مودار, وضعیت: 7 نکته از ردینگ زیبایی متخصصان ما را بیش از در خانه

جسیکا Skropanic ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 12:19 PM EDT May 29, 2020با غیر ضروری کسب و کار مانند مو سالن و چشمه

توسط ABTINNEWS در 10 اردیبهشت 1399

با غیر ضروری کسب و کار مانند مو سالن و چشمه های معدنی بسته در طول coronavirus مردم چپ به دستگاه های خود را به برش (یا به برش) خود مو و مراقبت از پوست مالیده خام از شستن دست و ماسک.

کسانی که زندگی خود را نظافت و مراقبت از مشتریان در ردینگ آب و هوای خشک ارائه این نکات به جزر و مد بر سر ما تا سالن آرایشگاه و چشمه های معدنی باز دوباره.

1. نگاهی به یک استراحت. "از این زمان به خود اجازه دهید پوست و مو تنفس" Boheme سالن و آبگرم صاحب Aly Evirs گفت. جست و خیز ابزار مانند آهن پیچش یا حلقه زنی. بیماری بیشتر است. استفاده کمتر از آرایش. مطابق با روال مراقبت از پوست خود, اما نگه داشتن آن ساده است.

2. درمان مشکل مناطق مانند کسانی که در آن ماسک پوست مالیده خام است. استفاده از مرطوب کننده اضافی در دست و صورت خود به خصوص در شب. آن می تواند کمک به ترمیم پوست در حالی که شما در حال خواب "و تعمیر (آن) مانع عملکرد برای محافظت در برابر سوختگی ماسک و مالش" Evirs گفت.

3. همه چیز آرام است. مردم احساس بسیاری از اضطراب از coronavirus نگرانی اقتصادی, استرس و نگرانی های دیگر. عبارات زیبایی آموزش فنی و حرفه ای مدرسه صاحب Leah Robison توصیه به استفاده از روغن های ضروری برای بالا بردن خلق و خوی خود را و کمک به شما استراحت و خواب نفس به وضوح و سم زدایی. او همچنین نشان می دهد در نظر گرفتن یک حمام. درخواست لوسیون بدن بعد از گرفتن زمان برای ماساژ آن را به پوست خود را.

4. مراقبت از دست و ناخن پس از شستن دست. مرطوب کردن ناخن با لوسیون مرطوب کننده دست و یا کوتیکول نفت ردینگ ناخن تکنسین Jewelia لایحه گفت. در غیر این صورت لایه شاخی می تواند خشک و پوست دردناکی به خصوص با همه است که دست شستن و ضد عفونی کننده. نگه داشتن ناخن های کمرنگ و استفاده از ریز دانه ناخن فایل یکی با 180 شن — که اشک نمی ناخن بیل گفت. در ضمن شما می توانید با استفاده از این زمان برای درمان ناخن های پس از ماه از ژل لهستانی و آکریلیک.

5. نوشیدن مقدار زیادی آب است. با استفاده از پاک کننده ها که کشتن coronavirus می تواند در بدن شما است. مطمئن شوید که شما در حال گرفتن به اندازه کافی آب "برای سلامت کلی" و برای حذف سموم جذب از طریق پوست و استنشاق Evirs گفت.

مطالب بیشتر:

Coronavirus زندگی می کنند به روز رسانی: آنچه ما می دانیم شنبه در مورد COVID-19 در شمال کشور

سعی کنید برای رفتن به بازحمت حرکت کردن مواد غذایی در رستوران ها ارائه takeout, منظقه تحویل

6. اما نمی برش مو خود را. Evirs درک آنچه آن را مانند زمانی که قفل رشد خارج از کنترل است. "من بسیار مدرن کفال رفتن," او گفت: خنده. اما او هنوز هم نمی توصیه برش مو خود را. به جای تغییر خود را در بخشی و یا تر و تمیز مو کوتاه اطراف گوش یا گردن ماهرانه بهبود خود را نگاه کنید.

7. آماده شدن برای زوم و دیگر چت آنلاین مثل شما خواهد بود اگر شما بیرون رفتن. "خندق لباس خواب برای برخی از لباس های عادی," Evirs گفت. آرایش نور براحتی با پوست و مردم را نگاه کنید بهترین خود را بر روی دوربین.

جسیکا Skropanic است ویژگی های خبرنگار برای ثبت افکن/ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او را پوشش می دهد شیوه زندگی و سرگرمی داستان و هفتگی هنر ویژگی d.یک.t.e. او در توییتر دنبال کنید @RS_JSkropanic و on Facebook. تاریخ جسیکا در خارج! و نه کال تفریح Facebook ، برای حمایت و حفظ این کار لطفا با عضویت در امروز. با تشکر از شما.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن