جورج فلوید تظاهرات: اینجا محلی پلیس کلانتر سیاست در گاز اشک آور و باطوم بیشتر

انزال زن, Shulman ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 2:22 PM EDT Jun 13, 2020در ردینگ تظاهرات بیش از مینیاپولیس پلیس قت

توسط ABTINNEWS در 24 خرداد 1399

در ردینگ تظاهرات بیش از مینیاپولیس پلیس قتل جورج فلوید را تا حد زیادی شده است, صلح آمیز با ماموران در یک نقطه حتی همراهی راهپیمایان, پایین خیابان دادگاه.

اما پلیس در برخی از حوادث فلفل-اسپری اشک آور و تانک و حتی مورد ضرب و شتم شرکت کنندگان و گاهی اوقات فیلم های تکان دهنده هستند و آنچه از شما خواسته رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom به صورت یک ایالت استاندارد استفاده-از-نیروی سیاست.

"این قابل رویت ترین و جدی ترین جنبه از کار ما" گفت: Ed Obayashi ملی مشاور در استفاده-از-نیروی مسائل و معاون کلانتر و مشاور حقوقی برای Plumas County Sheriff ، "شما همیشه می توانید درست یک گزارش. هنگامی که باتون-اعتصاب می رود و یا پرتابه شما نمی توانید نگاهی که به عقب است."

Obayashi گفت: سیاست های کنونی برای ردینگ اداره پلیس Shasta County Sheriff و اندرسون اداره پلیس نسبتا استاندارد برای کالیفرنیا.

در اینجا نگاهی به رسمی خود را از سیاست کنترل جمعیت ،

'هیچ چیز' سیاه و سفید'

اولین چیزی که به یاد داشته باشید: در حالی که آن را آسان به اشتباه سیاست دستی به عنوان یک قاعده کتاب Obayashi گفت: این واقعا فقط یک راهنما است.

"هیچ چیز را در سیاه و سفید و به خصوص این منطقه از قانون" او گفت:. "به اندازه کافی وجود ندارد صفحات در جهان به آدرس هر امکان بالقوه سناریو است که می آید تا در پلیس کار می کنند به خصوص وقتی که می آید به استفاده از زور است."

Obayashi گفت: بیشترین اجرای قانون در کالیفرنیا با استفاده از یک قالب برای سیاست های آنها ممکن است پس از تنظیم و درست است از ردینگ اندرسون و کلانتر ،

در حالی که هر سه بخش با استفاده از همین قالب اندرسون و کلانتر, تمایل کمتر به دستورالعمل از ردینگ.

Obayashi گفت: این مشترک روستایی حوزه های قضایی اجازه می دهد تا نیروی بیشتر به دلیل تنهاست نمایندگان گشت زنی در مناطق دور افتاده لزوما رفتن به پشتیبان گیری.

"ما نمی لوکس از داشتن یک دوجین افسران," او گفت:. "شما خود را در وسط شب در وسط هیچ جا."

هنگامی که آنها با استفاده از جمعیت-کنترل تکنیک

با کنترل جمعیت به عنوان مثال دو شهر و شهرستان در اصل همان سیاست اما کلانتر را ندارد به عنوان بسیاری از دستورالعمل ها.

سیاست برای همه سه سازمان شروع می شود با مشاوره است که "به منظور کنترل افراد که خشونت یا که نشان می دهد قصد به خشونت های (آژانس) اجازه ماموران برای استفاده از دستگاه های کنترل مطابق با دستورالعمل در این سیاست و استفاده از زور در سیاست."

برای تمام ادارات و کارمندان که استفاده از دستگاه برای کنترل مردم باید به آموزش در آنها دستگاه ها باید به تایید رئیس پلیس کلانتر یا "مجاز منصوب." حتی پس از آن "که با استفاده از دستگاه های کنترل افسران باید با دقت در نظر گرفتن تاثیر بالقوه مناطق به منظور به حداقل رساندن صدمات و ناخواسته اهداف" سیاست خواند.

پس از آن است که در شهرستانها و کلانتر, شروع به متفاوت است.

RPD و اندرسون هر دو باید تمام زیر مجموعه در "مسئولیت" در هنگام استفاده از کنترل جمعیت و کلانتر, سیاست حذف آن بخش.

در بخشی از این سیاست برای ردینگ و اندرسون شامل این قانون که "همه عادی نگهداری شارژ و یا تمیز کردن باقی می ماند باید مسئولیت پرسنل با استفاده از دستگاه های مختلف. هر گونه آسیب دیده باطل منسوخ شده و یا صرف کنترل دستگاه و یا مهمات همراه با اسناد و مدارک توضیح علت این آسیب باید بازگشت به مگس کش زدن تاکتیکی فرمانده یا نماینده برای وضع."

آیا افسران تصمیم به استفاده از تاکتیک برای کنترل جمعیت می توانند به فرد است.

Obayashi گفت: یک افسر ممکن است احساس نیاز به استفاده از برخی از تکنیک های مبتنی بر خود و یا اندازه و یا عوامل دیگر اما این لزوما بی دلیل فقط به خاطر اینکه یک افسر دیگر نمی خواهد که به.

"همین دلیل است که این دستورالعمل تعریف نمی شود, 'هی این یکی از اندازه متناسب با تمام و امر در همه جا و در هر زمان,'," او گفت:. "این چنین چیزی وجود ندارد و هرگز وجود داشته باشد."

باطوم

وقتی که می آید به باتون ردینگ گسترده تر قوانین از کلانتر دفتر و یا اندرسون.

برای هر سه بخش "نیاز به بلافاصله کنترل مشکوک باید وزن برابر خطر باعث آسیب جدی است. سر و گردن و گلو و ستون فقرات و قلب و کلیه ها و کشاله ران نباید عمدا هدفمند به جز زمانی که افسر منطقی معتقد است که مظنون به شمار قریب الوقوع تهدید جدی آسیب بدنی یا مرگ به افسر و یا دیگران است."

اما ردینگ سیاست بر مردم ضربه با باتوم شامل یک ماده است که آنها را درمان پزشکی در حالی که دو نفر دیگر بخش " سیاست نیست.

"هر گونه شک زده با باتوم باید منتقل شود به بخش مورد تایید مرکز پزشکی برای درمان پزشکی قبل از رزرو. افسران باید عکس همه قابل مشاهده و شکایت از صدمات حتی زمانی که هیچ شواهدی موجود است."

ردینگ نیز نیاز به افسران برای استفاده تایید باطوم و اعمال قوانین اگر یک افسر بازدید کسی که با یک چراغ قوه.

گاز اشک آور و بیشتر

به گاز اشک آور و اسپری فلفل هر سه بخش در واقع همان سیاست به جز کلانتر و اندرسون نیز بخش مجزا در "فلفل پرتابه."

عوامل شیمیایی "ممکن است مورد استفاده برای کنترل جمعیت, جمعیت پراکندگی و یا در مقابل سنگر مظنون بر اساس شرایط. تنها فرمانده لشکر تماشای فرمانده SWAT فرمانده تاکتیکی و یا حادثه فرمانده ممکن است اجازه تحویل و استفاده از گاز اشک آور و تنها پس از ارزیابی تمام شرایط در آن زمان شناخته شده و تعیین می کند که چنین نیروی منطقی به نظر می رسد توجیه و ضروری است. زمانی که عملی آتش پرسنل باید هشدار داده شود و یا احضار به صحنه قبل از به کارگیری گاز اشک آور برای کنترل هر گونه آتش سوزی و کمک به ارائه کمک های پزشکی و یا تخلیه گاز در صورت نیاز."

اسپری فلفل, شناخته شده به طور رسمی به عنوان ألرس فلفل دلمه ای"ممکن است در نظر گرفته شده برای استفاده به ارمغان بیاورد تحت کنترل یک فرد یا گروه از افرادی که درگیر شدن در, و یا در مورد شرکت در رفتار خشونت آمیز. OC اسپری باید این توان در برابر افراد و یا گروه هایی که صرفا موفق به پراکنده کردن یا نه منطقی به نظر می رسد در حال حاضر یک خطر برای ایمنی از افسران و یا عمومی است."

برای هر سه بخش کسی اسپری "و یا در غیر این صورت تحت تاثیر استفاده از OC باید بی درنگ ارائه شده را با آب تمیز برای پاکسازی مناطق آسیب دیده. آن دسته از افرادی که شکایت دارند بیشتر اثرات شدید باید مورد بررسی قرار گیرد مناسب پرسنل پزشکی است."

پرتابه

سیاست نیز آدرس "انرژی جنبشی پرتابه" که Obayashi گفت شامل کیف های باقلا و آنچه اکثر مردم می دانند که به عنوان گلوله های لاستیکی.

هر سه بخش در اصل همان سیاست, اما یک بار دیگر ردینگ است تنگ تر راهنمایی در مورد که باید در پایان دریافت از پرتابه.

هر گروه می گوید هر یک از آنها در حال "متعهد به کاهش بالقوه برای درگیری های خشونت آمیز. انرژی جنبشی پرتابه استفاده می شود که به درستی کمتر احتمال دارد منجر به مرگ یا جراحات جدی است و می تواند مورد استفاده قرار گیرد در تلاش برای د-تشدید بالقوه مرگبار وضعیت است."

در حالی که "افسران مورد نیاز نیست و یا مجبور به استفاده از تایید مهمات در جای دیگر تاکتیک های مناسب اگر درگیر افسر تعیین می کند که استقرار این مهمات را نمی توان انجام می شود با خیال راحت" بخش راهنما می گوید: "اشوبگرانه" رفتار مانند پرتاب بطری های آب و حتی شواهدی که فرد مرتکب جرم و یا امتناع از دستور برخی از شرایطی که ممکن است برای تماس استفاده کنید.

هنوز هم همه چیز افسران باید در نظر بگیرید هنگامی که به طور بالقوه شلیک شامل فاصله و زاویه نوع مهمات چگونه ضخیم لباس کسی را که چگونه نزدیک آنها به دیگران محل سکونت خود و "آیا این موضوع اقدامات دیکته نیاز به پاسخ فوری و استفاده از دستگاه های کنترل به نظر می رسد مناسب است."

در ردینگ دیگر از "بحرانی و فوق العاده" شرایط افسران توصیه برای جلوگیری از شلیک بدیهی است که زنان باردار و افراد مسن و یا از لحاظ جسمی ضعیف مردم از پیش فرزند کسی که می تواند به سقوط کردن چیزی به کسی رانندگی و کسی که دستبند و یا "مشابه" مهار "مگر در مواردی که اقدامات محدود فرد در حال حاضر مقاومت در برابر خشونت به افسران و یا یک تهدید فوری از آسیب فیزیکی به افسران مهار فرد یا افراد دیگر در حال حاضر."

که ارائه نیست در دفترچه راهنما برای اندرسون یا کلانتر ،

ماندن تا به روز با آخرین ردینگ اخبار:

  • 'وحدت بالاتر از همه': چگونه صلح غالب در جورج فلوید اعتراض در مرکز شهر ردینگ و تالار شهر
  • چرا که پایان دادن به این اعتراض بود 'سورئال لحظه جادویی' به صورت یک ردینگ پلیس گروهبان
  • مصاحبه: کلانتر دانست و در مورد شبه نظامی اما نمی دعوت به تظاهرات ردینگ

برای همه گروه ها اگر افسران تصمیم به آتش "اخطار شفاهی از استفاده از این دستگاه باید قبل از کاربرد آن مگر اینکه آن را در غیر این صورت خطر انداختن ایمنی از افسران و یا زمانی که آن را نه عملی با توجه به شرایط. هدف از این هشدار این است که به فرد یک فرصت مناسب به طور داوطلبانه مطابق و برای هشدار دادن به دیگر افسران و افرادی که از این وسیله مستقر شده اند."

اما زمانی که اجتماعات بزرگ اتفاق می افتد, آموزش به پایان می رسد که مهم تر از هر آنچه در این مقام handbook, Obayashi گفت.

"من همیشه گفته ام 1% سیاست 99% آموزش," او گفت:.

انزال زن, Shulman را پوشش می دهد یک کمی از همه چیز را برای ثبت شوند. به طور خاص او را دوست دارد به نوشتن در مورد مسائل این جامعه از طریق فرم داستان سرایی. کار او اغلب مراکز محلی جرم امکانات و سیاست و موفق به کسب جوایز برای بهترین نوشته, بهترین کسب و کار پوشش و بهترین گزارش های تحقیقی در کالیفرنیا اخبار انجمن ناشران را بهتر روزنامه های مسابقه. او در توییتر دنبال کنید (@ashulman_RS) او را در 530-225-8372 و برای حمایت از کار خود را, لطفا با عضویت در.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن