جورج فلوید تظاهرات: L. A. منع گسترش; گارد ملی مستقر شده اند; در سراسر کشور ناآرامی همچنان ادامه دارد شنبه شب

شین Newell پالم اسپرینگز آفتاب صحرامنتشر شده 1:38 AM EDT 31 مه سال 2020تظاهرات همچنان به فوران در سراسر ایالات

توسط ABTINNEWS در 11 خرداد 1399

تظاهرات همچنان به فوران در سراسر ایالات متحده شنبه شب نزدیک به یک هفته پس از این افسر پلیس-درگیر قتل جورج فلوید در مینیاپولیس.

در لس آنجلس که در آن صلح آمیز روز تظاهرات بدل بعد از خورشید رفت به فیزیکی درگیری میان پلیس و معترضان در حالی که غارتگران تخریب و burglarized فروشگاه و مجموعه ای از ساختمان ها و اجرای قانون وسایل نقلیه در آتش شهردار اریک Garcetti درخواست سرباز گارد ملی ارسال می شود در این کشور به دومین شهر بزرگ.

او گفت که او خواسته رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom برای 500 تا 700 نفر از اعضای گارد.

"کالیفرنیا گارد ملی در حال اعزام به لس آنجلس یک شبه به پشتیبانی محلی ما پاسخ برای حفظ صلح و امنیت در خیابان های شهر ما" شهردار گفت: در رسانه های اجتماعی.

فلوید 46 ساله آفریقایی-آمریکایی کشته شد مه 25 در حالی که او گرفته شد به بازداشت توسط پلیس مینیاپولیس ظن از گذراندن یک لایحه تقلبی در گوشه ای داستان.

تلفن همراه تصویری از فلوید را بازداشت را نشان می دهد یکی از دستگیری افسران فشار دادن زانو خود را به Floyd گردن برای حداقل 7 دقیقه با وجود فلوید گریه می کند که او نمی تواند نفس بکشد. فلوید بود که غیرمسلح در نهایت تصویب شد و بعد مرده.

افسران اخراج شدند روز بعد. یکی از آنها درک چوین افسر که به زانو خود را در Floyd را از گردن متهم شده بود روز جمعه سوم-قتل عمد و قتل نفس.

پیش از آن در شب Garcetti اعلام کرد که مرکز شهر مقررات منع رفت و آمد از 8 بعد از ظهر شنبه تا 5:30 صبح جمعه اما به عنوان یک نتیجه از وخیم تر شدن خشونت اتفاق می افتد در تظاهرات در سراسر لس آنجلس او گسترش آن به کل شهر است.

این تصمیم به عنوان وضعیت در Fairfax منطقه رو به وخامت گذاشته با مغازه ها تخریب و غارت از جمله Nordstrom فروشگاه. یک کیوسک پلیس در این مرکز به آتش کشیده شد.

تظاهرات در شهرهای بزرگ در دیگر نقاط کشور مانند آتلانتا و شیکاگو میامی و مینیاپولیس, San Diego سان فرانسیسکو, Indianapolis همچنین ادامه داد: شنبه شب.

در 7 بعد از ظهر اداره پلیس لس آنجلس اعلام غیر قانونی مجمع در بین ملروز خیابان و 6 خیابان و بین خیابان فرناندز به La Cienega بلوار. "ساکنان باید در داخل باقی بماند. باید کسب و کار نزدیک است. کسانی که در خیابان هستند به ترک منطقه بلافاصله" پلیس لس آنجلس گفت.

زمانی که یک مبارز شکست مقابل پنجره از نزدیکی تمام مواد غذایی با یک چکش برخی فریاد زد "که نیست! لطفا!" در حالی که دیگران را تشویق می کردند.

معترضان شروع به برخورد میان خود; کسانی که خواستار صلح ایجاد یک مانع شدن از چرخ دستی های خرید در اطراف فروشگاه ورود به آن محافظت می کند اما لحظاتی بعد گروه دیگری شروع به پریدن کرد و مانع از شکست این فروشگاه درب پایین.

بیش از سه ده ماموران با هجوم به صحنه از سمت غرب شلیک گلوله های لاستیکی و ارسال صدها نفر دو سرعت. "توقف در حال اجرا!" یک مرد فریاد زد ایستاده در بالای یک ماشین با یک بلند گو حرف زدن. "ایستاده به عنوان یکی! می گویند نام خود را!"

شهردار گفت که او نگه داشتن چشم در آن وقایع و حال اعزام لس آنجلس رئیس پلیس میشل مور برای هماهنگ کردن واکنش در فرد به جای پیوستن به او در پرداختن به این شهرستان است.

Garcetti گفت: همزمان تظاهرات و همه گیر نشان "سنگین ترین لحظه من تجربه کرده ام به عنوان یک مقیم لس آنجلس" پس از شورش در سال 1992.

"این قرار بود آخر هفته از دهانه و پس از آن ما شاهد بسته شدن زندگی در مینیاپولیس" Garcetti گفت: با اشاره به مرگ وجود دارد از جورج فلوید در دست پلیس است.

شهرستان ونتورا مقامات گفت: 40 کلانتر نمایندگان فرستاده شد به لس آنجلس برای کمک به شورش پاسخ.

مجاور بورلی هیلز و غرب هالیوود به دنبال آن با یک حکومت نظامی به تظاهرات به کسانی که در شهرستانها. شهرهای دیگر در این شهرستان نیز شروع به تحمیل حکومت.

"ما نمی توانیم اجازه این شهرستان به مارپیچ به هرج و مرج" رئیس مور گفت ABC7 در صحنه از یک برخورد. "ما یک شهرستان از 4 میلیون نفر در یک منطقه از 10 میلیون نفر است. جامعه ما تصمیم خواهد گرفت که چه اتفاقی می افتد امشب."

رسانه های اجتماعی پست های ویدئویی نشان داد راهپیمایان شعار "خوردن غنی" در بورلی هیلز که در آن جمعیت را شکست به پایان بوتیک و فرار کرد با کالا.

فرماندار گفت که مقامات از نزدیک نظارت بر سازماندهی خشونت گروه های افراطی که ممکن است در تلاش برای استفاده از این تظاهرات برای خود دستور کار است.

"برای کسانی که به دنبال بهره برداری از کالیفرنیا' درد برای ایجاد هرج و مرج و تخریب شما استقبال نمی," او گفت:. "ما دولت و ملت باید ساخت از این لحظه ایران و بیشتر حل و فصل بیش از همیشه به آدرس نژاد پرستی و ریشه آن باعث می شود."

دیگر تظاهرات آغاز شد که در روز ادامه به شب شنبه در سراسر کالیفرنیا و در شهرهای بزرگ در دیگر نقاط کشور مانند آتلانتا و شیکاگو میامی و مینیاپولیس.

کالیفرنیا ناآرامی همچنان ادامه دارد

معترضان در خیابان ها در بسیاری از کالیفرنیا نقل – مسدود کردن یک بزرگراه سطح شیب دار در سان فرانسیسکو و بین ایالتی در سن دیگو و شکستن شیشه در جلو درب به Sacramento County jail. صدها نفر در ویسالیا بیش از حد.

اوکلند girded برای بیشتر خشونت به معترضان برنامه ریزی برای جمع آوری در اطراف nightfall. سان خوزه تمیز کردن پس از یک خشونت جمعه شب دیدم 38 نفر بازداشت یک افسر بستری و هشت ماشین پلیس تخریب.

در جای دیگر در کالیفرنیا چند صد شعار تظاهر کنندگان راهپیمایی از طریق سان فرانسیسکو در حالی که در شمال سن دیگو پلیس با شلیک گاز اشک آور سعی کنید به شکستن یک گروه بزرگ است که به مبارزه طلبیده دستور به ترک لا مسا مقر پلیس.

اما پس از یک شب جمعه از خشونت را دیدم بیش از 500 دستگیری عمدتا مسالمت آمیز تظاهرات روز شنبه در نزدیکی بیشه, محبوب, هوای آزاد, بازار در وسط شهر تفویض در بعد از ظهر زمانی که معترضان چندین Los Angeles Police Department وسایل نقلیه در آتش درگیری ها و فروشگاه ویندوز و تحت پوشش یک شهر با نقاشی های دیواری.

دست کم نه پلیس Suv ها آسیب دیده و یا تخریب – برچسب زده شده با ضد پلیس گرافیتی, ویندوز, شکست, لاستیک, سوراخ. پلیس با استفاده از باتوم به حرکت معترضان به عقب و گلوله های لاستیکی به پراکندگی جمعیت.

مترو به حالت تعلیق در اتوبوس و قطار خدمات در تمام مناطق اعتراض.

حمل و نقل آژانس در زمان عمل "برای اطمینان از ایمنی از هر دو عمومی و لا کارکنان مترو" گفت: مدیر اجرایی Phillip A. واشنگتن است.

تعلیق شد و بلافاصله موثر خواهد بود و تا 5:30 صبح یکشنبه در سراسر شهر بود حکومت نظامی واشنگتن گفت.

Cyndia Ortega, 26 لس آنجلس ایستاده بود در یک پارکینگ خارج یک معامله گر جو با شکست درب شیشه ای, فقط قدم از پلیس خط. اورتگا گفت: او در پشتیبانی از تظاهرات صلح آمیز است.

"ما در اینجا برای شکستن همه چیز و مشعل همه چیز" او گفت:.

در ساکرامنتو اعتراض صدها نفر در نزدیکی ایالت کالیفرنیا ساختمان کاپیتول. پلیس واکنش نشان نمی دهند به بطری آب انداخته بودن و یا نقاشی های دیواری در سراسر خیابان در استنلی Mosk دولت کتابخانه ها و دادگاه های ساختمان.

ساکرامنتو ساکن Marques Haynes با حضور کردند.

"اگر ما را مجبور به پایین آمدن در اینجا و حمایت از یکدیگر و متحد این چیزی است که ما قصد داریم به انجام," او گفت:. "ما باید به تغییر سیستم. اما این حق در اینجا ما خسته. ما خسته از مرگ."

در شنبه شب در بیکرزفیلد حدود 75 نفر با تجمع در مقابل ساختمان مقر پلیس.

بسیاری از آنها را گذاشته و مسدود تقاطع شعار "نمی توانم نفس بکشم" نه دقیقه.

در مرکز شهر نورآباد بیش از 300 نفر پیوست صلح آمیز مارس, مسدود کردن خیابان های مرکز شهر و خیابان سوم پل.

راهپیمایان بسیاری از حامل نشانه هایی است که خواندن "Black Lives Matter" و "عدالت برای جورج فلوید" با حضور در پلازا پارک. این گروه پس از آن راه می رفت به اخنرد اداره پلیس ایستگاه در سراسر سوم پل خیابان و پشت به میدان پارک توقف ترافیک برای چند دقیقه. سازمان دهندگان دست از ماسک صورت و دست عفونی و معترضان شعار "نه عدالت بدون صلح است. هیچ نژادپرستانه پلیس."

ماه مارس به طول انجامید حدود یک ساعت بدون عمده حضور پلیس. وجود دارد گزارش ها از نقاشی های دیواری در خیابان سوم پل کارنگی موزه هنر و کسب و کار در این نزدیکی هست اما هیچ حوادث دیگر.

برخی از عینک تی شرت که به عنوان خوانده شده "من نمی توانم نفس بکشم." پدر و مادر آورده کودکان همراه و عبور اتومبیل honked در حمایت از.

در رنو نوادا ساکنان تحت مقررات منع رفت و آمد تا 7 صبح یکشنبه پلیس گفت: شب شنبه.

رنو روزنامه, مجله, خبرنگار در صحنه می گوید معترضان شکست تمام پنجره ها در طبقه همکف از رنو شهرستان سالن. برخی از ویندوز بالاتر داستان شکسته شد, توسط معترضان پرتاب اشیاء.

قبل از پلیس شروع به استفاده از گاز اشک آور پلیس به معترضان در نزدیکی رنو شهرستان سالن آنها را در غیر قانونی جمع آوری بیش از بلندگو. هنگامی که مردم آن را ترک پلیس پیشرفته در جمعیت است.

شهرستانها ترس تظاهرات ممکن است سوخت, موج جدید شیوع ویروس

برخی از رهبران جذاب برای آرامش در مکان های که در آن جمعیت شکست مغازه و تخریب ماشین های پلیس در سال های اخیر شب شده است توزیع ماسک و هشدار تظاهرکنندگان آنها با قرار دادن خود در معرض خطر است.

"اگر شما بودند معترض شب گذشته, شما احتمالا نیاز به دریافت یک COVID آزمون این هفته" آتلانتا شهردار Keisha لنس پایین گفت: شنبه شب. "هنوز هم وجود دارد یک بیماری همه گیر در آمریکا که به کشتن سیاه و قهوه ای مردم در شماره های بالاتر."

مینه سوتا فرماندار گفت: بیش از حد بسیاری از معترضان نبودند اجتماعی فاصله و یا با پوشیدن ماسک بعد از غذای تماس پیش از آن در هفته.

اما بسیاری از به نظر می رسید مصمم.

"این خوب نیست که در وسط یک بیماری همه گیر ما باید از اینجا خطر زندگی ما" اسپنس اینگرام گفت: جمعه پس از راهپیمایی با دیگر معترضان به دولت و کنگره آمریکا در آتلانتا. "اما من باید به اعتراض برای من زندگی و مبارزه برای زندگی من تمام وقت."

Ingram, 25 بود که با پوشیدن یک ماسک گفت: او تا به آسم و نگران بود در مورد ابتلا به ویروس. اما او گفت: به عنوان یک زن سیاه و سفید او همیشه احساس می شود که زندگی او در معرض خطر از دست پلیس و او نیاز به اعتراض است.

تظاهرات قتل فلوید می آیند در زمانی که بسیاری از شهرستانها آغاز شد برای استراحت اقامت در خانه سفارشات.

که به خصوص نگران کننده برای کارشناسان بهداشت که از ترس که سکوت حامل ویروس که هیچ علائم می تواند ناخواسته آلوده دیگران در گردهمایی با مردم بسته بندی شده گونه به گونه و تشویق و jeering بدون ماسک.

"این که آیا آنها در حال اخراج کردن یا نه که نمی جلوگیری از آنها را از گرفتن این ویروس گفت:" برادلی پولاک رئیس گروه بهداشت عمومی دانشگاه کالیفرنیا دیویس.

حتی برای بسیاری از معترضان شده اند که با پوشیدن ماسک کسانی که آن را تضمین نمی کند حفاظت از coronavirus. مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری توصیه پارچه ماسک زیرا آنها می توانند آن را مشکل تر برای افراد آلوده به ویروس – اما آنها طراحی شده برای محافظت فرد با پوشیدن ماسک از گرفتن آن است.

مقررات منع رفت و آمد: لس آنجلس مجموعه 8 ساعت منع رفت و آمد به عنوان پلیس لس آنجلس اتومبیل های آتش در نزدیکی بیشه

سیم تغذیه از ایالات متحده آمریکا امروز شبکه آسوشیتد پرس TNS و شهرستان اخبار خدمات نیز گنجانده شده است.

شین Newell را پوشش می دهد آخرین اخبار و غربی Coachella Valley شهرهای Palm Springs, کلیسای جامع شهر و دزرت هات اسپرینگز. او را می توان در رسید shane.newell@desertsun.com, 760-778-4649 و یا در توییتر @journoshane.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن