'Grim reaper ویژه': واکنش مردم به وین دیکسی سوپر مارکت نیست که نیاز به ماسک

Dalvin قهوه ای ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 7:01 PM EDT Jul 20, 2020به روز رسانی: دیدن آخرین داستان در م

توسط ABTINNEWS در 31 تیر 1399

به روز رسانی: دیدن آخرین داستان در مورد Winn-Dixie ماسک سیاست در اینجا.

در یک خرده فروشی چشم انداز مملو از فروشگاه های که نیاز به ماسک وین دیکسی دین نیست.

یک سخنگو از مواد غذایی زنجیره ای و شرکت مادر جنوب شرقی فروشنده گفت: آن را الزامی پوشش صورت در طول همه گیر برای جلوگیری از "بی اصطکاک" بین مشتریان و کارکنان.

"ما به شدت تشویق مقامات دولتی به رهبری راه را در تنظیم این نوع ایمنی اجباری" جو کالدول مدیر ارتباطات شرکت در جنوب شرقی فروشنده در بیانیه ای گفت در ایمیل فرستاده شده به ایالات متحده آمریکا امروز.

وین دیکسی است که صدها مکان در سراسر ایالت های جنوبی است که "اجازه می دهد همکاران به پوشیدن ماسک" به جای نیاز به آنها را با توجه به بیانیه ای بر پدر و مادر وب سایت شرکت.

"ما همچنان به بهبود فرآیندهای ما و پروتکل در فروشگاه ما با سلامت و ایمنی به عنوان راهنمای ما تا زمانی که این بیماری همه گیر باقی می ماند یک تهدید" وب سایت می گوید.

توییتر را لغو فرهنگ: نیرویی برای خوبی یا دیجیتال witchhunt? پاسخ این است که پیچیده است.

مانند بسیاری دیگر از فروشگاه های مواد غذایی, وین دیکسی نصب شده کف کن و پلکسی گلاس پارتیشن بندی در مقابله با پرداخت به تشویق ایمنی و اجتماعی فاصله. هنوز هم مردم در رسانه های اجتماعی احساسات متناقضی در مورد ماسک سوال که برای اولین بار گزارش شده توسط Fox News.

برخی از ستایش سوپر مارکت برای کاربران یک انتخاب در حالی که دیگران می گویند نه نیاز به ماسک بیش از حد خطرناک است.

"با تشکر از شما #WinnDixie برای بزرگسالان ارائه یک محل برای فروشگاه بدون ماسک! این است که امریکا! ما باید آزادی! من یک وضعیت پزشکی است که من مانع از پوشیدن ماسک و گفت:" کاربر توییتر @Shariafighter.

فرد دیگری در توئیتر خود نوشت: "ما نمی خواهد خرید در فروشگاه شما. لذت بردن از خود را Grim Reaper خاص است."

نه نیاز به ماسک و خارج از غرفه در زمانی که تعداد فزاینده ای از خرده فروشان در حال اضافه کردن چهره-پوشش الزامات مورد نیاز برای کاربران و کارگران برای جلوگیری از گسترش ویروس.

Walmart, Target, CVS, Walgreens و Kroger بزرگترین خرده فروشان به اعلام آنها به زودی نیاز به ماسک در فروشگاه در سراسر کشور.

دنبال Dalvin قهوه ای در توییتر: @Dalvin_Brown.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن