FWC باعث می شود تغییرات به دست و پا کردن regs, بسته صدف برداشت و کوتاه سنگ خرچنگ فصل

اد قاتل Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 5:17 PM EDT Jul 24, 2020فلوریدا ماهی و حفاظت از حیات وحش کمیسیون ملاق

توسط ABTINNEWS در 4 مرداد 1399

فلوریدا ماهی و حفاظت از حیات وحش کمیسیون ملاقات تقریبا چهار شنبه و پنج شنبه برای بحث در مورد پتانسیل تغییر حکومت برای چند فلوریدا ماهیگیری محبوب ترین اهداف تفریحی و تجاری ماهیگیران.

برای کامل جولای 22-23 دستور کار از جمله لینک کلیک کنید برای پس زمینه, گزارش, رفتن به MyFWC.com/About و با کلیک بر روی "کمیسیون" و "جلسات کمیسیون."

دست و پا کردن

این FWC تصویب پیش نویس تغییرات به مدیریت فلوریدا دست و پا کردن شیلات. این تغییرات خواهد بود به ارمغان آورد به این کمیسیون در ماه اکتبر به صورت نهایی مورد توجه است.

یک وضعیت سهام نشان می دهد که دست و پا کردن شیلات در سطح ایالت شده است در یک کاهش عمومی در سال های اخیر است. این احتمال وجود دارد overfished و تحت صید بی رویه در اقیانوس اطلس در سواحل فلوریدا. کشورهای دیگر نیز گزارش کاهش در دست و پا کردن جمعیت شده اند و ساخت خود را تنظیم تغییرات.

FWC شده است با همکاری ذینفعان به جمع آوری ورودی در این شیلات از طریق کارگاه ها و ارتباطات آنلاین.

پیش نویس تغییرات قانون عبارتند از:

  • افزایش حداقل اندازه محدود از 12 اینچ تا 14 اینچ طول کل (تفریحی و تجاری).
  • کاهش تفریحی کیسه حد از 10 به پنج ماهی برای هر نفر.
  • ایجاد نوامبر بسته شدن (تفریحی).
  • ایجاد یک سفر تجاری و کشتی حد 150 دست و پا کردن در هنگام استفاده از مجاز دنده به صورت تمام سال در خارج از نوامبر.
  • ایجاد نوامبر تجاری سفر و کشتی حد 50 پوند در هنگام استفاده از مجاز دنده.
  • گسترش همه FWC دست و پا کردن مقررات به فدرال آب.

این کمیسیون همچنین به کارکنان برای ادامه همکاری با صنعت در دست و پا کردن bycatch در فدرال آب.

برای به اشتراک گذاشتن در ورودی این پیشنهاد رفتن به MyFWC.com/SaltwaterComments. اطلاعات بیشتر در مورد دست و پا کردن قوانین و مقررات در MyFWC.com/Marine.

صدف

این FWC رای به تصویب پیش نویس قوانین و مقررات را به حالت تعلیق همه برداشت از وحشی صدف از Apalachicola خلیج طریق Dec. 31, سال 2025 است. مقررات خواهد آمد تا برای تصویب نهایی در FWC جلسه در ماه اکتبر.

تعلیق برداشت است که برای فعال کردن این صدف برای دوباره پر کردن. سال خشکسالی در گرجستان و صید بی رویه منجر به 90 درصد سقوط تجاری صدف برداشت از سال 2013. حکومت می تواند لغو زودتر اگر عملکرد وحشی صدف پیشی 300 کیسه در هر هکتار.

پیشنهاد قوانین اعمال را به صدف و آبزیان و عملیات.

"Apalachicola گوهر از یک محل و آن این است که نابود شده است" گفت: کمیسر رادنی Barreto. "من احساس می کنم برای همه ماهیگیران و کسب و کار وجود دارد. ما ادامه خواهد داد عاطفی و علمی موجود به این جامعه در طول این فرایند است."

سنگ خرچنگ

فلوریدا سنگ خرچنگ شیلات تجربه کرده است و در دراز مدت کاهش در برداشت است و به احتمال زیاد تحت صید بی رویه. FWC کارکنان مشغول به کار با ذینفعان در این تغییرات که در نظر گرفته شده برای افزایش, سنگ خرچنگ جمعیت و ساخت تابآوری در شیلات.

تصویب تغییرات را به اثر Oct. 1, 2020, و عبارتند از:

  • حرکت پایان فصل از تاریخ 15 مه مه 1 بسته ممکن است 2.
  • نیاز به 2 3/16-اینچ فرار حلقه در تمام پلاستیک و چوب و سنگ خرچنگ تله قبل از شروع 2023-24 فصل است.
  • افزایش حداقل پنجه حجم محدود توسط 1/8 اینچ از 2¾ اینچ به 2⅞ اینچ
  • محدود کردن اختیار داشتن تمام سنگ خرچنگ در آب به دو جستجوگر, جعبه هر یک تا 3-توسط-2-by-2 پا و یا یک حجم کل 24 فوت مکعب. جستجوگر جعبه استفاده می شود به نگه خرچنگ پردازنده یک کشتی قبل از آنها اندازه گیری و حقوقی به اندازه پنجه برداشته شده است.

اطلاعات بیشتر در مورد سنگ خرچنگ مقررات در MyFWC.com/Marine.

Bluefish

Bluefish از مین از طریق اقیانوس اطلس در سواحل فلوریدا را تشکیل می دهند یک جمعیت. یک 2019 فدرال سهام ارزیابی یافت که این اطلس جمعیت bluefish است overfished. به دلیل نتایج ارزیابی فدرال شیلات مدیران به تصویب رسید بیشتر محدود تفریحی کیسه محدودیت در فدرال آب و Atlantic States Marine شیلات کمیسیون درخواست متحده پیاده سازی شبیه قوانین و مقررات.

تغییرات تایید شده توسط FWC عبارتند از:

  • کاهش تفریحی روزانه کیسه حد از 10 به سه ماهی هر فرد در امتداد ساحل اقیانوس اطلس از ناسائو از طریق میامی-Dade شهرستان.
  • روشن است که FWC مقررات برای bluefish نه گسترش به فدرال آبهای اقیانوس اطلس.
  • تاریخ موثر برای این تغییرات است که به تعیین خواهد شد.

مهاجم خزندگان

کمیسیون به اتفاق آرا تصویب هیات توصیه هایی برای ایجاد قوانین جدید به آدرس, واردات و پرورش و در اختیار داشتن در معرض خطر خزندگان مانند pythons tegu مارمولک و iguanas.

این FWC میزبان آنلاین ذینفعان کارگاه به ارائه پیشنهاد تغییر حکومت و جمع آوری و صنعت اظهار نظر در مورد این موضوع. کارکنان خواهد شد استفاده از این نظرات برای کمک به بهبود حکومت نهایی زبان خواهد بود که به ارمغان آورد قبل از اینکه این کمیسیون در جلسه آینده.

پیشنهاد تغییر حکومت به فصل 68-5, F. A. C., به طور خاص آدرس pythons tegus سبز iguanas و دیگر در معرض خطر غیربومی مارها و مارمولک.

FWC rulemaking شامل گزارش مورد نیاز برای permittees, امنیت زیستی مورد نیاز برای محدود کردن فرار از این در معرض خطر گونه های اضافی ممکن است زبان به روشن شدن محدود استثنا برای در اختیار داشتن iguanas سبز و tegus برای استفاده تجاری و یا به عنوان حیوانات خانگی.

بیش از 500 گونه های غیربومی گزارش شده در فلوریدا. حدود 80% معرفی شده اند از طریق زندگی می کنند حیوانات تجارت با 150 تاسیس در فلوریدا معنی آنها در حال بازتولید در وحشی. جزئیات بیشتر در آینده و ذینفعان جلسات در مورد این موضوع هنوز به تعیین خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر به MyFWC.com/Nonnatives.

اد قاتل است TCPalm را در خارج از منزل نویسنده است. تبدیل به یک ارزش مشتری با اشتراک TCPalm. برای ارتباط برقرار کردن با Ed, دوست, دوست او در Facebook در اد قاتل او را دنبال کنید در توییتر @tcpalmekiller یا ایمیل او را در ed.killer@tcpalm.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن