'من جوش خون': فلوریدا, خانه های پرستاری درخواست فرماندار برای ایمنی از coronavirus دعاوی

فضل Hauck ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 3:06 PM EDT May 12, 2020فلوریدا بزرگترین گروه حمایت طولانی مدت از

توسط ABTINNEWS در 25 فروردین 1399

فلوریدا بزرگترین گروه حمایت طولانی مدت از ارائه دهندگان مراقبت های درخواست حفاظت از پرونده های حقوقی برای مراقبت های بهداشتی حرفه ای درگیر در پاسخ به COVID-19 شیوع.

فلوریدا مراقبت های بهداشتی در ارتباط با ارسال نامه ای به رژیم صهیونیستی. ران DeSantis این ماه درخواست "مصونیت از هر گونه مسئولیت مدنی یا کیفری" تحت شرایط خاصی برای خانه های پرستاری بیمارستان ها و دیگر امکانات.

این گروه اخیر در یک سری از مراقبت های بهداشتی انجمن به دنبال مصونیت قانونی در میان همه گیر که ساعت های طولانی و نیروی انسانی و تجهیزات ،

Brian Lee, مدیر اجرایی, از خانواده ها برای مراقبت بهتر یک گروه غیر انتفاعی دفاع از ساکنان خانه سالمندان گفت: این نامه معادل "درخواست عفو و بخشش در پیش است."

"این فقط من جوش خون. من شوکه شده بود این جسارت را از این صنعت به درخواست پتو ایمنی از پرونده های حقوقی و ... به انجام آن در میانه این بحران است. آن را هولناک و آن را در مجموع سیلی از خانواده" لی گفت. "تمام تمرکز خود را باید در صرفه جویی در خانواده ما زندگی می کند اما آن را نشان می دهد که در پایان روز از آنها مراقبت بیشتر در مورد خود را حمایت. آن را ناخالص."

'نمی توانید انتظار پرستاران به معجزه کارگران: پرستاران خود را رسیدن به نقطه شکستن

هیدروکسی کلروکین: trump's پشتیبانی ممکن است کاهش نژاد برای درمان

اما FHCA استدلال می کند که "در میان این بحران بی سابقه, (بهداشت حرفه ای) باید قادر به مستقیم مهارت های خود را و توجه خود را برای کمک به افرادی که به آنها نیاز دارید و لازم نیست به نگرانی در مورد شکایت شده برای تصمیم گیری دشوار در حالی که تلاش برای تطابق با بخشنامه دولت" سخنگوی کریستن نزدیک گفت.

فلوریدا گزارش بیش از 18,000 تایید coronavirus موارد در دولت است.

دولت سازمان مدیریت بهداشت و درمان گفت: این صنعت نامه ای دریافت شده و بررسی خواهد شد. "دولت است که بررسی همه گزینه ها برای کمک به کارکنان مراقبت های بهداشتی و امکانات در خط مقدم از پاسخ به COVID-19 اگر چه شده است وجود دارد هیچ تصمیم نهایی در این خاص درخواست" مدیر ارتباطات کتی Strickland گفت.

اخیر ایالات متحده آمریکا امروز و تحلیل فدرال بازرسی داده یافت که اکثریت آمریکایی خانه های سالمندان (75 درصد) بوده است ذکر شده برای عدم به درستی نظارت و کنترل عفونت در سه سال گذشته – نسبت بالاتری از آنچه قبلا شناخته شده است.

زندگی مرکز مراقبت از کرکلند در ایالت واشنگتن است که مقامات ایالات متحده بر این باورند به سایت از اولین شیوع بیماری در دراز مدت تسهیلات دریافت پنج ستاره امتیاز کلی تنظیم کننده فدرال اما قبلا انتقاد خود را برای کنترل عفونت روش با توجه به تحقیقات.

روز جمعه یک زن که مادر جان از coronavirus در کرکلند تسهیلات ظ عمدی طرح دعوی در دادگاه در برابر تسهیلات شرکت مادر زندگی, مراکز مراقبت از امریکا است.

کشت coronavirus پرونده های حقوقی را نیز هدف قرار کالج های کروز دریایی با خطوط و کسب و کارهای دیگر.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب