از حیاط نشانه ها به نور تا آسمان ببینید چگونه فلوریدا است تجلیل از سالمندان دبیرستان

راشل توماس ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 8:20 AM EDT مه 6 2020فلوریدا سالمندان دبیرستان نمی بینم داخل کلاس های در

توسط ABTINNEWS در 17 اردیبهشت 1399

فلوریدا سالمندان دبیرستان نمی بینم داخل کلاس های درس خود را دوباره قبل از فارغ التحصیلی. بسیاری نمی خواهد که حافظه های فوق و یا سنتی مراسم فارغ التحصیلی. بهار ورزشی فصل لغو شود. برای این گروه از افراد جوان coronavirus همه گیر شده دزدیدند و آنها را از آنچه می شده اند در میان خود را با ارزش ترین خاطرات است.

در یک پست وبلاگ بعد منتشر شده توسط ایالات متحده آمریکا امروز شبکه بارون ذغال سنگ دبیرستان ارشد Becca Pacter نوشت: "من آرزو می کنم ما می شناخته ام این اتفاق خواهد افتاد. من می خواهم که گفت: من در گذشته خوب byes به معلمان داده می شود برخی از آغوش به دوستان و ساخته شده بیشتر از زمان بودن در حالی که من آن را به حال."

اما در این سال و سالمندان نیست و فراموش شده است. دوستان و اعضای خانواده و جامعه در حال پیدا کردن راه هایی برای پشتیبانی و افتخار کلاس 2020, حتی در حالی که دولت موظف قرنطينه نگه داشته جدا شده ترین در خانه.

در اینجا نگاهی به چند راه فلوریدا است که تجلیل از آن در سالمندان دبیرستان.

1. حیاط نشانه

برخی از مدارس در سراسر کشور در حال قرار دادن سالمندان در کانون توجه با سفارشی حیاط نشانه. در پالم بیچ شهرستان, معلمان و کارکنان از ولینگتون دبیرستان قرار داده شده نشانه ارج نهادن به سالمندان در خارج از دانشجويان خانه.

"این فقط یک راه ساده برای جشن سالمندان ما ... و به نظر می رسید برای رفتن به یک راه طولانی" اصل کارا هیدن گفت. "این همه ما می توانید انجام دهید در حال حاضر."

مطمئن شوید که علائم در انطباق با ایجاد کرد کد, Wellington ایجاد کرد مدیر پل Schofield یک فرمان اجرایی را امضا دوشنبه اجازه می دهد تا 10 نشانه ها در حیاط از هر فارغ التحصیل ارشد.

در نظر گرفتن علامت مفهوم یک گام بیشتر Choctawhatchee سالمندان دبیرستان بودند با افتخار الکترونیکی بیلبورد در فورت والتون بیچ.

2. نور در شب

مدارس سراسر فلوریدا و ایالات متحده در حال رفتن مایل اضافی برای نشان دادن سالمندان از آنها فراموش شده است. شما ممکن است را دیده اند #bethelight روند در توییتر و یا Instagram به تازگی.

هشتگ اشاره به یک تلاش ملی برای جشن فارغ التحصیلی سالمندان توسط روشنایی مدرسه رشته های ورزشی. چراغ در مدارس سراسر کشور در آمد در 8:20 p. m. (که 20:20 در زمان نظامی) و scoreboards اغلب نشان می دهد یک نمره 20 برای هر دو خانه و دور تیم است.

معلمان نیز افتخار #bethelight در طول معلم قدردانی هفته ممکن است 4-8. در Brevard County, دانش آموزان و خانواده های آنها خواسته شد به بیرون بروید در 8:20 در شب مه 4 و درخشش چراغ قوه به افتخار معلمان است.

3. 'اتخاذ' سالمندان دبیرستان

یک Facebook گروهی به نام "اتخاذ ذغال سنگ شهرستان دبیرستان کلاس ارشد از سال 2020" تشویق ساکنان به جشن به زودی به فارغ التحصیلان. پدر و مادر ارسال عکس های خود را سالمندان و دیگر اعضای گروه می توانند "اتخاذ" ارشد با تماس با پدر و مادر برای ارسال یک کارت یا هدیه.

مشابه تلاش های در جریان است در پالم بیچ شهرستان که در آن رویال پالم بیچ دبیرستان ارشد Ka'Nedria Boldin شروع یک گروه برای سازماندهی مجازی "فرزندخواندگی" برای همکلاسی های خود را. در اوایل ممکن است این گروه تا به حال بیش از 5000 عضو و تا به حال 660 سالمندان شده بود "به تصویب رسید."

"همه خیلی پایین و گفت: این دیوانه است, این ناعادلانه است" Boldin گفت: "و من فقط می خواستم به آنها را ساخت تا. من تا به حال هیچ ایده چگونه آن را می خواهم."

4. عکس و آنلاین مراسم تجلیل از

در سراسر کشور, قلبی, پیام و عکس ادای احترامات در حال گسترش آنلاین به سالمندان آماده شدن برای مراحل بعدی زندگی خود را. فرانک جولی روزانه تجاری در لیسبرگ نوشت: تلخ و شیرین ارشد پیام به ورزشکاران که نهایی sports بهار فصل از دست داده بودند به کوروناویروس. شامل بودند نام بازیکنان از تیم اول دانشگاه یا دانشکده در دریاچه و سامتر شهرستانهای استان است.

در تکدی Northwest Florida Daily News کمک به خانواده خود را جشن سالمندان درخواست در Facebook پست برای کلاس عکس برای انتشار در جامعه است.

در سراسر کشور, شبیه, گالری عکس و مجازی سالنامه شد در دسترس آنلاین به رسمیت شناختن فلوریدا سالمندان و دستاوردهای خود.

5. درایو های رژه,

سالمندان در برخی از شهرستانهای بودند با افتخار دسته از وسایل نقلیه. در میامی-Dade County, کاروان بیش از 40 هیات علمی و کارکنان از بانوی ما از لورد آکادمی سوار 258 مایل به تصویب خانه 188 دانش آموزان میامی هرالد گزارش شده است. آنها honked شاخ و کوبیدن بر قابلمه و ماهی تابه به سعی کنید به بلند کردن سالمندان ارواح.

به طور مشابه اوسکلوا دبیرستان کلاس 2020 شد جشن با رژه در مرکز شهر فلوریدا پس از شهرستان لغو مراسم فارغ التحصیلی.

6. غیر سنتی مراسم فارغ التحصیلی

برخی از فلوریدا مدارس جعل جلوتر هستند با برنامه ریزی برای مراسم فارغ التحصیلی اما آنها خلاق بودن با جزئیات.

مدارس در شهرستان مارتین هنوز در حال برنامه ریزی در شخص فارغ التحصیلی — در ماه جولای.

Flagler شهرستان سالمندان می توانید انتظار یک تجربه هیجان انگیز به عنوان آنها دریافت دیپلم خود را در پایان خط Daytona International Speedway در یک درایو از طریق مراسم فارغ التحصیلی در مه 31.

ذغال سنگ شهرستان اعلام کرد قصد دارد به صورت مجازی graduations میله میله برای 3 ژوئن و در فرد و جشن برای این سال در ماه ژوئیه فارغ التحصیلان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن