رژیم صهیونیستی. ران DeSantis شکایت توسط حقوق از طبیعت, گروه بیش از پاک کردن آبراه عمل

تایلر Treadway Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 5:14 PM EDT Jul 15, 2020یک حقوق از طبیعت گروه به نام صحبت کردن

توسط ABTINNEWS در 26 تیر 1399

یک حقوق از طبیعت گروه به نام صحبت کردن Wekiva واصل طرح دعوی در دادگاه فدرال ادعا تمیز آبراه عمل مانع از دولت های محلی از تصویب قوانین برای حفاظت از محیط زیست است.

طرح دعوی در دادگاه نام رژیم صهیونیستی. ران DeSantis به عنوان متهم زیرا او امضا گسترده قانون خواستار اقدام دولت برای مقابله با آلاینده ها از سپتیک تانک فاضلاب معیوب درمان گیاهان و کشاورزی رواناب.

طرح دعوی در دادگاه به نقل از قانون را ارائه بیان کرد دولت محلی قوانین و مقررات ممکن است اعطای "یک فرد یا سیاسی هر زیربخش خاص حقوق مربوط به محیط زیست طبیعی نیست در غیر این صورت مجاز در قانون کلی و یا به طور خاص اعطا شده در دولت اساسی است."

بیشتر: خواندن صحبت کردن Wekiva طرح دعوی در دادگاه در برابر رژیم صهیونیستی. ران DeSantis

طرح دعوی در دادگاه ادعا می کند که ارائه "نوار استان ها و شهرداری ها از ایجاد قوانین محلی که حفاظت از سلامت ایمنی و رفاه شهروندان خود را از یک تعداد نامحدود از مسائل" مربوط به محیط زیست طبیعی.' "

به عنوان مثال با توجه به طرح دعوی در دادگاه شهرستان و شهر دولت نمی تواند تصویب قوانین:

  • حفاظت از آبراه محلی و آب آشامیدنی
  • نیاز به محلی برای درمان آلودگی خاک "منحصر به فرد به یک منطقه خاص ناشی از صنایع در که منطقه"
  • نیاز به ماسک و اجتماعی فاصله برای مبارزه با گسترش COVID-19

بیشتر: Martin County شکایت در چالش به COVID-19 ماسک مورد نیاز

'مخفیانه به خاک سپرده شد'

ارائه "مخفیانه به خاک سپرده شد در 111 صفحه قانون" جوزف Bonasia جنوب غربی فلوریدا مدیر فلوریدا حقوق از طبیعت شبکه گفت: در یک بیانیه آماده.

تمیز آبراه عمل "طرز حیرت انگیزی را انکار می کند و شهروندان هر گونه حقوق در مورد جهان طبیعی مانند حق آب Bonasia گفت.

بیشتر: فلوریدا بودجه شامل میلیون ها نفر به تمیز کردن ساحل گنجینه آب

حقوق طبیعت جنبش به دنبال به دست آوردن جایگاه قانونی برای اکوسیستم در دادگاه سیستم که اجازه می دهد یک مدافع به فایل طرح دعوی در دادگاه به نمایندگی از یک رودخانه یا دریاچه جنگل که در حال آسیب آلودگی است.

در حال حاضر در فلوریدا تنها مردم می توانند فایل پرونده های حقوقی را به چالش تخریب محیط زیست, اما آنها نیاز به نشان دادن آنها بوده است و شخصا.

صحبت کردن Wekiva است به خصوص نگران ارائه در پاک کردن آبراه عمل می تواند نگه داشتن Wekiva رودخانه و Econlockhatchee رودخانه لایحه حقوق اورنج کانتی منشور اصلاحیه پیشنهادی توسط گروه خاموش Nov. 3 رای گیری.

DeSantis' دفتر "نمی خواهد در انتظار دادخواهی نظر" سخنگوی هلن آگور Ferre گفت: در یک ایمیل.

'خواهد بود را تایید کرد'

سناتور. دبی میفیلد گفت که او "اعتماد به نفس اساسنامه خواهد بود را تایید کرد در تمامیت آن."

در یک ایمیل میفیلد گفت که او و سنا همکاران "متعهد به حفاظت از فلوریدا منحصر به فرد طبیعی و محیط زیست و کیفیت زندگی ما به عنوان فلوریدا لذت ببرید, برای نسل های آینده."

او به نام این آبراه قانون "جامع ترین قطعه حفاظت از محیط زیست قانون در تاریخ معاصر است."

دولت Rep. توبی Overdorf یک استوارت جمهوری خواه که با حمایت بخشی از خانه نسخه از این قانون گفت: این قانون نمی جلوگیری از شهرداری ها از تصویب مقررات زیست محیطی که در حال سختگیرانه تر از دولت اساسنامه "به جز برای کسانی که با حقوق طبیعت زبان به درختان آب بدن و بوته حقوق شبیه به آنچه در انسان داشته باشد."

مارتین شهرستان تاالب حفاظت هستند که قوی تر از قوانین دولتی "نیست ممنوع است و در هر راه" Overdorf گفت. "اگر یکی دیگر از دولت های محلی می خواستم به تصویب مقررات مشابه آنها می تواند. (پاک آبراه عمل) تغییر نکرده است."

تمیز آبراه عمل عمدتا بر اساس توصیه هایی از دولت جلبک های سبز-آبی نیروی کار خواستار:

  • در حال حرکت تنظیم سپتیک تانک از وزارت بهداشت به وزارت امور خارجه حفاظت از محیط زیست
  • DEP به آدرس سپتیک تانک در حوضه مدیریت برنامه عمل یا BMAPs این حوزه آبخيز برنامه های خاص برای کاهش آلودگی
  • افزایش جریمه برای نقض قوانین زیست محیطی
  • 50% مطابق با اعطای برنامه برای تشویق دولت های محلی برای اتصال سپتیک تانک فاضلاب سیستم های ارتقاء سیستم سپتیک که در آن فاضلاب در دسترس نیست و تصویب دیگر پیشرفت های فاضلاب
  • مقررات جدید برای کشاورزی استفاده از کودهای شیمیایی
  • کشاورزان به ارائه کود پرونده و ارسال به محل بازرسی برای اطمینان از بهترین شیوه های مدیریت به دنبال دارد
  • دولت وزارت کشاورزی و خدمات مصرفی به کار با موسسات دانشگاهی برای بهبود بهترین شیوه های مدیریت و کاهش مواد مغذی در مزارع
  • شهرداری برای بازرسی خطوط فاضلاب برای نشت

بیشتر: خطوط فاضلاب در حال حاضر در سراسر استوارت به جای سپتیک تانک

برخی از گروه های زیست محیطی به انتقاد از این قانون گفته, آن را نمی کند به اندازه کافی برای جلوگیری از آلودگی در منبع آن به خصوص کود رواناب از مزارع که تغذیه جلبک های سبز-آبی شکوفه مانند آنهایی که گرفتار دریاچه اوکیچوبی و سنت لوسی و Caloosahatchee رودخانه ها در سال های اخیر است.

تایلر Treadway یک محیط خبرنگار که متخصص در مسائل تالاب رودخانه هند. حمایت از کار خود را در TCPalm.com. تماس با او را در 772-221-4219 و tyler.treadway@tcpalm.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن