیر به بیش از 61,000 مردم و هم آن را تایید بر روی پلت فرم, او گفت:.

Casterline مطالب طنز است و بر اساس, و هنگامی که او شروع به دست آوردن کشش او احساس کار سخت خود را پاداش داده شد.

"این قطعا یک مقدار زیادی از کار, اما من با داشتن سرگرم کننده در حالی که من این کار را انجام," او گفت:.

را وارد کنید: h

Infinite دارای دو صفحه اصلی: یک اختصاص داده شده به حساب کاربر زیر در حال حاضر و برای شما صفحه اغلب به صورت مختصر به عنوان "fyp." برای شما صفحه را نشان می دهد کاربران محتوای الگوریتم محاسبه به عنوان مورد علاقه به کاربر از جمله جدید و به تازگی محبوب محتوا. این معمول است برای برخی از کاربران به نظر "fyp" در یک فیلم آنها را در آن صفحه به شما اجازه video creator می دانید که در آن آنها را دیدم ویدئویی خود را.

به عنوان بیشتر و بیشتر مردم شروع به دیدن Casterline را ویدئوها و اظهار نظر در آنها او تصمیم گرفت این امر می تواند خنده دار به پاسخ به آنها را فقط با حرف "h" حدود یک ماه و نیم پیش.

"من فکر می کنم دلیل این خنده دار است زیرا آن را بسیار جالب است و من فکر می کنم جالب است به دلیل آن است هیچ واقعی معنی" Casterline گفت.

به عنوان "h" ادامه داد: به توجه بیشتر Casterline می خواستم برای قرار دادن آن بر روی یک بیلبورد. او اغلب استفاده می شود بخشی از آهنگ "رقص امشب" توسط حزب باد و در فیلم او ایجاد شده است. او messaged آنها را در Instagram و پرسید که آیا آنها می تواند کار یک معامله برای هنرمندان به پرداخت برای بیلبورد.

پارتی, پیراهن موافقت کرد: اگر Casterline می تواند "رقص امشب" به 420,069 پخش Spotify در قبل از 1 جولای آنها را برای آن پرداخت.

که حزب تی شرت ؟

پارتی, پیراهن شامل استرالیا بومی خاویر دی Petta و کالیفرنیا بومی نیک Lavarone. آنها می دانستند که تقریبا بلافاصله که آنها می خواستند به کار با هم به عنوان نوازندگان زمانی که آنها ملاقات کرد. آنها عمل به عنوان یک جفت پس از سال 2016 دی Petta گفت: عمدتا در تکنو و موسیقی خانه. در آغاز سال 2020 آنها شروع به انتقال به موسیقی پاپ.

"رقص امشب" است که اولین واحد خود را در آینده EP, مایع, پودر. اواز یا موسیقی دو نفری خود توصیف سبک خود را به عنوان ترکیبی از دیسکو و کمدی دلقک بازی.

هنگامی که آنها این پیام را از Casterline آن طنین انداز.

"ما می خواهیم به مردم را خوشحال, ما می خواهیم به آنها را به خنده. ما می خواهیم آنها را به فراموش کردن مشکلات خود را برای 10 ثانیه" دی Petta گفت. "اگر من می توانم کسی احساس خوب... ما انجام داده ایم و کار ما است."

آنها در رسیدن به هدف خود را?

هیچ Casterline نیست رسیدن به هدف از 420,069 جریان است.

اما Di Petta امیدوار است که با پرداخت به صورت بیلبورد در جنوب Lee County آن را ثابت می کند که آنها جدی برای مبارزه آنها در حال برنامه ریزی: نوشتن یک "h" در آسمان بیش جنوب غربی فلوریدا.

"من بسیار شگفت زده" Casterline گفت. "من فکر نمی کنم این اتفاق می افتد."

در این مرحله او ساخته شده و تعدادی از TikToks در مقابل بیلبورد است که در نزدیکی زندگی سازی در Alico جاده ها است.

"این فقط احساس عجیب و غریب. مردم احتمالا درایو به ویژه هنگامی که من ایستاده در پیاده رو" Casterline گفت. "این عجیب و غریب, اما در همان زمان آن را بسیار سرد است. خیلی باحال آنچه که من انجام داده ام در دو ماه."

دی Petta گفت PartyShirt علاقه مند به ایده های دیگر بیش از حد است که هر کس می تواند لذت ببرید. کسانی که با ایده ها باید ارسال آنها را به strictlybusiness@partyshirt.co.

اندرو اتکینز یک ناپل اخبار روزانه ویژگی های خبرنگار. با او تماس بگیرید از طریق ایمیل در andrew.atkins@naplesnews.com. برای حمایت از کار مانند اندرو, لطفا در نظر اشتراک: https://cm.naplesnews.com/specialoffer/



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب