جورج فلوید تظاهرات: 1 کشته و صدها نفر دستگیر شده در سراسر کالیفرنیا

کریستوفر دامین پالم اسپرینگز آفتاب صحرامنتشر شده 4:12 PM EDT مه 30 سال 2020کالیفرنیا تظاهرات از سر گرفته شد رو

توسط ABTINNEWS در 11 خرداد 1399

کالیفرنیا تظاهرات از سر گرفته شد روز شنبه پس از یک شب تبدیل شده است که خشونت آمیز و مرگبار به تظاهرکنندگان ابراز خشم خود را بیش از مرگ جورج فلوید توسط پلیس در ایالت مینه سوتا در اوایل این هفته.

کارگر به عنوان یک فدرال مامور امنیتی در Ronald V. Dellums ساختمان فدرال در اوکلند به ضرب گلوله کشته شد به مرگ در شب جمعه پس از یک فرد ناشناس باز آتش بر او و دیگر نیروهای امنیتی در اطراف 9:45 p. m.

صحنه تیراندازی بود و در حدود نیمی از یک مایل از اوکلند به مقر پلیس که در آن تظاهرات بیش از فلوید مرگ برگزار می شد.

مقامات ایالات متحده توصیف کشتار به عنوان داخلی تروریسم آسوشیتد پرس گزارش داد.

"هنگامی که کسی به اهداف یک افسر پلیس و یا یک ایستگاه پلیس با قصد انجام آسیب و تهدید و ارعاب – این است که یک قانون داخلی تروریسم" DHS اقدام معاون دبیر کن Cuccinelli گفت.

در سراسر این کشور تظاهرات شبانه در سمت چپ پنجره شکست و فروشگاه سرقت و آتش سوزی در منطقه خلیج سان فرانسیسکو و لس آنجلس که در آن بیش از 500 دستگیر شدند در طول یک ساعت بلند داد و بیداد از طریق مرکز شهر.

خشونت در کالیفرنیا و در سراسر کشور بود که موجب خشم بیش از فلوید مرگ در مینیاپولیس در روز دوشنبه بود که گرفته شده بر روی تلفن همراه تصویری. چهار افسر پلیس که در دستگیری فلوید برای سوء ظن از گذراندن یک لایحه تقلبی از کار اخراج شدند سه شنبه و یکی از افسران متهم شده بود روز جمعه سوم-قتل عمد و غيرعمد اتهامات عنوان شده برای استفاده از زانو خود را به پین فلوید پایین گردن خود را برای بیش از هشت دقیقه و حتی به عنوان فلوید التماس هوا و رفت لنگی.

بیشتر: سیاه و سفید زندگی می کند موضوع دیگر معترضان را متوقف لا ترافیک سر و صدا CHP خودرو پس از مینیاپولیس مرگ انسان

اوکلند تیراندازی نیز مجروح دیگر مامور امنیتی در خارج از ایالات متحده دادگاه هنگامی که یک وسیله نقلیه کشیده بیرون و کسی باز آتش در قرارداد ماموران امنیتی که مشغول به کار برای فدرال خدمات حفاظتی از وزارت امنیت داخلی اف بی آی گفت.

هویت از افسران منتشر نشده و وجود دارد هیچ کلمه ای در وضعیت زخمی افسر.

افسران محافظت از دادگاه فدرال خانه به عنوان بخشی از وظایف خود را به طور منظم.

در نزدیکی سن خوزه تظاهرکنندگان تعطیل بزرگراه 101 برای یک زمان کوتاه قبل از پلیس و پرتاب گاز اشک آور در قوطی در جمعیت. تلویزیون تصویری نشان داد یک SUV حمایت به جمعیت معترضان و آمار حداقل دو نفر قبل از رانندگی دور.

سن خوزه شهردار سام Liccardo التماس کرد با معترضان به آرام باقی می ماند.

"ما شما را بشنود و بسیاری از این افسران که در خیابان با تظاهرکنندگان به اشتراک گذاری بسیاری از خشم این است که بسیاری از ما باید احساس زمانی که ما می بینیم بی رحم و جنایت است که متعهد شد در مینیاپولیس و ما احساس شدید غم و اندوه بیش از جورج فلوید مرگ" Liccardo سی ان ان گفت. "این مهم است برای همه ما و با تشخیص ما باید به اشتراک گذاری این مشترک انسان خشم و سوراخ سوراخ شدن یکی در برابر دیگر نمی خواهد ما به جایی که ما می خواهیم."

یک زندگی موضوع اعتراض در کالیفرنیا مرکزی دره شهر خمین آغاز شده و در ظهر. ده ها تن از تظاهرکنندگان جمع شده در کلدول خیابان و Mooney بلوار بزرگترین تقاطع در Tulare County, برگزاری, نشانه هایی که به عنوان خوانده شده "آیا شلیک" و "پوست تن جرم نیست" و شعار "نمی شلیک" و "سیاه و سفید زندگی می کند مهم است."

لس آنجلس

غارت و تخریب اموال سوار صبح روز شنبه در لس آنجلس به عنوان پلیس مشغول به کار برای متفرق کردن معترضان وجود دارد پس از سومین شب از تظاهرات توده ای.

پلیس مجموعه ای تا زد و خورد خطوط در سراسر منطقه مرکز شهر و اخراج غیر کشنده مهمات در حداقل یک حادثه شهر خبری سرویس گزارش شده است.

معترضان غارت چندین مرکز کسب و کار از جمله یک هدف فروشگاه Rite Aid, استارباکس و فروشگاه طلا و جواهر در نزدیکی خیابان ششم و برادوی است. آتش سوزی مشتعل در نزدیکی تقاطع تپه و خیابان هفتم و در یک مورد یک نفر انداخت شلنگ آتش در حال استفاده توسط یک آتش نشان را به سوختن در آتش است.

"من متاسفم که L. A. شکست خورده امشب" رئیس پلیس لس آنجلس میشل مور به خبرنگاران گفت: شب جمعه. "توانایی ما برای یک تظاهرات بیان دیدگاه ما خشم ما انزجار متاسفانه تبدیل به یک سرکش وضعیت با ماموران مجروح شدن اموال آسیب رخ می دهد."

حداقل یک افسر بود مورد حمله معترضان در میدان پرشینگ و دو نفر دیگر مجروح شدند, Los Angeles Police Department سروان. Gisselle Espinoza به خبرنگاران گفت:.

تظاهرکنندگان با تجمع در مقابل ساختمان تالار شهر در شب جمعه, اما این اعتراض اعلام شد غیر قانونی مجمع در مدت کوتاهی قبل از 9:30 p. m. به دلیل "تکرار اعمال خشونت و صدمه به اموال" به گزارش پلیس لس آنجلس.

"من باور دارم در شهر ما. L. A. اندازه کافی قوی برای مقاومت برای عدالت و راه رفتن در عشق" شهردار اریک Garcetti گفت در توییتر در شب جمعه است. "ما احترام هر Angeleno حق اعتراض به خشونت و خرابکاری لطمه می زند و تمام. اجازه دهید به یاد داشته باشید که چرا ما مارس محافظت از هر یک از دیگر و آوردن صلح آمیز برای پایان دادن به درد شب."

تظاهرات در لس آنجلس قرار بود روز شنبه.

یکی سازمان یافته توسط اتحاد ملی در برابر نژادپرستانه و سرکوب سیاسی خواستار عدالت برای فلوید و فوری امن آزادی زندانیان در زندان مرکزی و برج های دوقلو Correctional Facility برنامه ریزی شده بود برای ظهر شنبه.

Black Lives Matter لس آنجلس و ساختمان PWR برنامه ریزی ظهر تظاهرات در پان پاسیفیک پارک 7600 بورلی بلوار.

یکی دیگر از اعتراض به میزبانی ائتلاف برای جامعه کنترل پلیس برای مجموعه 1 p. m. روز شنبه در خارج از LAPD جنوب شرقی ایستگاه 145 W 108th سنت

و یک روز ملی اعتراض - لس آنجلس تظاهرات برای مجموعه 3 p. m. در Mariachi پلازا 1831 E. اول سنت به "تقاضای آزادی جمعی در حال حاضر برای همه زندانیان و همچنین پایان دادن به پلیس ترور و جنایت" علیه Latinos و سیاه پوستان است.

تظاهرات نیز رخ داده و روز شنبه در نزدیکی تاوزند اوکس در شهرستان ونتورا فقط در شمال لس آنجلس.

بیش از 100 نفر جمع آوری شده در این شهرستان در اعتراض به Floyd را از مرگ و میر. اعتراض سازماندهی شده بود توسط یک گروه محلی زنان ایران برای تغییر تشکیل شده است که در ماه سپتامبر. یکی دیگر از اعتراض برنامه ریزی شده است برای شنبه بعد از ظهر در نزدیکی نورآباد.

لاس وگاس

حدود 400 نفر در راهپیمایی پایین لاس وگاس بلوار در شب جمعه که در آن آنها مواجه شد توسط پلیس. وجود دارد حداقل 31 نفر دستگیر شدند از جمله دو نفر از عکاسان خبری یکی برای لاس وگاس را نقد کنید مجله با توجه به رنو روزنامه مجله.

عکاسان متهم شدند با شکست پراکنده با توجه به یک صدای جیر جیر از یک Las Vegas Review-Journal خبرنگار. که کاغذ, مشاور حقوقی کار می کرد به شب به یکی از روزنامه نگاران منتشر شد و او شده است با توجه به حساب توییتر.

بدون آسیب در میان معترضان بودند گزارش شده است که دو افسر پلیس مجروح شدند از جمله یکی از بستری با مچ دست آسیب است. یک وسیله نقلیه پلیس تخریب شد توسط گرافیتی افسر لری هدفیلد لاس وگاس Metropolitan Police Department سخنگوی آسوشیتدپرس گفت.

برخی در لاس وگاس جمعیت led شعارهای "من نمی توانم نفس بکشم" و "نه عدالت بدون صلح!" یکی در خانه نشانه بخوانید: "Covid تعطیل کردن همه چیز اما نژاد پرستی."

تظاهرات در لاس وگاس و رنو در حال برنامه ریزی برای شنبه بعد از ظهر.

AP و شهرستان, اخبار, خدمات کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب