گرفتن تست شده برای coronavirus می تواند کمک به شهرستان خود را به جلو حرکت می کند. در اینجا به همین دلیل است.

مت Brannon ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 12:00 PM EDT 21 مه سال 2020به عنوان coronavirus بحران امتداد در شستا مقام

توسط ABTINNEWS در 1 خرداد 1399

به عنوان coronavirus بحران امتداد در شستا مقامات شهرستان در حال تشویق مردم برای دریافت تست شده حتی اگر آنها نمی, نمایش علائم عفونت.

از گذشته سه نفر برای تست مثبت در Shasta County, هیچ کدام نشان داد نشانه هایی از COVID-19 با توجه به بخش سلامت و خدمات انسانی سازمان است.

"(ما) می خواهید بدانید که اگر این ویروس در سکوت گسترش در جامعه ما" گفت: Kerri Schuette سخنگوی HHSA. "اگر کسی تست مثبت و سپس ما را جداسازی و قرنطینه پروتکل بنابراین کسانی که مردم نمی سهوا گسترش آن به دیگران است.

"سلام چگونه ما نگه داشتن تعداد ما کم است."

در یک county کنفرانس مطبوعاتی روز شنبه, بهداشت افسر دکتر کارن Ramstrom توصیه می شود افراد تست شده به صورت دوره ای به ویژه کسانی که قصد بازگشت به کار "در مناطق که در آن شما ممکن است در تعامل با مردم است."

این بدان معنا نیست که مقامات اصرار هر ساکن برای آزمایش Schuette گفت. اما افرادی که در حال اجرا errands و یا در غیر این صورت بیرون رفتن در ملاء باید —به خصوص اگر آنها ممکن است در تماس با گروه های آسیب پذیر مانند افراد مسن و یا کسانی که با موجود بهداشت و درمان عوارض.

پس از 30 آوریل دولت ارائه شده تست در شستا ، در حالی که آن را در ابتدا تنها برای کارگران ضروری آن به روی همه باز با این نقطه است.

هیچ از جیب هزینه برای آزمایش به گفته مقامات وزارت امور خارجه ، این شرکت عامل تسهیلات OptumServe خواهد شد و بیل خود را به شرکت های بیمه و غیر بیمه شده تحت پوشش دولت.

Schuette گفت: حدود 124 نفر از مردم تست شده در این دانشکده در روز سه شنبه و این مهم است که به نگه داشتن آن دسته از اعداد است. بیشتر مردم آزمایش بهتر درک مقامات بهداشتی باید چگونه این ویروس در حال گسترش در منطقه است.

در حالی که تنها 34 ساکنان شهرستان باید آزمایش مثبت برای این ویروس پس از وقوع شروع مقامات اذعان واقعی تعداد حامل است که به احتمال زیاد بالاتر است.

Coronavirus زندگی می کنند به روز رسانی: آنچه ما می دانیم شنبه در مورد COVID-19 در شمال کشور

"از همان ابتدا ما را اعتقاد بر این است که وجود دارد بیشتر مردم در جامعه ما که باید این ویروس از آزمایش مثبت" Schuette گفت.

همانطور که از عصر روز چهارشنبه مقامات بهداشت برآورد 3,400 آزمون انجام شده است در میان ساکنان شهرستان شاستا. که به اندازه کافی برای 1.9 درصد از برآورد 178,029 جمعیت.

حدود 1% از افرادی که آزمایش شده اند در Shasta County باید دوباره مثبت برای ویروس. برای مرجع در Glenn County, این نرخ در حدود 3.7%. در Siskiyou County آن را حدود نیم درصد است.

که رای مثبت به مسائل زیرا در گذشته دولت با استفاده از آن به عنوان یک متریک برای حرکت رو به جلو با بازگشایی. اما شایان ذکر است که شهرستان های ذکر شده در بالا هستند و همه به خوبی در آستانه دولت نیاز برای حرکت رو به جلو.

گرفتن آزمایش یک بار ممکن است به اندازه کافی

یک نقطه ضعف از زمان تست راه اندازی شده است که نتایج نشان دهنده یک تصویر لحظهای در زمان. برای مثال یک فرد ممکن است تست منفی یک روز و تبدیل شدن به آلوده به بعد. به همین دلیل آن را یک ایده خوب برای دریافت تست به طور منظم Schuette گفت.

در مرکز عملیات اضطراری — ستاد شهرستان COVID-19 پاسخ — Schuette گفت: کارگران را تشویق به آزمایش حداقل هر دو هفته.

برخی از مردم دوخته امید خود را تست آنتی بادی است که می تواند نشان دهد که آیا کسی تا به حال این ویروس در گذشته حتی اگر بدن خود را در حال حاضر مبارزه در آن ،

و در حالی که Schuette گفت: برخی از آزمایشگاه در شهرستان در حال انجام تست آنتی بادی مقامات محلی آماده برای حمایت گسترده استفاده کنید. در واقع مقامات دولتی دستور داده اند labs به استفاده از آنتی بادی آزمایش برای تشخیص صفحه نمایش و یا تعیین COVID-19 ایمنی.

تست به عنوان یک متریک برای بازگشایی

تست نیز استفاده شده است به عنوان یک راه برای ارزیابی یک شهرستان آمادگی برای اجازه می دهد بیشتر reopenings. یکی از دولت معیار برای حرکت بیشتر intothe فرماندار بازیابی طرح شامل داشتن کمتر از 8 درصد از آزمون دوباره مثبت در هفت روز گذشته.

در Shasta County, مقامات مجبور به نشان می دهد آنها می توانند آزمون حدود 1.5 ساکنان در هر هزار نفر در هر روز. که نیاز به یک ظرفیت آزمون حدود 270 و Schuette گفت: این شهرستان در حال حاضر دارای ظرفیت برای 564.

که ظرفیت شامل شستا و آن یکی تست "لین." کارگران وجود دارد می توانید در مورد 134 نفر در هر خط یک روز Schuette گفت. در صورت نیاز این شهرستان می تواند به گسترش است که به چهار خط.

تست در کالج است که تنها با وقت قبلی. Schuette گفت: یک فرصت خوب وجود دارد اگر شما ثبت نام برای تست یک روز شما می تواند دیده می شود ،

سایت باز دوشنبه تا جمعه 7 صبح تا 7 بعد از ظهر با توجه به Optum متخصص ارتباطات هارون آلبرایت.

پرسید: چه مدت در این سایت خواهد بود در اطراف آلبرایت گفت که به استان و شهرستان.

قرار ملاقات را می توان در LHI.مراقبت/covidtesting.

Tehama County ساکنان همچنین می توانید با استفاده از این سایت به قرار ملاقات خود را در شهرستان. با توجه به Tehama County, مقامات بهداشت ساکنان می توانید برنامه ملاقات در کورنینگ (آرکانزاس) دبیرستان از مارس 18-29 (به استثنای روز یادبود) و یا در رد بلاف مرکز جامعه از ژوئن 1-12.

"به همچنان باز بماند و حرکت رو به جلو در این مرحله ما باید به نظارت بر سطح COVID-19 در جامعه" Tehama مقامات نوشت: در آزادی مطبوعات. "ساده ترین راه برای ما برای انجام این کار از طریق زمان (بینی گرد و خاک) تست وقوع در OptumServe سایت."

Siskiyou County, در ضمن نمی کند باید یک OptumServe سایت مانند شستا و Tehama, با توجه به وضعیت نقشه سایت آزمون.

اما Siskiyou County چهارشنبه اعلام کرد که کوه دره مراکز بهداشتی و درمانی برگزار خواهد شد درایو-تا تست جمعه در علف های هرز مرکز بهداشت و در 28 ماه مه در بوت-سیلور باو ولی مرکز بهداشت با توجه به آزادی مطبوعات از مقامات شهرستان. این سایت کنار حدود ده ها امکانات دیگر در این شهرستان ارائه تست به گفته مقامات بهداشتی.

مت Brannon را پوشش می دهد سیاست نظام عدالت کیفری و اخبار برای ثبت شوند. او را دنبال کنید در توییتر @MattBrannon_RS. حمایت از پوشش محلی و نگه دارید تا با شمال کشور برای عنوان کمی تا $1 در ماه است. مشترک شدن در امروز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن