رایگان در tcpalm.com: گارفیلد, بادام زمینی, کمیک, جدول کلمات متقاطع پازل سودوکو عزیز ابی ستون

آدم L. نیل Treasure Coast, روزنامهانتشار: 10:00 AM EDT مارس 12 سال 2020در این دوره از بیماری همه گیر محور اجتم

توسط ABTINNEWS در 23 اردیبهشت 1399

در این دوره از بیماری همه گیر محور اجتماعی فاصله و آنچه به نظر می رسد مانند یک رژه بی پایان بد اخبار شما می خواهید وجود دارد چیزی – هر چیزی – به ذهن خود را به جهان اطراف شما اگر فقط برای چند دقیقه.

ما شما را بشنود.

امروز ما در حال توسعه ارائه نوار کمیک پازل و مشاوره ستون در tcpalm.com شامل صدها ویژگی های جدید است.

از طریق به روز رسانی همکاری با ما پیوند دهنده ما خوشحالیم که به پرده های جدید ما دیجیتال صف از جمله طنز مورد علاقه های شما مانند کالوین & هابز و بادام زمینی گارفیلد.

جدید آنلاین مشاوره ستون صف شامل Dear Abby, دست, رفتار, درخواست پزشکان و لباس رنگارنگ دلقک ها احمق. نیز وجود دارد یک گسترش انتخاب آنلاین پازل از جمله متشکل آشفته بازار سودوکو و بازی یک نفره.

دیدگاه ما: چه خواهد بود تاثیر COVID-19 در آموزش و پرورش ؟ ما چگونه گذشته است ؟

Facebook: Coronavirus پاسخ و اطلاعات در گنج ساحل

همه این مطالب در دسترس است رایگان و بدون اشتراک, خود را در دستگاه تلفن همراه و یا دسکتاپ شما. فقط با کلیک بر روی 'کمیک' برای دیدن همه ی مطالب جدید.

"در دوران این مردم واقعا نیاز به یک لبخند گفت:" جیم دیویس که ایجاد "گارفیلد" بیش از 40 سال پیش. روزنامه کمیک در زمان خاموش در طول رکود بزرگ و بسیار محبوب شد چون مردم نیاز به چیزی برای نگاه به جلو به. "بدتر از بار محبوب تر آنها را دریافت کنید," او گفت:.

کمیک شده اند وسایل ما چاپ صفحات روزنامه ها در دهه های و, عصر دیجیتال گسترش تعداد و تنوع موجود کمیک استریپ ارائه شده است. در حالی که فضای اختصاص داده شده به کمیک باقی مانده است پایدار در چاپ دیجیتال توزیع شده منفجر شد – و حتی تبدیل شدن به یک زمین آزمایش و اثبات برای هنرمندان جدید.

سیمپسون دانا خالق "قمر و اسب شاخدار" ساخته شده است که اولین آن به صورت دیجیتال در سال 2012. حدود سه سال بعد از آن رانده شده توسط آن موفقیت آنلاین, نوار راه اندازی در بیش از 100 روزنامه ها.

سیمپسون توصیف قمر به عنوان یک "بازی دخترانه کودک پسند طنز" بازیگران قمر یک 9 ساله و خیال باف که اعطا شد یک آرزو و ایجاد اسب شاخدار او را به عنوان بهترین دوست جدید.

"من همیشه کشیده شده است آنچه که من می خواستم به رسم و مورد اعتماد است که کسی که در خارج وجود دارد که پاسخ مثبت به آن" او گفت:. "اگر شما در حال نوشتن برای کودکان و نوجوانان و یا هر تو رفتگی در دیوار و مخاطبان آن وجود دارد. من به مردم بگویید به نوشتن آنچه که آنها می خواهند به نوشتن و مخاطبان شما را پیدا خواهد کرد."

یکی دیگر از جنبه های دیجیتال, ارائه, است, واقع, وب بصری متوسط. "وضوح صفحه نمایش دیجیتال شگفت انگیز است" گفت: Stephan Pastis که در سمت چپ یک حرفه قانونی خود را به ضرب گلوله به عنوان یک کاریکاتوریست زمانی که او ایجاد "Pearls Before Swine."

آنچه که من بر روی کامپیوتر من زمانی که من رنگ سهشنبه نوار متفاوت است از آنچه که من در روزنامه" او گفت:. "هنگامی که من برای اولین بار دیدم یک اسکرین شات (از فرمت جدید), من فکر کردم که واقعا سرد بود چرا که این نگاه درست مثل آن را در صفحه نمایش کامپیوتر من."

Pastis تکرار سیمپسون در آن توزیع دیجیتال باز کرده است تا نمرات از فرصت های جدید برای کاریکاتوریست.

"زمانی که من شروع به 20 سال پیش است و خیلی سخت است که اولین بار به 50 تا 100 روزنامه زیرا هر نوار دارای طرفداران" او گفت:. اغلب به صورت "مروارید قبل از اینکه خوکی" به یک روزنامه دیگر کلاسیک کمیک استریپ تا به حال برای رفتن. "نه تنها شما جدید به همه شما نوار که زدم کسی دیگری را مورد علاقه" او گفت:.

که لزوما تا امروز. "من به طور مداوم در تلاش برای رسیدن به مخاطبان گسترده تر به این دلیل که جهان تغییر کرده است:" Pastis گفت. "دیجیتال است فقط یکی دیگر از کسانی که راه."

چگونه به خواندن این ویژگی ها

در اینجا راه هایی برای دسترسی, دیجیتال, روزانه, کمیک, سودوکو و جدول کلمات متقاطع پازل و مشاوره ستون به صورت رایگان (بدون اشتراک مورد نیاز) در TCPalm:

با کلیک بر روی "کمیک" در زیر لینک های سریع در tcpalm.com صفحه اصلی.

برای نوار کمیک بازدید tcpalm.com/go-comics.

برای پازل بازدید tcpalm.com/go-puzzles.

برای مشاوره ستون مانند ابی عزیز از دست رفتار و درخواست پزشکان بازدید tcpalm.com/go-columns.

پشتیبانی محلی نگاری: اشتراک TCPalm در tcpalm.com/subscribe.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب