چهار داستان Springtree شهر توسعه داده شده و تصویب نهایی توسط استوارت شهرستان کمیسیون

جاشوا جزایر Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:08 PM EDT Jul 28, 2020استوارت — پس از ماه ها بحث که در اطراف مح

توسط ABTINNEWS در 8 مرداد 1399

استوارت — پس از ماه ها بحث که در اطراف محور که آیا چهار داستان شهر ساختمان های متعلق بعدی به تک-داستان خانه های شهر در کمیسیون به یک واحد پاسخ: بله.

مبارزه بین بازار-نرخ و یا نیروی کار و مسکن و میراث با چگالی کم پیر فلوریدا-سبک به پایان رسید نسبتا بی سر و صدا.

کمیسیون به تصویب نهایی روز شنبه به استوارت Springtree, 270 واحد insix چهار طبقه ساختمان همراه آمریکا 1 در نوک جنوبی استوارت.

هیچ چند خانواده خانه های ساخته شده در شهرستان مارتین بین سال های 2008 تا 2018 پیشرو در بخش, به تقاضا برای مسکن بیشتر مقرون به صرفه در منطقه است. شهرستان و کارکنان و در یک 2019 شهرستان-سفارش مطالعه گفت: یکی از اصلی آنها و چند ناکامی با کار برای استوارت بود و ناتوانی در پرداخت هزینه برای زندگی در این شهر است.

اکثر همسایگان به 50 میلیون دلار توسعه زندگی می کنند که در خارج از محدوده شهر را به آرامی حمایت کردن اعتراض خود را به این پروژه است.

در ماه فوریه بیش از 100 همسایگان بسته بندی شده شهرستان در سالن به صدای مخالفت خود را به ساختمان آنها احساس می شد از شخصیت خود را با محله و خراب کردن کیفیت زندگی خود را. اعتراض شامل نگرانی از ساختمان های بلند مسدود کردن نظر خود, افزایش ترافیک, ترس از سیل و نگرانی که در آن کودکان می توان برداشت تا.

برخی از ترافیک نگرانی خطاب شد با county, اما نه بدون سهم عادلانه خود را از سیاست است. شهرستان کمیسیون عموم اندرز استوارت برای اجازه دادن به چنین توسعه است.

توسط دوشنبه, تعداد انگشت شماری کوچک از اعتراض باقی مانده است. بیشتر شامل همان گذشته از یک نقطه جدید. کمیسیون بودند خواست به رد آپارتمان زیرا آنها می تواند coronavirus به گسترش به سرعت بیشتر.

جاشوا سلیمان است که ناظر و دولت خبرنگار را پوشش Martin County است. شما می توانید او را در رسیدن به 772-692-8935 یا joshua.solomon@tcpalm.com. پشتیبانی محلی ما روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن