'ابراز نگرانی کردند': COVID-19 را افزایش Sunbelt متحده نشان می دهد که ویروس نیست تست به سرزنش

کن Alltucker و کارن Weintraub ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 6:07 PM EDT Jun 24, 2020رئیس جمهور دونالد مغل

توسط ABTINNEWS در 5 تیر 1399

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن مقصر افزایش تعداد COVID-19 موارد در افزایش تست و نشان می دهد مورد شمارش خواهد رها با تست کمتر. اما بیماری های عفونی و بهداشت عمومی کارشناسان اختلاف است که ادعا می کنند گفت: افزایش coronavirus موارد در Sunbelt متحده نشان دهنده یک برنامه به طور بالقوه خطرناک فاز جدیدی از این بیماری همه گیر.

آریزونا و کالیفرنیا و تگزاس و فلوریدا, اوکلاهما و کارولینای جنوبی گزارش رکورد جدید بالا روزانه coronavirus موارد در طول این هفته به عنوان مورد شمارش در ادامه به افزایش در بیش از نیمی از ایالات آمریکا.

فرماندار تگزاس گرگ ابوت گفت: دولت مواجه شده است و شیوع گسترده با دیگر 5,000 موارد گزارش روز شنبه. کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom گزارش روز شنبه 7,149 آزمایش مثبت که یک رکورد برای این کشور بزرگترین دولت است. هر دو کشور این هفته را با پیشی گرفتن از کل اتحادیه اروپا به طور متوسط تعداد روزانه موارد است.

نیویورک نیوجرسی و کانکتیکات را مسافران از نه ایالت با نرخ ابتلا به عفونت به قرنطینه برای 14 روز. این یک برگشت از اوایل هفته همه گیر در هنگام فلوریدا تگزاس, کارولینای جنوبی, اعمال مشابه قرنطینه در مسافران از نیویورک و دو کشور همسایه.

در این هفته هر دو کانکتیکات و آریزونا انجام 1.7 تست هر 1000 نفر به دانشگاه جانز هاپکینز تست ردیاب. در عین حال در حالی که کانکتیکات بود 1.3% مثبت آریزونا بود 22.1% مثبت برای COVID-19.

آریزونا بيمارستان در روز سه شنبه گزارش داد که بالاترین تعداد تخت و دستگاه تهویه مصنوعی استفاده می شود برای تایید و یا مشکوک COVID-19 بيمار.

سازمان بهداشت جهانی توصیه می کند کافی تست به طوری که 5 درصد یا کمتر از افرادی که به آزمایش ویروس اما این کشورها بیش از آن. زمانی که تست مثبت نرخ بالاتر از آن می تواند به معنای متحده در حال آزمایش بدحال افراد و از دست رفته کسانی که نشان می دهد هیچ نشانه ای ندارند اما هنوز هم می تواند گسترش ویروس.

با موارد فزاینده در آمریکا با بالا مانند تست مثبت نرخ "است که به دلیل افزایش در تست" اما شاخص موارد در حال گسترش گفت: دکتر Amesh Adalja ارشد پژوهشگر در دانشگاه جانز هاپکینز مرکز سلامت و امنیت.

متحده است که به طور موثر تست و ردیابی اطلاعات تماس افراد آلوده یک شانس خیلی بهتر از کنترل COVID-19 حتی با افزایش موارد Adalja گفت.

بسیاری از مردم هستند که دیگر ماندن در منزل و اجتناب از گروه بزرگی کرده است. برخی از تجمع در میله کلیساها و تظاهرات سیاسی بدون ماسک و یا اجتماعی فاصله. در آن جوامع COVID-19 دارای رونق بوده است.

استفان Kissler, همکار فوق دکترا در دانشگاه هاروارد T. H. Chan دانشکده بهداشت گفت: تست بسیار مهم است به کاهش ویروس است که باعث COVID-19.

"این از تست که ما قادر به دیدن این افزایش در موارد در مکان های مختلف و احتمالا قادر به گرفتن آنها زودتر از ما می خواهد در غیر این صورت" Kissler گفت.

او گفت: تست اجازه می دهد تا سلامت عمومی کارگران برای پیگیری تماس های آلوده و شناسایی که در آن وجود دارد زیادی شیوع است.

"که اجازه می دهد تا ما را به فرار از برخی از عواقب منفی اقتصادی," Kissler گفت. "من فکر می کنم که یکی از خسته کننده ترین چیزهایی که در مورد برخی از پیشنهادات که تست باید کاهش یابد که این دقیقا تست است که ما از بسیاری از لحاظ اقتصادی فلج کننده راه حل ... توسط تست ما بیشتر یک حس بهتر از که در آن ویروس است بنابراین پاسخ ما می تواند خیلی بیشتر هدف قرار دادند. که اجازه می دهد تا ما را به اجتناب از نیاز به انجام این جرم اجتماعی خاموش شدن ناگهانی هستند که به زیان اقتصاد است."

دکتر سونیا آنجل, مدیر وزارت کالیفرنیا از بهداشت عمومی و دولتی بهداشت عمومی افسر گفت: موارد نشان از افزایش تست "تنها به عنوان شواهدی وجود دارد که COVID-19 است که در جوامع ما است."

او گفت: افزایش موارد بستری شدن در بیمارستان در حال شواهد مردم باید در خانه بمانند و یا پوشیدن ماسک و حفظ فاصله فیزیکی از دیگران که خارج "از آنجا که آنچه ما کمک می کند تا محافظت از یک دیگر. توانایی ما برای حرکت رو به جلو به عنوان یک دولت بستگی دارد بر آن."

ترس در ققنوس

در آریزونا موارد فقره افزایش یافته 1000 یا بیشتر در هر روز برای دو هفته گذشته و 88 درصد از ICU بیمارستان تخت پر شد با بیماران در روز سه شنبه.

"ما ممکن است داغ ترین نقطه در جهان" گفت: فروتن مدیر اجرایی آریزونا بهداشت عمومی انجمن و مدیر سابق امور خارجه وزارت خدمات بهداشتی و درمانی. "یک تکه بزرگ از چرا ما که در آن ما هستند و دقیقا به دلیل سیاست انتخاب شد که در اواسط ماه مه."

فروتن گفت: بالا تست مثبت رای "به معنی شما در حال از دست رفته بسیاری از آنجا که تست کیت ها از جمله در تامین کوتاه مدت" و دسترسی به تست ناهموار است.

بیمارستان ها است که کار خود را در آزمایشگاه و یا کسانی که دسترسی به تجاری آزمایشگاه تست قادر به گرفتن تست شده است. برخی از اولیه-مراقبت پزشکان و مراکز بهداشتی و درمانی است که به ارائه مراقبت برای کاهش درآمد و یا جوامع روستایی نمی تواند به اندازه کافی تست کیت.

یک تست حمله رعد اسا شنبه گذشته در یک عمدتا اسپانیایی در محله ققنوس جذب چنین بزرگ است که مردم منتظر تا 13 ساعت تست کنید.

جوامع روستایی در معرض خطر

دکتر ویلیام Schaffner, یک دانشگاه دانشکده پزشکی استاد طب پیشگیری و یک بیماری عفونی پزشک گفت: افزایش اخیر در گرم آب و هوا متحده شعلهور ترس این بیماری سیر پهن توسط تهاجمی اجتماعی در فاصله ماه های مارس و آوریل شروع به افزایش است.

اما بر خلاف اولیه موج مرگبار متمرکز در شهرهای بزرگ مانند نیویورک و شیکاگو اخیر موارد در حال حرکت از مناطق مترو به شهرهای کوچکتر و مناطق روستایی.

"وجود دارد بسیاری از ما که با احتیاط امیدوار است که COVID-19 نمی خواهد منتقل می شود به راحتی در هوای گرم و مرطوب تابستان سال شبیه به آنفلوانزا" Schaffner گفت. "این به نظر نمی رسد مانع در همه. آن را به بخار جلوتر است و ما باید به معنای واقعی کلمه قبر نگرانی در مورد موج دوم که می تواند بسیار موثر."

او گفت: ویروس رسیده جوامع کوچکتر که در آن اجتماعی فاصله و ماسک با ماندگاری کمتر است به لحاظ اجتماعی قابل قبول "آن می تواند قابل ملاحظه ای بزرگتر از هر چیزی که ما تا کنون دیده می شود."

بیشتر در COVID-19:

  • علائم می تواند برای یک ماه
  • آن را امن برای پرواز هنوز ؟
  • آنچه شما باید بدانید با ما به عنوان جدید کانون

کمک: Mike Stucka

آخرین مطالب