چهار COVID-19 مرگ و میر در Lee County; بیمارستان می گوید دولت نمی دریافت نتایج آزمون در روزهای اخیر

لیز فریمن ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 5:01 PM EDT Apr 24, 2020چهار نفر کشته شده اند از رمان coronavirus در لی ش

توسط ABTINNEWS در 6 اردیبهشت 1399

چهار نفر کشته شده اند از رمان coronavirus در لی شهرستان و تعداد تست مثبت پیشی گرفته و 900 روز جمعه با توجه به وزارت بهداشت.

اما بیمارستان محلی مقامات هشدار که کامپیوتر قطعی است به احتمال زیاد به علت افزایش تعداد تست در اوایل روز شنبه.

تا کنون 36 نفر فوت کرده اند در لی و 928 دارای آزمایش مثبت countywide با توجه به بخش بهداشت و درمان.

سه سال اخیر درگیر مرگ و میر افراد مسن; 89-سال-پیرمرد 90 ساله زن و 92 سال. چهارم بود که 67 سال.

بیشتر: NCH بدست تجهیزات با تکنولوژی بالا با هدف تست هر کس برای coronavirus

دولت تنها می تواند تایید 92 سال نشد آلوده از طریق سفر است. مقامات بهداشت قادر به نتیجه گیری در مورد چگونه دیگران قرار گرفتند.

در ذغال سنگ شهرستان وجود دارد هیچ اضافی مرگ و میر گزارش شده از روز سه شنبه هنگامی که دولت اعلام کرد مرگ 74 ساله که آیا سفر تاریخچه به صورت بالقوه قرار گرفتن در معرض.

تعداد مرگ و میر در ذغال سنگ است 14 با توجه به دولت در اواخر صبح روز جمعه گزارش. در مجموع 523 نفر تست مثبت برای COVID-19 در ذغال سنگ.

روز جمعه لی مقامات بهداشت گفت که برخی از آن نتایج تست انجام شده در خانه به حال دریافت شده توسط دولت دکتر لری Antonucci, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت لی سلامت گفت: در طول یک جلسه رسانه. در خانه تست اجازه می دهد تا برای سریع زمان چرخش از 24 ساعت.

به طور متوسط لی سلامت می کند 300 تست روزانه و عمل به ارسال نتایج به صورت دیجیتالی به دولت در بخش بهداشت و درمان است. او نمی گویند که چگونه بسیاری از نتایج آزمون بودند دریافت شده توسط دولت است.

"آنچه ما کشف کرده اند که در چند روز گذشته برخی از نتایج آزمایشگاهی منتقل شده از لی سلامت بودند دریافت شده توسط DOH," او گفت:.

بیشتر: ماسک جنون: رنگارنگ, خلاق, در خانه, ماسک روشن ناپل چشم انداز

او گفت: این موضوع حل شده است و از دست رفته نتایج آزمون شد اتمام این مدت زمان پنج شنبه و اضافه شده به دولت ، او گفت: آن را ممکن است برای رفتن به عقب و اختصاص نتایج آزمون به تاریخ آنها باید دریافت شده است.

"من می خواستم برای توضیح این وضعیت تا شما شگفت زده برای دیدن ناگهانی سنبله در نتایج آزمون" Antonucci گفت.

زمانی که فشار برای تعداد نتایج آزمون شد که دریافت شده توسط دولت Lee, سلامت, سخنگوی مریم بریگز گفت: "این شماره است که گزارش کردن (شنبه) خواهد بود و در هزار است. به روشنی این امر بر هر بیمار خود نتیجه آزمون. این است که صرفا گزارش دهی."

Briggs گفت: آن را مانند یک سنبله در آزمون اما بسیاری از نتایج منفی هستند.

تاثیر خواهد بود که مثبت تست رای خواهد شد, او گفت:.

"این در حال حاضر باید دقیق تر حدود 9%" او گفت:.

روز جمعه لی بهداشت درمان شد 70 بيمار مبتلا به فعال COVID-19 در آن و بیمارستان مرخص شده تجمعی 166 نفر از جمله هشت بيمار مرخص پنج شنبه.

بیشتر: ما مراقبت: چراغ و دوربین و جامعه عمل تنظیم صحنه

سیستم تخت ظرفیت 50 درصد و 7.5 درصد از پر تخت با بیماران مبتلا به ویروس است.

در NCH سیستم بهداشت و درمان در Collier, 12 بیماران در حال درمان برای COVID-19 و دیگری 35 نفر در حال انتظار برای نتایج آزمون و برای مراقبت به عنوان اگر آنها را به بیماری Jonathan Kling ارشد پرستاری افسر گفت.

Kling گزارش یک فرد که در بیمارستان بستری شد مرده است; آن را به نظر نمی رسد به همان فردی که مرگ گزارش شد آوریل 21 در دولت ،

به تاریخ NCH مرخص شده 88 بيمار بستری برای COVID-19, Kling گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن