فورت پیرس پلیس شناسایی مرد کشته شده در خیابان F تیراندازی به عنوان تری شکار

سارا مارینو Treasure Coast, روزنامهانتشار: 10:33 AM EDT Jul 7, 2020فورت پیرس — تری شکار 57 بود که به عنوان مرد

توسط ABTINNEWS در 17 تیر 1399

فورت پیرس — تری شکار 57 بود که به عنوان مرد به ضرب گلوله در یک صبح روز دوشنبه تیراندازی در 1200 بلوک از خیابان F سخنگوی گفت.

فورت پیرس سخنگوی پلیس مایک Jachles گفت که تیراندازی اتفاق افتاده در اطراف ساعت 8 صبح

پلیس در حال درخواست برای کمک به پیدا کردن نقره ای یا خاکستری SUV احتمالا یک نیسان Rogue, تاریخ و زمان آخرین دیده می شود رو به مشرق در خیابان F با یک مرد بین 30 تا 40 سال با وزن حدود 180 پوند است. او با پوشیدن سیاه, بدنسازی, شورت و پیراهن خاکستری, پلیس گفت:.

همانطور که از صبح روز سه شنبه هیچ کس بازداشت شده است.

هر کسی با اطلاعات در مورد خودرو یا مستاجر باید تماس کارآگاه یاس Mojica در 772-302-4807 یا گنج ساحل Crime Stoppers در 800-273-راهنمایی.

پلیس زرد نوار محاصره یک طبقه خانه در غرب ایالات متحده 1 شنبه به عنوان یک گروه از مردم جمع شده در زیر یک درخت در نزدیکی خانه.

برخی از کسانی که جمع شده بودند گفت: آنها اعضای خانواده متوفی اما آنها کاهش یافته بود. یک جیپ سفید پارک شده بود در جلوی خانه است که تا حد زیادی در منطقه مسکونی.

پرونده از شهرستان سنت لوسی منشی دادگاه را نشان می دهد شکار قبلا مجرم به اتهام نظم مسمومیت خاطی سرقت باتری و رانندگی در حالی که مجوز به حالت تعلیق درآمد.

خواهد Greenlee کمک به این گزارش.

سارا مارینو است TCPalm اخبار خبرنگار پوشش Martin County است. شما می توانید رسیدن به سارا در توییتر @saradmarino یا ایمیل خود را در Sara.Marino@tcpalm.com. اگر شما یک مشترک با تشکر از شما. اگر نه تبدیل شدن به یک مشترک برای دریافت آخرین اخبار.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب