Goodland درایو پروژه به ادامه به رغم $1M وتو از DeSantis, ذغال سنگ شهرستان می گوید

عمر رودریگز Ortiz مارکو عقابمنتشر شده 7:52 AM EDT Jul 7, 2020رژیم صهیونیستی. ران DeSantis وتو 1 میلیون دلار تخ

توسط ABTINNEWS در 17 تیر 1399

رژیم صهیونیستی. ران DeSantis وتو 1 میلیون دلار تخصیص بودجه برای بازسازی Goodland رانندگی در جزیره مارکو اما او تصمیم نمی ماند این پروژه با توجه به ذغال سنگ شهرستان است.

حق وتو در میان 1 میلیارد دلار کاهش هزینه ها و در نتیجه $92.2 میلیارد بودجه دولت برای سال مالی 2020-21.

"ما پیش بینی نشده است و هر گونه اثرات به این پروژه به عنوان یک نتیجه از این تصمیم" شهرستان سخنگوی کانی دین نوشت: در یک ایمیل ژوئن 30.

این جایزه از دولت را جبران بودجه گاز مالیاتی بودجه با توجه به دین.

جاده موجود است که تنها راه در داخل و خارج از Goodland, سیل اغلب در طول اوج جزر و مد و طوفان برش دسترسی به این شهر است.

شهرستان طرح شامل تسطيح جاده و اضافه کردن cross-لوله های تخلیه اجازه می دهد تا جریان جزر و مدی را به حرکت از یک طرف جاده به طرف دیگر.

این پروژه طراحی شده است و انتظار ها به پایان رسید در این ماه با توجه به دین. این پروژه تخمین زده شده است که به قیمت زیر 3 میلیون دلار را به پیشنهاد به زودی پس از.

اگر هیئت شهرستان در کمیسیون تصویب قرارداد برای ساخت و ساز آن شروع خواهد قبل از پایان این سال خواهد بود و در تکمیل هشت ماه با توجه به دین.

در طول ساخت و ساز این شهرستان را حفظ متناوب یک راه ترافیک اجازه می دهد تا دسترسی به و از Goodland.

در سال 2002 شهرستان توافق با شهر مارکو جزیره به انتقال مالکیت از Goodland درایو به تازگی تشکیل شده شهرستان در ازای 15 میلیون دلار بیش از 15 سال با توجه به یک شهر گزارش از سال 2018 است.

در سال 2017 شهرستان بطوریکه در اختیار داشتن Goodland رانندگی از شهر زیر یک اختلاف مربوط به تعمیر و نگهداری و تعمیر مسئولیت از جاده.

تماس با عمر در omar.rodriguezortiz@naplesnews.com و او در توییتر دنبال as @Omar_fromPR. حمایت از کار خود را با عضویت در ناپل اخبار روزانه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب