فورت مایرز آرا در در دستور ماسک پس از خشن 5 ساعت 'سیرک' جلسه

ملیسا مونتویا فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 5:28 PM EDT Jul 9, 2020هیچ دستور ماسک برای شهرستان فورت مایرز.

توسط ABTINNEWS در 20 تیر 1399

هیچ دستور ماسک برای شهرستان فورت مایرز.

به جای شورای شهرستان تصمیم به قرار دادن تعهد در کسب و کارهای محلی به منظور تشویق کارکنان و مراجعان به پوشیدن ماسک.

شورای شهر رای دادند در حرکات دو پس از پنج ساعت نشست روز شنبه بود که تا حدودی پر هرج و مرج و گرفتار مسائل فنی به عنوان عمومی شرکت بیش از زوم نهفته برنامه.

شهر پیوست کیپ مرجان استروئ و بونیتا اسپرینگز در امید بستن به خارج از ماسک قیمومیت. در Lee County, Sanibel و فورت مایرز, ساحل, سنگین توریستی تصمیم گرفتند برای آن است. به شمال پونتا گوردا نیز موظف ماسک.

بخش 4 عضو شورای کوین اندرسون حرکت را تشویق می کند تا صاحبان کسب و کار به مشتریان و کارکنان پوشیدن ماسک. او پیوسته در حمایت از بخش 5 عضو شورای فرد Burson, Gaile آنتونی از بخش 6 و شهردار سفت هندرسون که سفید هستند.

در کیپ کرال: کیپ کرال رای پایین طرح به دستور ماسک در

در Sanibel: Sanibel نیاز به ماسک در حد پارکینگ ساحل

در مخالفت شد اعضای شورای ترزا واتکینز قهوه ای, جانی خیابان ها و Terolyn واتسون, که سیاه و سفید هستند و به نمایندگی از شهرستان محلات به شدت جمعیت اقلیت. آمار نشان می دهد اقلیت هستند آمار نامتناسب با COVID-19 بیماری همه گیر.

خیابان های ارائه شده خود حرکت الزامی ماسک اما ارائه یک استثنا برای افرادی که نمی توانید آنها را می پوشند به دلایل پزشکی.

که حرکت شکست خورده در سراسر نژادی خطوط.

در صورتی که شما آن را از دست رفته: Icu کامل در سه Lee ذغال سنگ بيمارستان به عنوان coronavirus موارد در ادامه به افزایش

واتکینز قهوه ای آوازی حامی ماسک قیمومیت تا به حال یک کارهایی فوران در مورد جلسه در حال اتلاف وقت است.

"آنچه ما انجام می دهند ؟ از آنجا که ما انجام نمی دهد هر چیزی" واتکینز براون گفت: پس از اندرسون ارائه شده حرکت خود را. "شما انجام نمی دهد هر چیزی. این جلسه اتلاف وقت ما اینجا نشسته و صحبت ... این مردم می خواهند به کمک برخی از ما به گوش دادن نیست. ما فقط نادیده گرفتن آنچه در این جامعه و آنچه پزشکان می گویند."

او به نام شورای "غم مقامات منتخب."

"ما غمگین مقامات منتخب در اینجا هیچ کاری انجام نمی," او گفت:. "ما می تواند فقط گفت (شهر Manager) سعید (کاظمی) بیش از تلفن فقط برای ادامه آنچه ما انجام می دهند."

"مردم در حال خندیدن ما در حال حاضر. آنها خواستار این جلسه یک سیرک" او بعد از آن اضافه شده است.

بیشتر شبیه به این: Lee بهداشت خواستار مراقبت ويژه کارکنان به عنوان 9 بیرون از 10 تخت ICU در حال حاضر کامل

واتکینز قهوه ای نشان دهنده جیب دانبار و بخشی از پالم بیچ بلوار راهرو است که به بسیاری از این شهر جمعیت اقلیت.

"بسیاری از مردم در حال مرگ هستند در برخی از دیگر نقاط شهر است اما آنها در حال مرگ را در بخش هایی از شهر," او گفت:. "تنها راه ما می تواند به توقف این است که الزامی ماسک."

داده های اخیر از معاینات پزشکی که شامل تفکیک نژادی نشان می دهد که 11 درصد از COVID-19 مرگ و میر در Lee County, سیاه قربانیان. به عبارت دیگر از طریق 30 ژوئن از 161 قربانیان Lee County, هفده از آنها سیاه پوست بودند. ایالات متحده به داده های سرشماری برآورد 9 درصد از لی شهرستان جمعیت سیاه است.

در صورتی که شما آن را از دست رفته: "من احساس خطر می کنند!' ویروسی انفجار در فورت مایرز Costco هزینه های مرد شغل خود را

نامتناسب تعداد از افرادی که قرارداد این بیماری مشهود است در حال حاضر آمار از وزارت بهداشت.

همانطور که از پنج شنبه صبح از 4,249 افرادی که قرارداد این بیماری در لی شهرستان و برای آنها مسابقه شناخته شده است 965 یا 18% سیاه در مقایسه با 4,068 یا 77% سفید.

شهردار سفت هندرسون گفت که او آزمایش شده دو برابر شده است و منفی هر دو بار. او گفت که او مطابق با دستورالعمل CDC اما نمی خواهید یک دستور.

"این یک 4-3 رای" هندرسون گفت. "من فکر می کنم آن را مطابق با نوع مبارزه است که در امریکا است."

شورای شنیده از مردم به صورت الکترونیکی و در افتا. بیش از 140 نفر ایمیل خود را در نظر. از آن 112 بودند برای یک ماسک قیمومیت در حالی که 32 تا از آنها در برابر دستور.

بیشتر شبیه به این: COVID-19: خواسته ما 85 رهبران محلی اگر آنها با پوشیدن ماسک. تنها 1 گفت: هیچ

مردم نیز نامیده می شود از طریق زوم.

جولی Lehotay یک مادر چهار گفت: او شده است در خانه با فرزندان خود از ماه مارس و در هر زمان آنها بیرون رفتن آنها با پوشیدن ماسک.

"وب سایت خود را بزرگ هستند. اطلاعات شما بزرگ است اما نه به اندازه کافی" Lehotay گفت.

Lehotay خواسته برای یک دستور.

"بسیاری از مکان ها هستند که با داشتن یک زمان سخت به نگه داشتن اجتماعی فاصله," او گفت:. "فرزندان من از من بپرسید چرا مردم با پوشیدن یک ماسک صورت برای محافظت از ما و من به آنها می گویم من نمی دانم. من نمی فهمم چرا این تبدیل شده است به طوری تفرقه."

استفان هوپر موافق است.

"بسیاری از مردم نمی دانند یا اگر می دانیم که یک ماسک ساده پوشیدن یک ماسک می تواند به جلوگیری از انتقال این اگر شما بیمار هستید," او گفت:. "من فقط نمی فهمم چرا از آن است که علم شده است تا denigrated به نقطه ای که آن را در حال حاضر طول می کشد یک صندلی عقب به افرادی که موفق علم و نظر خود را."

بیشتر شبیه به این: فلوریدا, نوجوانان COVID-19 قربانی دریافت درمان اثبات نشده در صفحه اصلی قبل از مرگ در بیمارستان گزارش می گوید

و: فورت مایرز کلیسا آتش سوزی در رسانه های اجتماعی ادعا می کند آن را عمدا در معرض اعضای COVID-19

دولت Rep. بایرون دونالد R-ناپل که منطقه شامل قطعات از ذغال سنگ و Hendry, استان ها, یکی از کسانی که در برابر دستور اصرار شورا به رای دادن در برابر آن است.

"آیا صدور چنین دستوری که معلوم نیست شما از این قدرت برای انجام این کار" دونالد گفت.

یک زن که شناسایی خودش را به عنوان Steph J. گفت: او فرزند یک سرطان بازمانده که با استفاده از یک ماسک در حالی که از اتمام شیمی درمانی.

"در آن زمان ما هرگز اصرار کسانی که در اطراف ما تغییر شیوه زندگی خود را," او گفت:. "متاسفانه یک ماسک ساده به دیگران فراخوانی تروما برای دیگران."

کاظمی, شهرستان, مدیر, گفت:, آن است که مورد نیاز برای شهرستان کارکنان به پوشیدن ماسک در اطراف ، او گفت که او را نگاه خواهد کرد به ارائه ماسک برای هر کسی که ورود به تالار شهر.

در نهایت اداره پلیس و آتش نشانی قادر به اجرای یک دستور با توجه به رئیس آتش نشانی تریسی McMillion. McMillion خواست شورا به ایجاد یک دستور.

"ما نمی توانیم تبدیل به ماسک پلیس," او گفت:. "مردم با پوشیدن ماسک اشتباه است. این چیزهایی که ما در اداره پلیس نمی تواند بیرون رفتن و اجرا."

"به زور نیست," او اضافه شده است. "آموزش."

تحریریه ملانی Payne کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن