فورت پیرس ایجاد عابر پیاده-دوستانه ناهارخوری منطقه خرید در خیابان برای کمک به کسب و کار

لوری K. بلندفرد Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 5:51 PM EDT 22 مه سال 2020فورت پیرس — هنگامی که آنا ریواس شنی

توسط ABTINNEWS در 3 خرداد 1399

فورت پیرس — هنگامی که آنا ریواس شنیده می شود این شهر از بسته شدن این خیابان در مرکز شهر او برداشت و رهبری وجود دارد در موقع ناهار جمعه.

دست خود را پر از کیسه های خرید زمانی که آنها انجام می شود و برنامه ریزی شده آنها را به بازگشت به بعد در بعد از ظهر و در طول آخر هفته روز یادبود.

"من در حال حاضر پیامک همه دوست دختر من," فورت پیرس resident گفت. "من مانند شما نیاز به پایین آمدن در اینجا.'"

هیجان او نبود چرا که از یک بلوک یا خیابان جشنواره — و یا هر نوع رویداد در جهان کنونی از coronavirus.

در واقع ریواس گفت: این بسته بخش دوم خیابان بین نارنجی و سفید و موانع در نارنجی خیابان و مارینا راه شبیه شهر ارواح.

"تشکر از خدا وجود دارد نه بسیاری از مردم از" ریواس گفت. "بسیاری از مردم واقعا می ترسم به خارج و در مورد آنها بسیار محتاط باشند."

مادر-دختر اواز یا موسیقی دو نفری بودند که برخی از مردم به استفاده از مراسم تحلیف روز از این شهر برنامه آزمایشی برای ایجاد هوای عابر پیاده-دوستانه ناهار خوری و مناطق خرید.

آنها خوشحال بودند به خارج, خرید, که در آن آن را آسان تر برای تمرین های اجتماعی فاصله و دور ماندن از افراد دیگر به جای آنکه در داخل رستوران و قیمت فروشگاه.

"ما با آن راحت چون من احساس می کنم دارم خفه که با ماسک در" ریواس گفت.

شهر بسته به ترافیک خودرو جمعه و برنامه ریزی برای ادامه تعطیلی شنبه و یکشنبه به عنوان بخشی از این برنامه گفت: شهرستان سخنگوی Hunter هلمز.

هدف آن است که برای ایجاد پیاده بیشتر فضا و برای کمک به کسب و کار گسترش ظرفیت زمانی که آنها محدود به 50 درصد اشغال. آن را می دهد مغازه ها و eateries بیشتر اتاق خارج به دلیل به اتاق آنها از دست رفته در داخل.

"کسب و کار در حال مبارزه در حال حاضر" هلمز گفت. "ما نمی خواهیم تصور غلط این است که یک گردهمایی اجتماعی یا خیابانی جشنواره است. ما فقط ایجاد فضای."

بخش دیگری از برنامه "parklets" — راه اندازی هفته آینده برای کسب و کار در سراسر مرکز شهر که می خواهید به استفاده از خود خیابان-سمت فضاهای پارکینگ برای خرید و ناهار خوری در تعطیلات آخر هفته مشابه به بسته بخش دوم خیابان.

حداقل 15 مرکز کسب و کار در حال حاضر را امضا کرده اند تا او گفت:.

از طریق این برنامه ها می توانید تنظیم صندلی در فضای باز, فروشگاه های خرده فروشی می تواند حرکت کالا قفسه خارج و گالری های هنری می تواند به فروش تولیدات در خیابان.

این شهرستان را فراهم می کند موانع و سطل زباله و کسب و کار هستند مسئول برای ارائه به درستی فاصله میز و صندلی و همچنین به عنوان چتر چادر و گیاهان است.

اگر این موانع می رسند سهشنبه همانطور که انتظار می رود او گفت: parklet بخشی از این برنامه آغاز خواهد شد همان روز.

هلمز با خیابان اصلی مدیر اجرایی دوریس Tillman به آمده تا با برنامه است.

"موقت این چیزی که کمک خواهد کرد که کسب و کار از طریق تا زمانی که آنها باز به بالا با 100%" Tillman گفت.

هلمز و Tillman کردم ایده از تحقیق چه دیگر شهرها و خیابان اصلی سازمان باید انجام شود برای کمک به کسب و کارهای محلی مقابله با این موضوع از ظرفیت.

در استوارت مقامات شهرستان در حال آزمایش با رستوران ها اجازه می دهد به نوبه خود فضاهای پارکینگ همراه اوسکلوا خیابان مرکز شهر به صندلی. خیابان اصلی ورو بیچ در حال تماشای فورت پیرس و امید به انجام چیزی مشابه به همراه 14 خیابان در مرکز شهر گفت: مدیر اجرایی سو Gromis.

بسته به بازخورد این شهرستان را مورد بحث بلند کردن اجسام دو ساعت محدودیت پارکینگ و تلاش این برنامه در دیگر مکان های شهر از جمله در نزدیکی اسکله جنوب پارک.

"ما فقط تلاش هر چیزی و ما باز به هر چیزی" هلمز گفت. "ما نیاز به کمک به کسب و کار ما."

از دست دادن خیابان-سمت پارکینگ نمی تواند یک مشکل به این دلیل که شهر هنوز هم دارای دو پارکینگ و دو بزرگ هموار بسیاری در دسترس او گفت:. مردم فقط ممکن است مجبور به راه رفتن کمی دورتر.

اگر این برنامه را به خوبی نمی آخر این هفته و هفته آینده مقامات شهرستان خواهد شد تجدید نظر آن است.

"اگر آن کار نمی کند وجود دارد واقعا هیچ چیز از دست رفته" Tillman گفت. "ما فقط در تلاش برای انجام همه چیز ما می توانیم برای حمایت و کمک به کسب و کار است."

لوری K. بلندفرد است TCPalm سرگرمی خبرنگار و مقاله نویس اختصاص داده شده به پیدا کردن بهترین چیز برای انجام در ساحل گنجینه. او در توییتر دنبال کنید در @TCPalmLaurie یا Facebook در faceboook.com/TCPalmLaurie.

پشتیبانی محلی نگاری و تبدیل شدن به یک مشترک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن