چهار مرد دستگیر و در میان روز دوشنبه خشونت پلیس اعتراض در ناپل

جیک آلن ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 2:22 PM EDT Jun 2, 2020چهار نفر دستگیر شدند دوشنبه شب به عنوان صدها نفر در

توسط ABTINNEWS در 14 خرداد 1399

چهار نفر دستگیر شدند دوشنبه شب به عنوان صدها نفر در اعتراض به خشونت پلیس و نژادی و بی عدالتی در طول یک مارس در مرکز شهر ناپل.

تظاهرات درو حدود 350 نفر و یکی از چندین به سراسر کشور رخ می دهد پس از مرگ جورج فلوید یک مرد سیاه و سفید از مینیاپولیس که در بازداشت پلیس درگذشت.

Whitley Theork, 20, از ناپل دستگیر شد توسط ذغال سنگ شهرستان کلانتر دفتر حدود 9:30 بعد از ظهر در تقاطع دیویس بلوار و خیابان پنجم جنوبی در نزدیکی مرکز شهر ناپل.

روز دوشنبه پوشش: برانگیخته توسط جورج فلوید مرگ معترضان را به خیابان های ناپل

او به اتهام مقاومت در برابر یک افسر بدون خشونت باتری با یک مامور اجرای قانون و در اختیار داشتن یک تقلبی ابزار پرداخت.

در اعتراض یک گروه کوچک از نمایندگان قطع شد و از نیروی اصلی و معترضان اقدام به گرفتن در پشت نمایندگان به آنها را احاطه کرده با توجه به کلانتر ،

قبلی پوشش: صدها نفر از جوانان مارس در مرکز شهر ناپل در اعتراض به خشونت پلیس نژادی و بی عدالتی

بیشتر: جنوب غربی فلوریدا اجرای قانون محکوم کردن اقدامات در جورج فلوید مرگ

Theork راه می رفت تا پشت یک زن معاون ایستاده بود و با مقابل خود را "خیط و پیت کردن در برابر او عقب سمت" با توجه به دستگیری او گزارش.

این دستگیری معاون نگران بود Theork رفتن به صدمه زدن و یا اقدام به حمله جنسی به زن معاون با توجه به گزارش بازداشت.

این دستگیری معاون کشیده Theork به دور از زن معاون سپس تحت فشار قرار دادند توسط Theork با توجه به کلانتر ،

در حالی که جستجو Theork جیب بعد از او دستگیر شد و معاونان در بر داشت یک تخم مرغ خام یک پنجره بسیار مخربی ابزار و 400 دلار تقلبی, پول نقد, با توجه به گزارش بازداشت.

فیلیپ Galvan 18, ناپل دستگیر شد حدود 7:30 p. m. روز شنبه در نزدیکی همان تقاطع و به اتهام رفتار آشوبگرانه و همچنین رانندگی بی پروا.

معاون متوجه تویوتا SUV سفر غرب در تمیمی دنباله شرق نزدیک شدن به تقاطع دیویس بلوار جایی که کلانتر, emergency response team راه اندازی یک خط برای هدایت جمعیت.

خودرو وارد تقاطع و نوسان به رو به مشرق خطوط به طور مستقیم به سمت خط از نمایندگان با توجه به کلانتر ،

راننده خودرو پس از متوقف قابل توجه یکی یا دو تا از سپر برگزار شده توسط نماینده در خط حمایت در حدود 30 فوت و دوباره متوقف شد با توجه به کلانتر ،

زمانی که خودرو در حال حرکت بود یک مرد بود که حلق آویز کردن جلو پنجره سمت مسافر با توجه به کلانتر ،

پس از وسیله نقلیه متوقف شده, مرد حلق آویز کردن پنجره زد به جمعیت معترضان با توجه به کلانتر ،

معاون پرید به خودرو و تبدیل اتومبیل با گرفتن کلید از احتراق. راننده خودرو شد Galvan بود که دستور داد از SUV و دستگیر و با توجه به کلانتر ،

Galvan گفت: نمایندگان او در حال رانندگی بود به برادر خود را که سه نفر افراد ناشناس بر روی طرف وسیله نقلیه خود را و یکی از آنها رسیده و تبدیل فرمان به سمت افسران پلیس با توجه به دستگیری او گزارش.

Galvan گفت: نمایندگان به او ضربه خود را ترمز ترسیده بود و نه حمایت از معترضین با توجه به دستگیری او گزارش.

دو مرد دیگر دستگیر شدند توسط ذغال سنگ شهرستان کلانتر دفتر در اعتراض به اتهام رفتار آشوبگرانه.

اردن طبخ, 23, از ناپل و ژان ژان و 30 ناپل دستگیر شدند حدود 11 p. m. در ذغال سنگ شهرستان مرکز دولت با توجه به دستگیری آنها ،

هر دو از مردان بودند "شرکت کننده در رفتار تخريبي" و جلب توجه به خود باعث یک صحنه مجبور است که نمایندگان به آنها را به حضانت با توجه به دستگیری آنها ،

اعتراض در مرکز دولتی مسالمت آمیز آغاز شد اما در طول شب چندین نفر شد نظم با توجه به کلانتر ،

"در طول این دوره از این اعتراض چند نفر حذف شدند به علت تخريبي و نظم رفتار مرزی از تحریک شورش" با توجه به دستگیری گزارش برای طبخ و ژان.

دستگیری گزارش برای طبخ و ژان نیست جزئیات آنچه مخل رفتار یا مردان در شرکت و یا چگونه آنها جلب توجه به خود.

ذغال سنگ شهرستان کلانتر کوین Rambosk گفت: در طول یک ویژه شهرستان جلسه کمیسیون در موضوعات نامربوط که اولین بخش از اعتراض آغاز شد که در مقابل ذغال سنگ County courthouse "رفت و بسیار روان بسیار صلح و دوستی."

اجرای قانون آگاه بود که وجود دارد به یک راهپیمایی به سمت مرکز شهر به دنبال تجمع در دادگاه Rambosk گفت.

وقتی که ماه مارس آغاز شد و وارد جاده مقامات در آورده لازم در کارکنان برای ایجاد یک "کریدور امن" برای مردم به پیاده روی به مرکز شهر Rambosk گفت.

از ذغال سنگ شهرستان کلانتر, مانند دیگر سازمان های اجرای قانون محلی در جنوب غربی فلوریدا علنا محکوم کرد "اقدامات و inactions" توسط مینیاپولیس ماموران پلیس دخیل در مرگ جورج فلوید.

افسر درک مایکل چوین قرار زانو در Floyd گردن برای چند دقیقه در طول بازداشت در مه 25. چوین در حال حاضر چهره سوم-قتل درجه و درجه دوم طرح اتهامات مرتبط با فلوید مرگ که دستگیر شد ،

سه نفر دیگر از افسران بودند که در صحنه اند و نه بازداشت شده و یا به هر جنایت. تمام چهار افسران اخراج شدند روز فلوید پس از مرگ است.

ناپل اخبار روزانه خبرنگار پاتریک رایلی کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب