دولت ها و مدارس و نیروبخش برای تاثیر COVID-19 در استخدام, هزینه های, پروژه های خاص

کالین Wixon Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 5:56 PM EDT Jun 5, 2020تعداد کمی از مردم متوجه اختلالات عمده در س

توسط ABTINNEWS در 17 خرداد 1399

تعداد کمی از مردم متوجه اختلالات عمده در ساحل گنجینه دولتی خدمات پس از ماه مارس زمانی که COVID-19 pandemic مجبور اجتماعی فاصله و بسته شدن کسب و کار و مدارس.

اما شده اند وجود دارد تغییرات. کتابخانه های عمومی باقی می ماند بسته شده است. تفریح تابستان اردوگاه های لغو شده است. عمومی گلف و تنیس دادگاه تنها به تازگی بازگشایی شد.

در مواجهه با از دست از درآمد حاصل از بسته امکانات عمومی و کاهش در فروش-مالیات بر درآمد — از ساکنان و بازدید کنندگان به صرف پول کمتر — برخی از مقامات نگران تاثیر دراز مدت COVID-19 می تواند در بودجه دولت.

بیشتر: دولت با توجه به شروع ممکن است COVID-19 تاثیر بر 2021 بودجه صرف

گردشگری مالیات که گاهی اوقات برای پرداخت ساحل, مرمت, پروژه انتظار می رود به طور قابل توجهی پایین. بنزین مالیات انتظار می رود به پایین تر از حد معمول چرا که مردم رانندگی شده اند کمتر است.

قبلا در این بیماری همه گیر عمومی با عجله به فروشگاه و خریداری شده کاغذ توالت و حوله کاغذی و ضد عفونی کننده دست و کنسرو. اما هیچ مالیات بر فروش مواد غذایی به هر حال. و در حالی که دولت های محلی جمع آوری مالیات بر فروش در غیر غذایی آن کافی نیست.

"مالیات بر فروش مجموعه به شمار می رود نهفته به عنوان بسیاری از کسب و کار بسته شده اند; برخی از ساکنان ما باید شغل خود را از دست شده است و یا furloughed که تاثیر می گذارد توانایی خود را برای خرید; و بسیاری از خریدهای که اتفاق می افتد در این زمان هستند معاف از مالیات به عنوان بزرگ ترین فروشگاه مواد غذایی, اقلام مشمول مالیات نیست در ایالت فلوریدا" سنت لوسی شهرستان بودجه مدیر جنیفر هیل نوشت: در مارس 5 یادداشت به کمیسیون شهرستان.

در طول Treasure Coast مقامات فرح بخش, برای, تاثیر, شمارش ذخایر برای کمک به آنها پرداخت صورتحساب برای بقیه سال 2020 بودجه سال, در حالی که آنها آماده برای 2021 بودجه.

Indian River County است طرح ریزی برای از دست دادن حداقل 7 میلیون دلار درآمد در بین در حال حاضر و هفت. 30 سال 2020 بودجه سال به پایان می رسد گفت: شهرستان, مدیر, Jason قهوه ای است.

سنت لوسی شهرستان است که انتظار می رود برای دیدن یک $2.6 میلیون کاهش در پول های جمع آوری شده از یک و نیم درصد مالیات بر فروش که بودجه پروژه هایی مانند جاده پیشرفت و پیاده رو.

استخدام انجماد, پروژه تاخیر

بسیاری از گنج ساحل, دولت باید اجرا استخدام انجماد متوقف شد سفر غیر ضروری و تاخیر غیر انتقادی خرید و تا زمانی که پروژه های آنها بیشتر خاص چگونه قرنطينه و جدید الگوهای هزینه های آنها را تحت تاثیر قرار.

"ما ادامه خواهد داد برای تنظیم تخمین می زند و سعی کنید برای تنظیم بودجه بر این اساس" براون گفت.

بیشتر: ملک-تخمین ارزش افزایش در سراسر ساحل گنجینه اما اولین وبزرگترین سوال خود دقت

"تاثیر بر (سنت لوسی) شهرستان امور مالی خواهد بود گسترده و تاثیر بسیاری از شهرستان بودجه و بخش" هیل نوشت: در مارس 5 یادداشت به کمیسیون.

"از درآمد حاصل از هزینه های عادات مانند مالیات فروش و گاز و مالیات و گردشگری مالیات به درآمد حاصل از شهرستان عملیات مانند گلف-البته درآمد ما انتظار داریم که این اثرات به مراتب از رسیدن به" او گفت:. "ما انتظار وجود دارد به برخی از اثرات فوری و همچنین برخی که در گذشته فراتر از این سال مالی."

پورت سنت لوسی است که انتظار 3 میلیون دلار آمار فروش-مالیات بر مجموعه. این برنامه به ادامه پروژه های برنامه ریزی شده با آن سهم نیم درصد county مالیات بر فروش به عنوان بسیاری از پروژه های میله میله برای این سال تکمیل شده است, شهرستان, مدیر اهل بلکبرن گفت.

پورت سنت لوسی شورای شهر در ماه آوریل در زمان مراحل بریس برای کمبود توسط پیرایش پروژه از آن three3-سال سرمایه-mprovement طرح است. $1.5 میلیون ارتقا پرستاران گلف شده است با تاخیر یک سال است. و شهرستان خواهد شد صبر کنید قبل از صرف $400,000 تزئینی در پیاده رو پورس در MIDFLORIDA Credit Union رویداد مرکز که قبلا در پورت سنت لوسی مدنی مرکز.

پیش بینی slowdowns همه ادارات شهرستان در فورت پیرس در مارس دستور داده شد برای کاهش هزینه های 2.5%.

مارتین کانتی و شهر استوارت آماده برای به تاخیر انداختن برخی سرمایه-پروژه های بهبود.

این شهرستان پیش بینی شد یک $804,000 درآمد پرش به بیش از سال گذشته برای پروژه های. به جای آن که 3.6 درصد افزایش مقامات می گویند آنها در حال حاضر نیروبخش برای $2.3 میلیون رها کردن یک 9.3 درصد کاهش.

بیشتر: بازسازی ساحل گنجینه اقتصاد زیر COVID-19. با هم.

معوق پروژه ها شامل دادگاه نوسازی countywide اکوسیستم-مدیریت پروژه و یک تعداد انگشت شماری از slowdowns در پارک ها پروژه از جمله در شهرستان مارتین گلف.

بیش از حد به زودی به دانستن

بسیاری از مالیات های محلی در Indian River County اعتراف آنها به اندازه کافی به همراه خود 2020-21 بودجه برنامه ریزی برای پیش بینی های دقیق از چگونگی COVID-19 را تحت تاثیر قرار خود را در سال آینده منابع مالی.

رودخانه هند سواحل شهر مدیر جو گریفین گفت که او انتظار دارد بدون اخراج یا استخدام یخ. در واقع او می خواهم به بودجه یک یا دو راه متداول شدن پروژه ها در سال مالی آینده.

در Sebastian وجود دارد هنوز رتبهدهی نشده است شده است "نیاز به تسلیم هر پروژه با توجه به ویروس" مدیر امور مالی کن Killgore گفت. پروژه های ساخت و ساز که در حال تامین مالی از طریق فروش بنزین مالیات و تفریح تاثیر هزینه — ادامه دارد.

"ما می دانیم که وجود دارد رفتن به یک موضوع اما آن را فقط یک ماده از چگونه" گفت: Martin County مدیر Taryn Kryzda.

ورو بیچ مقامات نگران هستند که چگونه یک ریزش در بودجه دولت می تواند تاثیر شهر و مالی و حتی اگر یک شهر 2.5 میلیون اضطراری صندوق ذخیره به صورت غیر منتظره رکود اقتصادی و یا حوادث و یکی دیگر از $65 میلیون صندوق ذخیره مقامات

هیچ سوالی وجود دارد از دست دادن فروش-مالیات بر درآمد را تحت تاثیر بودجه شهرستان است "اما سوال این است که چقدر" گفت: مدیر امور مالی سیندی Lawson. مالیات بر فروش بخش کوچکی است از آنچه در شهرستان دریافت از دولت پس از آن ممکن است تاثیر عمده ای او گفت:.

هدف قرار دادن مدارس و بیش از حد

کاهش در فروش-مجموعه های مالیاتی ایالتی موظف است به تاثیر مدارس در بودجه اما تا چه حد ناشناخته مانده مقامات در رودخانه هند مارتین و سنت لوسی شهرستانهای گفت.

رودخانه هند بودجه های محافظه کارانه, Chief Financial Officer رونالد Fagan گفت: اما اگر اقتصاد همچنان به رنج می برند در این منطقه هنوز هم ممکن است نهفته باشد برای سال بعد.

تمام فلوریدا مدارس ایالت در حال انتظار پول از فدرال مراقبت در عمل به معنای کمک های اولیه آموزش K-12 و موسسات آموزش عالی افست اقتصادی اثرات این بیماری همه گیر.

"بین پول را دریافت خواهیم کرد و از دولت فدرال و دولت ما احساس راحتی ما باید قادر به حفظ آنچه در بودجه جاری برای سال آینده" Fagan گفت. اما "ما فقط نمی دانم چه تاثیراتی خواهد بود تا زمانی که فرماندار می بیند آنچه اتفاق افتاده مارس (مالیات) مجموعه."

سنت لوسی مدارس — که پر کردن موقعیت های خالی به عنوان مورد نیاز در یک مورد به مورد و بر اساس — alreadyis برنامه ریزی برای 10% به 25% کاهش در بودجه دولت هر چند هیچ تصمیم گیری ساخته شده اند که در مورد برنامه ها و یا مناطق خواهد بود برش, مقامات گفت.

وقتی که می آید به برنامه ریزی برای 2020-21 بودجه بسیاری از عدم قطعیت می تواند بستگی دارد که آیا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis تماس مقننه را برای یک جلسه ویژه به تعادل بودجه و جبران هر گونه خسارات اما برای Martin County, Chief Financial Officer Audra کوتاه-Whann که سناریو بعید است.

به اندازه کافی وجود دارد در دولت ذخایر برای جذب هر گونه خرید و فروش-مالیات بر کمبود ناشی از این بیماری همه گیر ،

کارکنان نویسندگان جانت Begley, Sommer Brugal, Keona گاردنر و جاشوا جزایر کمک به این گزارش.

می خواهید بیشتر Treasure Coast خبر ؟ اگر شما در حال حاضر یک مشترک به TCPalm با تشکر از شما! اگر نه لطفا عضویت و کمک به نگه داشتن اخبار شما می خواهید در آینده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن