باغبانی در فلوریدا: کاشت ایده هایی برای یک وطن پرست باغ فقط در زمان برای روز یادبود

کارول ابر Bailey ویژه به TCPalmانتشار: 10:00 AM EDT مارس 20, 2020در این سال روز یادبود متفاوت خواهد بود. برای

توسط ABTINNEWS در 1 خرداد 1399

در این سال روز یادبود متفاوت خواهد بود. برای بسیاری از ما برای ایمنی شخصی که از همسایگان ما و دوستان مشاهدات برگزار خواهد شد در صفحه اصلی. پیشنهادات برای مشاهده یادبود روز از روز یادبود بنیاد شامل پوشیدن یک روز یادبود دکمه و پرواز پرچم آمریکا در نیمه کارکنان تا ظهر.

روز یادبود در روز ماتم ملی را حضور در مراسم مذهبی از انتخاب از طریق جلسات آنلاین, بازدید, یادبود, مکان از طریق تورهای مجازی و شرکت ملی لحظه ای از یاد در 3 p. m. توقف و فکر معنی روز. این یک روز خوب برای تجدید تعهد برای کمک به خانواده چپ ما افتاده مرده و ارائه کمک به جانبازان.

بسیار شخصی و میهنی یادبود و ادای احترام به کسانی که مردان و زنانی که فوت کرده اند برای آزادی ما کاشت یک وطن پرست باغ. آیا کاشته برای نمایش عمومی و یا آرام, شخصی, بزرگداشت آن باید شامل گل ها و گیاهان است که نگه داشتن خاطرات برای شما. یک انتخاب خوب خواهد بود یک باغ قرمز و سفید و آبی و گل و میوه و/یا برگ.

این زمان از سال Treasure Coast باغ گاهی اوقات بدون گل و یا رنگ. یک پروژه خوب برای یک روز یادبود یادبود خواهد بود به گیاه فلفل زینتی. آنها یک انتخاب خوب برای سالانه رنگ در تابستان باغ را به عنوان آنها هستند که گرما را تحمل. فلفل گیاهان رشد خوبی در شنی خوب زهکشی خاک و آفات مقاوم است. رنگ می آید از میوه (فلفل), شاخ و برگ و گل سفید.

فلفل برخی از قدیمیترین و شناخته شده گیاهان کشت شده است. تماس با ما خود را لذیذ میوه "فلفل" با توجه به هویت اشتباه. کلمبوس در بر داشت این جواهرات در حال رشد در کارائیب باغ و اشتباه آنها را به نام 'فلفل' احتمالا فکر آنها مربوط به بسیار باارزش اما botanically نامربوط فلفل سیاه.

آن است که اغلب گزارش رقم تعیین شده به عنوان زینتی هستند و غیر قابل خوردن. اما فلفل فلفل و زینتی انواع اگر رشد بدون سمی آفت کش ها خوراکی هستند اما ممکن است خوشمزه است. همه فلفل زینتی برای زیبایی رنگی میوه ها.

یک عضو بزرگ خانواده تاجریزی که شامل سیب زمینی و توتون و petunias فلفل در حال درست درختچه و سالانه و یا کوتاه مدت چندساله. برگ ها متناوب روی ساقه مستطیلی به نیزه ای شکل یا بیضی شکل 2-4 اینچ بلند و صاف است. گل های ستاره ای شکل; سفید و 5/8 اینچ در سراسر. گل ها پس از رنگ روشن و به شکل میوه.

فلفل ممکن است رشد به عنوان یک خانه یا پاسیو گیاهان با نور غیر مستقیم نور آفتاب کامل یا سایه. آفتاب کامل بهترین برای گلدهی و باردهی است. آنها تحمل ترین خاک های اسیدی به قلیایی و خوب زهکشی. فلفل رشد و میوه با آبیاری منظم; آنها متحمل به خشکی یک بار تاسیس شده است. کاشته شده توسط بذر و یا پیوند, انتظار, رنگارنگ, harvestable میوه 60 تا 90 روز پس از کاشت.

این روز یادبود گیاه چند فلفل زینتی در میهنی رنگ, 'قرمز', 'مروارید سیاه' با شاخ و برگ و میوه های به رنگ آبی و چند رنگی 'آجی Omnicolor' یا 'سبد آتش" که باید سفید میوه نارس خواهد بود یک ترکیب جالب در یک چشم انداز تخت. آن را به یک پروژه خانواده و گیاه چند فلفل زینتی باغ ظرف را ترک همسایه یا جانباز جلوی ایوان به افتخار قهرمانان ما است.

کارول ابر بیلی است که یک چشم انداز مشاور و horticulturist. ارسال سوالات به carol@yard-doc.com و یا بازدید از yard-doc.com برای اطلاعات بیشتر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن