FSU دفاعی مقابله با signee مانی راجرز نمی ثبت نام در حال حاضر وارد کالج محدود

کوتاه و مختصر ویلر تالاهاسی دموکراتمنتشر شده 5:29 PM EDT Jun 8, 2020جنسن بیچ دبیرستان دفاعی مقابله با مانی راج

توسط ABTINNEWS در 20 خرداد 1399

جنسن بیچ دبیرستان دفاعی مقابله با مانی راجرز نخواهد بود ثبت نام در دانشگاه ایالتی فلوریدا در پاییز و به جای ثبت نام در هاچینسون (کن.) کالج.

این خبر برای اولین بار گزارش شده توسط Noles247 در روز دوشنبه.

"اگر او طول می کشد استفاده از وضعیت آن ممکن است یک برکت و رحمت در لباس مبدل برای او" جنسن بیچ مربی تیم Caffey گفت. "او می شود آماده آکادمیک و آن را می دهد او را یک سال دیگر از فوتبال بازی کردن چرا که او تنها دو سال از فوتبال دبیرستان. بنابراین این می دهد او را یک سال دیگر از بازی زیر کمربند خود را و آن را اجازه می دهد تا او را عادت به محیط دانشگاه و دوری از خانه. من فکر می کنم آن را به کار کردن برای او.

"من فکر می کنم آن را برای رفتن به یک سال چیزی. او به رفتن وجود دارد دریافت نمرات خود را مربع دور و او را آماده برای رفتن."

راجرز شماره 2 بازیکن در TCPalm سوپر 11 بود شماره 38 دفاعی مقابله و شماره 368 کلی استخدام در سال 2020 کلاس با توجه به 247Sports کامپوزیت رتبه بندی. او تنها دفاعی مقابله با FSU به امضا رسید و در آن سال 2020 کلاس. راجرز متعهد به FSU در ماه جولای سال 2019 و امضا شده در اوایل امضای دوره در ماه دسامبر.

راجرز ساخته شده است یک رابطه قوی با ایالتی فلوریدا دانشیار سر مربی/دفاعی پردازد مربی Odell Haggins در طول فرآیند استخدام. بنابراین در حالی که راجرز خواهد بود قادر به ثبت نام با هر یک مدرسه در ماه دسامبر Caffey انتظار ایالتی فلوریدا باقی می ماند بالا را انتخاب کنید.

"من فکر نمی کنم که گونگ به تغییر با مانی" Caffey گفت. "امیدوارم آن تغییر نمی کند با FSU. به عنوان طولانی به عنوان Odell وجود دارد, مانی راحت. او تا به حال ذهن خود را به آن و متاسفانه شما باید بلوک های جاده بود. من فکر نمی کنم این طرز فکر خود را تغییر دهید."

در حالی که از دست دادن تنها دبیرستان signee در موقعیت قطعی است از دست دادن برای Seminoles بازده کهنه دفاعی پردازد ماروین ویلسون و کری Durden و علاوه بر این از می سی سی پی امور خارجه انتقال Fabian Lovett — که هنوز حکومت واجد شرایط — نفی ضرر.

شده است وجود دارد هیچ نشانه ای است که هر یک از FSU دیگر 24 دبیرستان signees در آن سال 2020 کلاس خواهد بود قادر به ثبت نام.

TCPalm خبرنگار ورزشی جان Santucci کمک به این گزارش.

رسیدن به کورت ویلر در cweiler@tallahassee.com یا او را دنبال کنید در توییتر @CurtMWeiler.

هیچ یکی را پوشش می دهد 'Noles مانند تالاهاسی دموکرات. مشترک شدن در حال حاضر بنابراین شما هرگز از دست یک لحظه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن