رژیم صهیونیستی. ران DeSantis گسترش مهلت قانونی برای عدم پرداخت هزینه اخراج ژوئیه 1

ملیسا E. Holsman Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 12:03 PM EDT Jun 2, 2020گنج ساحل مستاجرها قادر به پرداخت های

توسط ABTINNEWS در 13 خرداد 1399

گنج ساحل مستاجرها قادر به پرداخت های ماهانه خود را به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس فقط یک ماه دیگر مهلت قبل از مواجهه با اخراج احتمالی در دستور صادر شده در اواخر روز دوشنبه توسط رژیم صهیونیستی. ران DeSantis.

یک ایالت مهلت قانونی برای اخراج در طول همه گیر است که متوقف شده است صاحبخانه مسکونی از بین بردن متخلف مستاجران از اموال خود را تمدید شده است تا ژوئیه 1.

توقف برنامه ریزی شده بود به پایان می رسد امروز.

بیشتر: مستاجران پرداخت اجاره ممکن است در صورت اخراج زمانی که مهلت قانونی به پایان می رسد

DeSantis در 2 آوریل به حالت تعلیق وام مسکن سلب حق مالکیت و اخراج به طور خاص مربوط به عدم پرداخت هزینه به دلیل COVID-19 مشکلات مالی.

مستاجران در تلاش برای پرداخت اجاره بها افزوده حفاظت موقت از اخراج از فلوریدا دیوان عالی کشور که در تاریخ 21 تمدید تعلیق یک قانون است که نیاز به کارمندان دادگاه برای صدور حکم در اختیار داشتن قبل از اخراج نهایی می تواند.

که شامل مسکونی اخراج ظ قبل از همه گیر آغاز شد.

Coronavirus فلوریدا: پورت سنت لوسی ایجاد, اجاره, وام مسکن-برنامه های امداد برای ساکنان نهفته COVID-19

یک قاضی باید اعطای حکم اختیار را می دهد که صاحبان اموال حق را به اموال خود را پس از 24 ساعت متوجه. این معلوم نیست که دادگاه عالی فلوریدا ممکن است لغو تعلیق بود که مجموعه به پایان می رسد, مارس 29.

چند محلی صاحبخانه شدن شروع به سر در روند قانونی پرونده نشان می دهد با پر کردن کاغذ بازی برای شروع مشفق موارد است. کارمندان در حال پردازش شکایت به دادگاه از سیستم برای پیگیری براده و جلوگیری از پتانسیل راش در براده پس از مهلت قانونی به پایان می رسد.

در DeSantis اولیه برای توقف سفارش او نیز به حالت تعلیق وام مسکن مسکونی سلب حق مالکیت برای مالکان قادر به نگه داشتن زمان. سفارش خود را شامل نمی شود ملک تجاری و یا ارائه حمایت به صاحبان کسب و کار قادر به پرداخت اجاره.

علاوه بر این هیچ چیز در DeSantis' فرمان اجرایی را تسکین می دهد مستاجر متخلف از تعهد خود را به وام مسکن یا اجاره پرداخت.

برخی از گنج ساحل املاک و مستغلات کارشناسان گمان وجود خواهد داشت فوری هجوم اخراج براده هنگامی که دادگاه شروع اعطای writs از در اختیار داشتن و احتمالا بزرگتر خرید اینترنتی در ماه های آینده.

مرتبط با: اخراج در مکث اما برخی از صاحبخانه ها هنوز هم می خواهید خود را به مستاجران

ملیسا E. Holsman است که در امور حقوقی خبرنگار TCpalm و گنج ساحل روزنامه ها و نویسنده ها و شرکت میزبان از شرایط نامشخص یک جنایت واقعی پادکست. برای در عمق منحصر به فرد و شکستن امور حقوقی پوشش مطمئن باشید برای عضویت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب