جورج فلوید وکیل خانواده می گوید پلیس ممکن است شناخته شده و قربانی; تهمت میاد گارد ملی; شهرستانها انتخاب کنید تا قطعات: به روز رسانی زنده

جان بیکن و جوئل شانون ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 2:14 PM EDT 31 مه سال 2020شیکاگو بود و بستن خیابان ها

توسط ABTINNEWS در 11 خرداد 1399

شیکاگو بود و بستن خیابان های رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را تشویق می کردند گارد ملی و فشار ساختمان به صورت ویژه دادستان به عنوان مرگ جورج فلوید در بازداشت پلیس مینیاپولیس همچنان طنین انداز در سراسر کشور.

بنیامین Crump وکیل خانواده جورج فلوید می گوید این افسر پلیس که فشرده زانو خود را در Floyd گردن ممکن است شناخته شده اند فلوید و باید به اتهام قتل درجه اول. افسر درک چوین شد متهم درجه دوم قتل نفس و سوم-قتل درجه و اخراج در هفته گذشته و چند روز پس از رویارویی.

فلوید اعضای خانواده و مینیاپولیس رهبران خواست رژیم صهیونیستی است. تیم Walz به نام دولت دادستان کل کیت الیسون ویژه دادستان برای بررسی فلوید مرگ است.

در شیکاگو یکی از ده ها تن از شهرستانها با خرید و فروش گاهی-تظاهرات خشونت آمیز بیش از 20 افسر پلیس زخمی شدند ده ها تن از ساختمان های آسیب دیده بودند و چندین وسایل نقلیه سوخته شنبه شب.

در روز شنبه را روز ملی اعتراض ده ها هزار نفر از مردم به خیابان ها ریختند. مینیاپولیس, لوس آنجلس, شیکاگو و آتلانتا در میان شهرستانها وضع حکومت و سعی در سرکوب این تحول باعث فلوید مرگ نابرابری نژادی و خشونت پلیس.

برخی از روزنامه نگاران پوشش تظاهرات مجروح شدند و با گاز اشک آور و دود بمب و nonlethal پرتابه شلیک شده توسط پلیس. در پیتسبورگ حداقل سه روزنامه نگاران محلی زخمی شدند, توسط معترضان, پلیس گفت:.

منابع, راه هایی برای کمک: چگونه شما می توانید از صفحه اصلی

ما زنده وبلاگ به روز خواهد شد در طول روز است. در اینجا آخرین تحولات:

Crump: افسر ممکن است شناخته شده اند فلوید قبل از رویارویی

وکیل برای جورج فلوید خانواده می گوید: صاحب یک کلوپ شبانه که در آن فلوید مشغول به کار به عنوان یک گارد امنیتی اطلاع خانواده که چوین شد یک افسر کردن وظیفه وجود دارد.

"آنها تا به حال به همپوشانی" حقوق مدنی وکیل بنیامین Crump گفت: CBS چهره ملت است. "و به طوری که در حال رفتن به جنبه های جالب توجه به این مورد و امیدوارم ارتقاء این اتهامات به قتل درجه اول به دلیل اعتقاد ما بر این او می دانست که جورج فلوید بود."

Crump گفت فلوید نشان داد قصد نگه داشتن زانو خود را در یک مرد گردن برای تقریبا ده دقیقه در حالی که فلوید بود "التماس و تمنا برای نفس" Crump گفت.

60 Secret Service عوامل مجروح در تظاهرات

بیش از 60 سرویس مخفی عوامل مجروح در درگیری با معترضان در واشنگتن روز جمعه و شنبه آژانس گفت. برخی از آنها حمله – "لگد دار و در معرض مایعات بدن," مقامات گفت. یازده گرفته شد و به بیمارستان با غیر تهدید کننده زندگی صدمات. گفته معترضان تخریب شش راز خدمات وسایل نقلیه بارها و بارها سعی کردم به دست کشیدن بیش از موانع امنیتی و پرتاب آجر و سنگ و بطری آتش بازی و موارد دیگر در راز پرسنل خدمات.

هفده نفر بازداشت شده در جریان تظاهرات شنبه شب هنگامی که گروه های سازمان یافته "خم" در تخریب بیش از زمان تظاهرات شهردار موریل Bowser خود گفت.

کریستین فیلیپس

1 مرده در شیکاگو

شش نفر به ضرب گلوله کشته شدند و یکی کشته شد شهردار شیکاگو لری Lightfoot گفت. بیش از 20 افسران به بیمارستان رفت و حداقل دو نیاز به عمل جراحی گفت: سرپرست David Brown. پلیس ساخته شده 240 دستگیری براون گفت. در صبح روز یکشنبه در کنفرانس مطبوعاتی Lightfoot به نام پنج شنبه شب را تخریب مرکز شهر "ویرانگر است." او گفت: خودرو شد آتش و ویندوز بودند شکست.

"این است که چگونه ما به عدالت اجتماعی ؟ این است که چگونه ما را تغییر دهید ؟ قطعا نمی," او گفت:.

Lightfoot گفت که در علاوه بر این به این شهر مقررات منع رفت و آمد او در آوردن ایلینوی گارد ملی و محدود کردن دسترسی به مرکز شهر Loop منطقه که در آن تظاهرات صورت گرفت. Lightfoot گفت که او نیز تعلیق خدمات حمل و نقل به حلقه.

– فضل Hauck

مینیاپولیس, 'چیدن یک جارو'

بدون از دست دادن زندگی و نه عمده خسارت آتش سوزی گزارش شد پس از انفجار از خشونت است که در شنبه شب یک بار دیگر لرزاند, مینیاپولیس, یک شهر تحت محاصره اعتراضات تقریبا یک هفته شهردار یعقوب فری گفت. "حوادث شب گذشته بودند بدیهی است که دشوار است به تماشای بازسازی سفارش مهم بود" فری گفت: در یک کنفرانس خبری در روز یکشنبه ، فری گفت: "او را تشویق به دیدن ساکنان "بیرون آمدن از خانه های خود در برداشتن جاروب" برای کمک به رفت و برگشت دور مانده از شب از خشونت است.

مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی تبریک به گارد برای "کار بزرگ آنها بلافاصله پس از ورود در مینیاپولیس."

شهر را دوباره تحمیل 8 بعد از ظهر حکومت نظامی در روز یکشنبه ، و فری متعهد به کشور و شهر به مکانی بهتر برای مردم رنگ.

"این اقدام یک افسر و انفعال سه افسر را برای همیشه لطفا برای تغییر شهر ما" فری گفت. "ما باید بهتر شدن شهر است. ما باید تبدیل به یک مطلب فقط شهرستان."

چوین صورت می تواند هزینه های اضافی و ماموران در صحنه جورج فلوید مرگ هستند "نه از جنگل" الیسون روز یکشنبه گفت. چوین را شریک و دو نفر دیگر از افسران که وارد صحنه حوادث گشوده اند و نه متهم شده است. الیسون صحبت در ان بی سی "ملاقات با مطبوعات" گفت: دادستان شهرستان Mike Freeman می تواند در نظر شارژ دیگر افسران با کمک و معاونت در جرم در میان دیگر می شمارد.

'چندین تیراندازی' 2 مرگ و میر در ایندیاناپولیس

ایندیاناپولیس Metropolitan Police Department تایید دو مرگ و میر و گفت: آنها در حال بررسی "چند" تیراندازی هیچ یک از آن بودند افسر-درگیر و پس از یک شب دوم از خشونت های خروشان از طریق بخش هایی از مرکز شهر. درگیری آغاز شد و در مه از گاز اشک آور و کمی بعد از 9 بعد از ظهر حدود دو ساعت پس از مسئولان شهرستان خواست در اعتراض سازمان به قرار دادن حوادث و پاک کردن خیابان ها. چندین معترض بازداشت شدند و خرابکاری گسترده گزارش شد پس. این یک دور صحنه های مختلف در روز قبل از آن که هزاران نفر از تظاهرکنندگان راهپیمایی مسالمت آمیز از طریق خیابان های مرکز شهر شعار هایی مانند "Black Lives Matter" و "بدون عدالت — نه صلح."

– تیم Evans, Indianapolis Star

می سی سی پی شهردار معذرت خواهی برای جورج فلوید توییتر پست

یک شهردار می سی سی پی است عذرخواهی برای رسانه های اجتماعی نوشته است که به نظر می رسید به دفاع از رفتار پلیس مینیاپولیس در Floyd مرگ است. گلبرگ شهردار هال مارکس اما او را تکذیب کرد نظرات نژادپرستانه و گفت که او نمی خواهد استعفا دهد.

"من اعتراف که من نظرات اخیر مرگ غم انگیز جورج فلوید در مینه سوتا ساخته شد با عجله و خوب فکر کردن و یا بیان" او گفت:. او عذرخواهی کرد و به شهر 10,000 ساکنان و هر کسی که ممکن است جرم است.

این پست و که او حذف شده از توییتر گفت که "اگر شما می توانید می گویند شما نمی توانید نفس کشیدن شما در حال تنفس است. به احتمال زیاد است که انسان در اثر مصرف بیش از حد و یا حمله قلبی. تصویری را نشان نمی دهد او مقاومت کردم که او را در آن موقعیت است. پلیس مصلوب کردند."

– Lici بوریج می سی سی پی شیپور لجر

4 افسران 3 روزنامه نگاران مجروح در پیتسبورگ

چهار افسر پلیس و سه روزنامه نگاران محلی زخمی شدند معترضان در پیتسبورگ شهرستان ایمنی عمومی اداره گفت. حداقل دو ماشین پلیس به آتش کشیده شد, به عنوان یک پرچم آمریکا, پلیس گفت:. چهل و سه بزرگسال و یک نوجوان دستگیر شدند. پلیس ایالتی نامیده می شدند و در مرکز شهر صدمه به اموال بود "گسترده" با ده ها تن از کسب و کار غارت عمومی ایمنی بخش است. شهردار لایحه Peduto متهم سفید نر "آنارشیست" از ربودن اعتراض.

"به کسانی که خرابکاری در مرکز شهر شما را دستگیر شود" Peduto گفت. "شما تبدیل شده اند بسیار میشن و از همه مهمتر – مردم شما ظاهرا راهپیمایی ،

خواندن این: مینه سوتا مقامات می گویند "خارج از آشوبگران' در حال ربودن تظاهرات صلح آمیز است. پس آنها چه کسانی هستند ؟

پلیس پیوستن به اعتراض در آلاسکا

"من نمی توانم نفس بکشم" تجمع در اسکله در جونو بود پیوست توسط ساکنان محلی و مقامات منتخب – و افسران پلیس. فلوید به زبان آمده "من نمی توانم نفس بکشم" چند بار در لحظات قبل از او درگذشت. جونیو رئیس پلیس اد مرسر گفت که او و دیگر اعضای گروه خود را با حضور در این تجمع برای نشان دادن همبستگی با ساکنان و گفت او نمی خواهد "تحمل استفاده بیش از حد از زور است." این تجمع برجسته بومی آلاسکا آهنگ های انجام شده توسط اعضای Yees کو دیگه رقص گروه چند گروه فرهنگی از جونیو.

"من در اینجا فقط به نشان می دهد که ما در این جامعه و مردم اجازه می دانم که صدای ما مهم نیست و برای مردم برای جلوگیری از کشتار ما" جنیفر ناخالص یک زن آمریکایی آفریقایی تبار گفت: جونیو امپراتوری.

"آیا بیرون رفتن از خانه خود را': سخت پاسخ در شهرهای دوقلو

مینه سوتا فرماندار Tim Walz وعده داده شده را به "نیروی پر از نیکی و عدالت" به عنوان مجری قانون اجرا حکومت نظامی در مینیاپولیس. "آیا بیرون رفتن از خانه خود را نمی همه چیز را سخت تر" Walz گفت.

به عنوان بخشی از دولت را افزایش اجرای مینه سوتا گارد ملی گفت: بیش از 4100 خدمات اعضای مستقر شده بودند به شهرهای دوقلو و پیش بینی شده بیش از 10000 به زودی به نام. چند ساعت پس از 8 بعد از ظهر حکومت نظامی آغاز شد و شنبه وجود دارد "هیچ صدمات گزارش شده از نتیجه" Minnesota Department of Corrections کمیسر پل Schnell به رسانه ها گفت. مینیاپولیس شهردار یعقوب فری گزارش حداقل دو ده دستگیری ساخته شد شب شنبه و گفت که خیلی زود به می گویند که آیا حکومت نظامی خواهد بود تمدید یک شب دیگر.

به دنبال ایالات متحده آمریکا امروز خبرنگاران Trevor هیوز و تایلر دیویس برای گزارش از زمین در شهرهای دوقلو.

شهردار لوس آنجلس می پرسد برای گارد ملی در میان خشونت

در لس آنجلس پلیس خودروهای سوخته پس از هزاران نفر از معترضان با حضور در پان پاسیفیک پارک ریخته به خیابان. شهردار اریک Garcetti خواسته گارد ملی ارسال می شود تا در این کشور به دومین شهر را به آتش کشیدند معترضان خودروهای پلیس و تخریب و burglarized فروشگاه در حالی که برخورد با خطوط افسران. Garcetti گفت که او خواسته رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom برای 500 تا 700 نفر از اعضای گارد.

در جای دیگر در کالیفرنیا چند صد شعار تظاهر کنندگان راهپیمایی از طریق سان فرانسیسکو در حالی که در شمال سن دیگو پلیس با شلیک گاز اشک آور سعی کنید به شکستن یک گروه بزرگ است که به مبارزه طلبیده دستور به ترک لا مسا مقر پلیس.

آتش سوزی در دادگاه و سالن شهرستان, ساختمان در متروپلیتن گورنمنت آاف نشویللدیویدسن بالانس

آتش سوزی در نشویل led شهردار جان کوپر اعلام وضعیت اضطراری مدنی. پلیس اعلام کرد که 10 p. m. مقررات منع رفت و آمد برای شهر و رژیم صهیونیستی است. بیل لی اعزام گارد ملی. ده ها تن از معترضان جمع شده بودند در مراحل نشویل جنایی دادگاه و تالار شهر پس از تجمع و راهپیمایی. تظاهرکنندگان شکست پنجره ها با سنگ و مواد دیگر نقاشی گروهی از پلیس. این وضعیت در ساختمان به نظر می رسد به فروکش حدود 7:30 p. m.

8:15 بعد از ظهر, آتش قابل رویت بود از طبقه اول دفتر در دادگاه. یک زمان کوتاه بعد از پلیس ضد شورش وارد به عنوان یک آتش سوخته در داخل یک پنجره در تالار شهر. افسران مستقر گاز اشک آور به تظاهرکنندگان خوشه در مرکز میدان پارک.

— کارکنان Tennessean

کمک: آسوشیتد پرس



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن