'رایگان همه آنها را': معترضان زنجیر به فرماندار کالیفرنیا را به عنوان coronavirus زندان مرگ و میر کوه

آسوشیتد پرس منتشر شده 3:15 PM EDT Jul 27, 2020تظاهرکنندگان زنجیر خود را به یک حصار در خارج رژیم صهیونیستی است.

توسط ABTINNEWS در 6 مرداد 1399

تظاهرکنندگان زنجیر خود را به یک حصار در خارج رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom را در روز دوشنبه خواستار توده اهل بیت منتشر شده و پایان دادن به مهاجرت و انتقالات به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس به عنوان مرگ و میر نصب شده در منطقه خلیج سان فرانسیسکو است.

گشت بزرگراه کالیفرنیا قطع زنجیره لینک معترضان به میله دروازه در مقابل محل اقامت خود در حومه شهر ساکرامنتو پس از حدود دو ساعت است اما نمی تواند بلافاصله می گویند که چگونه بسیاری از دستگیر شده بود.

تلویزیون فیلم نشان داد 14 تظاهرکنندگان نشسته پا روی پا انداخته و زنجیر به یکدیگر و مقابل دروازه پوشیدن فولاد-سبک ماسک و چهره های پلاستیکی سپر برای جلوگیری از گسترش این ویروس.

کالیفرنیا آزادی جمعی سازماندهی این تظاهرات که در آن گفت: شامل چندین سازمان دهندگان جامعه هستند که در این کشور به طور غیر قانونی و همچنین وکلای مهاجرت که مشتریان در معرض خطر آلوده شدن.

14 بودند با حمایت ده ها تن از دیگر معترضان خواستار بیشتر در زندان منتشر شده به دلیل شیوع بیماری به خصوص در زندان ایالتی سن کوئنتین. نوزده زندانیان در حال حاضر مرگ وجود دارد, از جمله 10 زندانی از اعدام بیش از آخر هفته به تساوی مرگ و میر با کالیفرنیا موسسه برای مردان در شرق لس آنجلس.

بیشتر: یکی دیگر از کالیفرنیا اعدام زندانی می میرد; coronavirus مشکوک

بیشتر: GEO گروه برنامه ریزی برای تبدیل دو دره مرکزی زندان به یخ بازداشتگاه را در خود نگه دارد

تظاهرکنندگان می خواهید Newsom به اعطای توده عفو و نظم بیشتر در نسخه های قبلی برای کاهش جمعیت زندان های جمعی در بیانیه ای گفت. فرماندار قبلا دستور مراحل پیش بینی شده منجر به آزادی های اولیه از حدود 10 ، 000 زندانیان و یا نزدیک به 10 درصد از جمعیت اهل بیت.

جمعی که به نام "کمی بیش از حد, بیش از حد دیر است." 14 شد و با حمایت یک بنر حلق آویز از فرماندار دروازه گفت: "رایگان همه آنها را."

آن را متهم Newsom از "نفاق" برای قرار دادن یک توقف اعدامها در حالی که او فرماندار اما گفت که او "ریاست بیش از ده ها قابل پیشگیری مرگ و میر در زندانها" و "مسائل توخالی اظهارات در مورد عدالت نژادی در حالی که ترک سیاه و قهوه ای مردم به مرگ در سلول های کثیف."

Newsom را نمی پاسخ به یک درخواست برای نظر.

جمعی نیز نامیده می شود در Newsom یک دموکرات به توقف انتقال زندانیان از دولت های ایالتی و محلی در بازداشت به مهاجرت فدرال مقامات و برای جلوگیری از گسترش مهاجرت بازداشت.

آن گفت: "انتقاد مغلوب ساختن پیشی جستن در هنگام مناسب ، نوبت زندانی کالیفرنیا که واجد شرایط برای انتشار به یخ به جای عزیزان خود."

کالیفرنیا در حال حاضر دولت قوانین مسدود کردن مهاجرت و امکانات محدود سازمان های اجرای قانون " همکاری با مقامات مهاجرت.

در همین حال روز شنبه بیش از 100 دانشگاه کالیفرنیا, سان فرانسیسکو پزشکان در میان 750 نفر با امضای بیانیه ای تحویل به Newsom خواستار بیشتر در زندان منتشر شده بود. حرکت برگزار شد UCSF این فصل از کت سفید برای سیاه و سفید زندگی می کند که گفت: "امضاء کنندگان نیز شامل پرستاران و ساير پزشکی و ارائه دهندگان خدمات سلامت روان دانش آموزان و اعضای جامعه.

آنها و جمعی و هر دو نام برای کاهش سن کوئنتین را زندانی جمعیت نصف به سرعت گسترش ویروس.

برای بسیاری از افراد جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم مانند تب و سرفه روشن است که در دو تا سه هفته. برای برخی از — به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود — از آن می تواند باعث بیماری شدید از جمله ذات الریه و مرگ است.

محکوم سن کوئنتین اهل بیت جانی آبیلا جونیور 62 بود آخرین به مرگ یکشنبه مشکوک به عوارض ناشی از کوروناویروس. 19 کلی مرگ و میر وجود دارد در طول دولت بدترین زندان شیوع روابط San Quentin با کالیفرنیا موسسه برای مردان در جنوب کالیفرنیا است که قبلا بیشترین مرگ و میر.

آبیلا بود در میان سه مرد محکوم در سال 1994 از دو فقره قتل درجه اول برای slayings از دو زن جوان در سال 1991. دو نفر دیگر از متهمان محکوم به زندگی در زندان از نظر.

دوروتی مدینه و Arlene سانچز با حضور یک حزب در روستایی فرزنو "که در مدینه بود به طرز وحشیانه ای تجاوز" با توجه به یک دولت تصمیم دیوان عالی کشور تایید آبیلا حکم اعدام. او و سانچز شد و پس از آن رانده شده به بانک از یک کانال و کشته شدن هر کدام با دو گلوله به سر.

آبیلا, آخرین 47 زندانیان به مرگ ایالت مشکوک به ویروس عوارض.

بیش از 1800 نفر از زندانیان ایالت در حال حاضر آزمایش مثبت برای این ویروس در حالی که مقامات می گویند بیش از 5600 بهبود یافته اند. سن کوئنتین بیش از 500 فعال موارد بیش از دو بعدی سخت ترین ضربه زندانها ترکیب شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن