گرافیک تصویری نشان می دهد که پلیس به اتهام خارج مرکز توزیع مهاجم

مت Brannon ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 8:29 PM EDT Jul 9, 2020رد بلاف پلیس در روز پنج شنبه منتشر شد بدن فرسوده د

توسط ABTINNEWS در 20 تیر 1399

رد بلاف پلیس در روز پنج شنبه منتشر شد بدن فرسوده دوربین فیلم یک افسر شلیک در, مرد متهم به تیراندازی و داد و بیداد که دو نفر کشته و چهار مجروح در ماه گذشته در خارج مرکز توزیع.

پلیس شناسایی به عنوان مهاجم 31 ساله لوئیس Wesley خط ردینگ. لین شده بود یکی از کارکنان سابق مرکز که اخراج شد برای از دست رفته خود را تغییر در اوایل سال 2019. در سال 2018 او دستگیر شده بود در نوادا با حمله به سبک, تفنگ, تفنگ دستی و صدها نفر از مهمات به گفته پلیس.

با توجه به Tehama County, کلانتر, خط سقوط SUV خود را به مرکز توزیع و شروع به شلیک یک تفنگ نیمه خودکار یکسره در ده ها تن از کارکنان در منطقه در بعد از ظهر 27 ژوئن. دستیار کلانتر Phil Johnston گفت: قبلا که خط تا به حال دو 30-دور مجلات که غیر قانونی برای فروش در کالیفرنیا است.

مقامات گفتند این افسر دوم بر روی صحنه شات خط. لین گرفته شده بود به یک بیمارستان که در آن او گفته است.

لین یکی از دو نفر که فوت کرد به عنوان یک نتیجه از حمله, مقامات گفت. کارمند مرکز مارتین Haro-Lozano, 45, از اورلند نیز کشته شدند.

بدن فرسوده دوربین فیلم که شامل زبان صریح و روشن و گرافیک تصویری نشان می دهد یک افسر شلیک چندین بار در خط. سپس خط قطره تفنگ خود را و می رود به زمین در حالی که ماموران او را احاطه کرده اند.

"آن را قرار داده پایین!" یک افسر فریاد زد: قبل از شلیک گلوله های متعدد در خط. "پایین; رها کردن تفنگ خود را!"

در رد بلاف اداره پلیس را از یک نسخه دیگر از این ویدئو در یوتیوب آن صفحه. افسر پوشیدن bodycam در فیلم Sgt. روبن Murgia, به گفته پلیس تصویری.

این حمله همچنان تحت بررسی توسط Tehama County Sheriff ،

روز چهارشنبه Tehama County دفتر دادستان منطقه گفت: پلیس در توجیه تیراندازی خط.

بیشتر: تیراندازی مشکوک در کالیفرنیا خارج مرکز توزیع اخراج شد در سال 2019, مقامات می گویند که

مت Brannon را پوشش می دهد سیاست نظام عدالت کیفری و اخبار برای ثبت شوند. او را دنبال کنید در توییتر @MattBrannon_RS. حمایت از پوشش محلی و نگه دارید تا با شمال کشور برای عنوان کمی تا $1 در ماه است. مشترک شدن در امروز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب