باغبانی در فلوریدا: آموزش و پرورش کلید باغبانی به درستی

کارول ابر Bailey ویژه به TCPalmانتشار: 10:00 AM EDT Jun 3, 2020اخیرا موضوعاتی از این ستون شده اند در مورد کرم

توسط ABTINNEWS در 15 خرداد 1399

اخیرا موضوعاتی از این ستون شده اند در مورد کرم ها و آفات گیاهان بومی و مدیریت مناسب. به نظر من زیادی وجود دارد که اطلاعات غلط در مورد باغبانی محوطه سازی گیاهان و نحوه مدیریت در فلوریدا. آن را در اینجا متفاوت است; ما رشد چیزهایی که در زمان های مختلف از بسیاری از کشور ها و گیاهان رشد کل سال به جای برای چند ماه.

من اغلب دریافت ایمیل مخالفت با آنچه که من نوشته اند در این ستون. هیچ چیز اشتباه است که من اغلب به یاد بگیرند که از جمله ایمیل آن را به عنوان فرمان من به ادامه بحث برای متخصصان و کارشناسان مجرب و رعایت شرایط محلی. اگر من اشتباه من تلاش می گویند بنابراین گزارش اطلاعات صحیح.

من آموخته اند که هیچ چیز تغییر مردمی طولانی برگزار شد افکار از قصه های قدیمی همسران, اسطوره, و "همسایه من می گوید/آیا" سندرم بهتر از آموزش و پرورش خوب. بهترین راه برای رشد یک چمن زیبا, درخت, برش, باغ ظرف پر از سبزیجات و یا هر چیز دیگری است که به سادگی شروع به مسلح با بهترین پژوهش مبتنی بر اطلاعات در دسترس است.

در حالی که بسیاری از ما هنوز هم هزینه های زیادی از زمان در خانه, چرا که نه سعی کنید از آنلاین آموزش و پرورش در مورد باغبانی ؟ من پیشنهاد می کنم شما سعی می کنید برخی متناسب با فلوریدا شرایط و با حمایت واجد شرایط و منابع و تحقیقات است. در اینجا چند به اتمام است.

گیاهان بومی جنوب فلوریدا (https://nativeplantclass.weebly.com/lesson-1.html) یک کلاس آنلاین ساخته شده توسط دوستان دکتر جورج راجرز و جان برادفورد. هر از چند گاهی جورج و جان پیشنهاد این دوره به عنوان مربی-حضور در دوره. اما آن را نیز ساخته شده است برای خود گام دستورالعمل و رایگان برای انجام این کار است. لطفا توجه داشته باشید هیچ مربی حاضر خواهد بود به نگاه بیش از تصاویر درخواست برای کلاس یا پاسخ به سوالات. به شما خواهد آموخت که همه چیز در مورد گیاهان برای این منطقه و محل مناسب برای رشد.

فلوریدا موزه در محوطه دانشگاه فلوریدا ارائه باغبانی برای گرده آنلاین (https://www.floridamuseum.ufl.edu/events/blog/gardening-for-pollinators-2020/). البته خود گام و طول می کشد حدود 45 روز برای تکمیل. این دوره با تمرکز بر زنبورها و پروانه ها و نحوه ایجاد و مدیریت باغ به حمایت از آنها. هزینه این دوره مبلغ 15 دلار است و آن را در دسترس از طریق اوت.

فلوریدا دروازه کالج در دریاچه شهر ارائه می دهد باغبانی گواهینامه های آنلاین برای بیشتر درگیر باغی آموزش و پرورش است. بررسی طیف گسترده ای از دوره های در دسترس در https://www.fgc.edu/discover/academic-programs/horticulture-and-landscape/. این است که دولت و ممکن است نیاز به بستری و البته هزینه ها در ساعت های اعتباری.

ما همچنین موسسات آموزش عالی نزدیک که در آن در کلاس یا آموزش آنلاین فرصت های در دسترس هستند. رودخانه هند کالج ایالتی و پالم بیچ استیت کالج باید باغبانی برنامه ها و کلاس های در حال ثبت نام در حال حاضر.

هر یک از فلوریدا 67 شهرستانهای دارای یک شعبه از دانشگاه فلوریدا موسسه غذا و کشاورزی علوم گسترش خدمات. برخی از فرمت دفاتر ارائه دوره های آنلاین و سمینارها تدریس توسط نماینده محلی یا استاد باغبان. استاد باغبان در حال آموزش توسط دانشگاه فلوریدا کارشناسان و کار از این دفاتر. بررسي فايلهاي http://sfyl.ifas.ufl.edu/ برای نشریات برنامه و اطلاعات در پیدا کردن محلی فرمت ،

باغبانی اسطوره ها و اطلاعات غلط و شیوه های شایع در چشم انداز و باغبانی, جهان, ضرب و شتم گرما پیوستن به یک کلاس و یا عملا بازدید از فرمت محلی و دریافت lowdown در انجام آن حق است.

کارول ابر بیلی است که یک چشم انداز مشاور و horticulturist. ارسال سوالات به carol@yard-doc.com و یا بازدید از yard-doc.com برای کسب اطلاعات بیشتر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن