گریس در محل دروازه طلایی جستجو برای مدیر عامل جدید

لورا اشپزخانه ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 4:21 PM EDT 22 مه سال 2020فضل محل در حال جستجو برای یک مدیر عامل جدید

توسط ABTINNEWS در 3 خرداد 1399

فضل محل در حال جستجو برای یک مدیر عامل جدید.

غیر انتفاعی مرکز آموزش و پرورش سابق, مدیر اجرایی تیم فرگوسن استعفا داد.

مرکز مستقر در دروازه طلایی فراهم می کند برنامه های آموزشی و دیگر حمایت از کودکان نیازمند و خانواده ها در جامعه اطراف هدایت ایمان مبتنی بر اصول است.

ماموریت ؟ برای کمک به آنها را از فقر از طریق آموزش و پرورش.

فرگوسن در زمان راس در فضل محل در جولای 1, 2015. او کاهش یافته است به بحث در مورد دلایل اخیر خود استعفا کرد.

"تصمیم به استعفا موقعیت من در فضل محل می آید بعد از 5 سال ثابت برنامه رشد و گسترش امکانات و افزایش شناخت از سازمان در جامعه گفت:" از طریق ایمیل. "من برنامه ریزی برای آینده را فراهم خواهد کرد من با نقش رهبری در یک سازمان است که به رسمیت می شناسد و ارزش دانش و مهارت های موثر رهبری است."

بیشتر: عکس: فضل جای شربت خانه مواد غذایی توزیع مواد غذایی به ساکنان محلی

در صورتی که شما آن را از دست رفته: فضل در محل دروازه طلایی به شعبه با سواد خانواده مدل برنامه درسی

جیم Bosscher است که در خدمت به عنوان مدیر عامل موقت در حالی که همچنین در ادامه به انجام نقش خود به عنوان فضل محل را رئیس هیئت مدیره.

"ما فقط شروع فرایند جستجو برای دائمی جانشین" او گفت:.

Bosscher کار کرده و تثلیث سلامت در دیترویت به عنوان خزانه دار و معاون ارشد رئیس جمهور از سال 2002 تا 2014 قبل از بازنشستگی. قبل از تثلیث سلامت او یک دستیار خزانه دار در شرکت موتور فورد.

Bosscher پیوست فضل محل مدیره در سال 2016.

"من و همسرم خدمت کرده اند در بسیاری از نقش داوطلب در فضل محل در طول پنج سال گذشته. ما به شدت به حمایت از ماموریت خود هدف ارائه مسیرهای از فقر با آموزش کودکان و خانواده ها در گلدن گیت" او گفت:.

بیشتر: 'وجود یک رهبر در همه اروپا و فضل مقام مدیر عامل تیم فرگوسن

فضل محل ارائه شده عبارتند از اوایل دوران کودکی آموزش و پرورش بعد از مدرسه, مراقبت, تدریس خصوصی زبان انگلیسی, مربیگری در مهارت های زندگی و a food pantry. بسیاری از کودکان و خانواده ها آن را در خدمت لازم نیست زبان انگلیسی به عنوان زبان اول خود را در خانه زندگی می کنند و یا در زیر خط فقر.

تغییر در رهبری می آید در یک زمان به چالش کشیدن برای جامعه و فضل محل. پردیس است به طور موقت به روی عموم بسته به علت بیماری همه گیر کوروناویروس به غیر از شربت خانه مواد غذایی است که هنوز هم در عمل در روزهای شنبه.

با توجه به بسته شدن همه این مرکز برنامه های آموزش و پرورش تا به حال به طور موقت انتقال به راه دور-آموزش فرمت و بسیاری از کارکنان آن شده اند furloughed با توجه به وب سایت خود را.

این مرکز تا به حال شده است با رسیدن به بیش از 1100 کودکان و بزرگسالان از طریق برنامه های خود را در یک سال سالانه بودجه عملیاتی از حدود 3.7 میلیون نفر است.

بیشتر: ناپل کودکان و آموزش و پرورش پایه و جوایز بیش از $20 متر برای بهبود زندگی در خطر کودکان

فضل محل راه اندازی کرده است یک COVID-19 صندوق امداد برای کمک به ارائه پشتیبانی های اضافی برای آن کودکان و خانواده ها و همچنین کارکنان خود را که گرفته اند یک ضربه مالی از این بیماری همه گیر.

اطلاعات بیشتر در مورد صندوق امداد را می توان در اینجا یافت نشد: graceplacenaples.org/covid19relief/

با توجه به صفحه وب فضل جایگاه خانواده در حال از دست دادن بیش از 1 میلیون دلار در هر ماه با توجه به ضرر و زیان کار نامحدود furloughs یا کاهش ساعت.

"ما همچنان به خدمت به حدود 700 خانواده و بیش از 900 نفر در برنامه های آموزشی و اضافی 300 به 400 خانواده در مواد غذایی ما شربت خانه, هر ماه, هر چند که تعداد افزایش یافته است در طول COVID همه گیر" Bosscher گفت.

وجود دارد هیچ اعلام رسمی از فرگوسن استعفا و یا زمانی که آن را تبدیل به رسمی اما کلمه گسترش یافته است از خروج خود را.

Bosscher کاهش یافته است به بحث در مورد جزئیات فرگوسن خروج کرد و گفت که او می خواهم "مناقصه استعفای خود را به هیئت فضل محل."

"ما می خواهیم برای تشکر از دکتر فرگوسن برای کمک های بسیاری است که او ساخته شده است که به فضل محل بیش از 5 سال گذشته" Bosscher گفت.

در صورتی که شما آن را از دست رفته: فضل محل دارای سواد خانواده روز

فرگوسن تا به حال بیش از 30 سال از رهبری آموزشی تجربه هنگامی که او پیوست فضل محل.

قبل از به دست گرفتن زمام در غیر انتفاعی فرگوسن به عنوان مدیر اجرایی دانشجویی با خدمات مرتبط برای, Lee County School District نظارت استثنایی, دانش آموز, آموزش و پرورش, برنامه های مداخله ای و خدمات دانشجویی.

او کار می کرد برای ذغال سنگ County School District از سال 1997 تا سال 2013 که در آن او در پست های مختلف اداری. که شامل خدمت به عنوان موسس اصلی از جانبازان یادبود ابتدایی در شمال ناپل و به عنوان یک اصل در Shadowlawn ابتدایی در شرق ناپل.

در سال 2004 فرگوسن "نامگذاری شد نوآورانه اصلی از سال" در کالیر مدرسه منطقه به رسمیت شناختن تلاش های خود را برای ادغام تکنولوژی به کلاس درس.

پیش از آن در زندگی حرفه ای خود فرگوسن مشغول به کار به عنوان یک معلم برای 13 سال در لی school district دریافت یک سیب طلایی جایزه در سال 1992 ارج نهادن به او به عنوان یک مربی برجسته.

فرگوسن به دست آورده است که دکترای خود را در آموزش و پرورش از دانشگاه فلوریدا در سال 2012 بود که شنود گذاشته برای این کار در فضل محل خود را بر پایه "تخصص در رهبری آموزشی و آموزش" و "بینش در قرن 21 آموزش و یادگیری" با توجه به اظهارات این مرکز رئیس هیئت مدیره در زمان خود را استخدام.

در حالی که خدمت در نقش رهبری فرگوسن تخم یک برنامه که شامل گسترش چند ساختمان مرکز از 10000 تا 30000 متر مربع, پس از آن بهتر می تواند در خدمت جامعه است.

در سال گذشته فضل محل باز Jilk خانواده مرکز دولت از هنر مرکز غنی سازی — و نهایی ساختمان جدید برای تکمیل پردیس گسترش با توجه به غیر انتفاعی 2019 تاثیر گزارش.

پرسید: اگر او می خواست برای به اشتراک گذاشتن برنامه های آینده خود فرگوسن گفت: او قادر به اظهار نظر در آنها "در این زمان است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن